برنامه حجمی عضلات پا Phil Heath

برنامه حجمی عضلات پا

در این مقاله سعی کرده ایم برنامه بدنسازی پایین تنه Phil Health مستر المپیا 2012 را برایتان شرح دهیم. این ورزشکار دو روز در هفته را با مجموعا 3 جلسه تمرینی برای این عضلات اختصاص داده است. با کیمیا مکمل همراه باشید!

حتما مطالعه کنید : برنامه حجمی ران پا

خلاصه برنامه حجمی عضلات پا

  • هدف اصلی = عضله سازی
  • نوع تمرینات = گروه های عضلانی جدا
  • سطح تمرین = متوسط
  • مدت زمان برنامه = 6 هفته
  • تعداد روزهای تمرین در هفته = 2
  • مدت زمان هرجلسه تمرین = 90 الی 120 دقیقه
  • ابزارهای مورد نیاز = هالتر و دستگاه
  • مکمل های پیشنهادی = پری ورک اوت ، پروتئین ، آمینو اسید ، محصولات مناسب بعد از اتمام تمرین

شرح برنامه بدنسازی عضلات پا

Phil Heath در این برنامه تصمیم دارد دو روز در هفته بر روی عضلات پا تمرین کند. این ورزشکار از روال زیر به صورت جداگانه در هر هفته پیروی می کند :

  • روز اول = عضلات ران و همسترینگ و ساق پا
  • روز دوم = عضلات سینه
  • روز سوم = عضلات پشت
  • روز چهارم = عضلات ران ( صبح ) ، عضلات همسترینگ و ساق پا ( بعد از ظهر )
  • روز پنجم = عضلات شانه
  • روز ششم = عضلات پشت
  • روز هفتم = عضلات سینه و دست

در این برنامه حجمی عضلات پا ، این ورزشکار بر روی تمرینات ترکیبی و افزایش حجم این عضلات تمرکز دارد.

روز اول = تمرینات ساق و همسترینگ و ران پا

تمرینات عضلات پا Phil Heath

روزهای چهارشنبه برنامه حجمی عضلات پا ، Phil Heath به منظور افزایش دقت و تمرکز و جزئیات برنامه تمرینی خود را تقسیم می کند. صبح ها بر روی عضلات ران و بعد از ظهرها هم بر روی ساق پا و همسترینگ تمرین می کند. به این ترتیب تمامی قسمت های مختلف عضله پا را تمرین داده و تقویت می کند.

روز چهارم = عضلات ران پا ( صبح )

روز چهارم = عضلات همسترینگ و ساق پا ( بعد از ظهر )

ویدیو تمرینات پا پیمان رجبی ورزشکار تیم QNT :

مطالب پیشنهادی :

جهت مشاهده سایر مقالات مرتبط با این مقاله ، به صفحه برنامه بدنسازی و جهت مشاهده سایر مقالات به صفحه کیمیا بلاگ مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید