ایده های سالم برای میان وعده های کم کربوهیدرات نینا


 

دستگاه چاپ

ایده های سالم برای میان وعده های کم کربوهیدرات نینا

# wprm-recipe-rating-5 .wprm-rating-star.wprm-rating-star-full svg * { fill: #343434; } # wprm-recipe-rating-5 .wprm-rating-star.wprm-rating-star-33 svg * { fill: url (# wprm-recipe-rating-5-33); } # wprm-recipe-rating-5 .wprm-rating-star.wprm-rating-star-50 svg * { fill: url (# wprm-recipe-rating-5-50); } # wprm-recipe-rating-5 .wprm-rating-star.wprm-rating-star-66 svg * { fill: url (# wprm-recipe-rating-5-66); } linearGradient #wprm-recipe-rating-5-33 stop {stop-color: #343434; } linearGradient #wprm-recipe-rating-5-50 stop {stop-color: #343434; } linearGradient #wprm-recipe-rating-5-66 stop {stop-color: #343434; }

سیب تازه یا سیب سرخ شده با دارچین با کمی شیرین کننده و/یا وانیل.
سهمیه ها ۲
نویسنده نینا

عناصر

  • ۳یک سیب
  • دارچین
  • کره برای سرخ کردن
  • محلی به انتخاب شما
  • وانیل

دستورالعمل ها

  • سیب را قلب کرده و به صورت ورقه ای برش دهید.
  • کره را در یک تابه ذوب کنید.
  • وانیل، دارچین و شیرین کننده را اضافه کنید و مخلوط کنید.
  • سیب ها را به ماهیتابه اضافه کنید و با مخلوط کره و دارچین بپوشانید.
  • سرخ کنید تا نرم شوند

یادداشت

تقریبا ۲

ایده های نینا برای میان وعده سالم تر کم کربوهیدرات اولین بار در اتکینز برای تشنج ظاهر شد.