برنامه غذایی سالم ۷ روزه (۳ تا ۹ ژانویه)


ارسال شده ۳۱ دسامبر ۲۰۲۱ توسط جینا

این پست ممکن است حاوی پیوندهای وابسته باشد. خط مشی افشای من را بخوانید.

یک برنامه غذایی ۷ روزه رایگان و انعطاف پذیر کاهش وزن شامل صبحانه، ناهار و شام و لیست خرید. دستور العمل ها شامل ماکروها و پیوندهایی به سازنده دستور العمل WW برای دریافت امتیازات شخصی شما می باشد.

برنامه غذایی سالم ۷ روزه

به سلامتی ۲۰۲۲! برای همه شما سالی پر از شادی و سلامتی آرزو دارم! در این برنامه غذایی هفته‌ای، متوجه چند غذای مورد علاقه‌تان خواهید شد که ۲۵ دستور غذای محبوب طعم پوست را برای سال ۲۰۲۱ معرفی کرده‌اند. آیا مورد علاقه شما آن را درست کرده است؟ اگر نه بگو مال تو چی بود! و فراموش نکنید که Relish + را بررسی کنید، جایی که شما می توانید اندازه وعده های غذایی را برای این برنامه های غذایی برای گروه های بزرگتر یا کوچکتر تنظیم کنید.

برنامه ریز غذا با طعم اسکی

برنامه ریز غذای نهایی Skinnytaste

من همچنین هیجان زده هستم که برنامه Skinnytaste Ultimate Meal Planner اکنون در دسترس است! برنامه ریز غذای مارپیچ ۵۲ هفته ای دارای شبکه های برنامه ریزی هفتگی برای وعده های غذایی است که می توانید در صورت تمایل آن ها را جدا کرده و در یخچال خود قرار دهید، یک برنامه غذایی ۱۲ هفته ای، ۳۰ دستور (۱۵) دستور العمل جدید، و فهرست خواربار فروشی. من دوست دارم هفته ام را با قدردانی، تأیید و نیت شروع کنم، بنابراین فضایی را نیز برای آن در نظر گرفتم. امیدوارم شما هم مثل من این را دوست داشته باشید!

برنامه ریز غذای نهایی Skinnytaste

برنامه ریز غذا را از اینجا بخرید:

نکته ای در مورد امتیازهای شخصی WW:

بسیاری از شما می‌پرسید که آیا نکات جدید WW Personal را در دستور العمل‌هایم لحاظ خواهم کرد. من پیوندهایی به سازنده دستور العمل خود اضافه می کنم، دکمه نارنجی را به دکمه دستور چاپ چاپ کنید که نکات شخصی من را بیان می کند. روی آن کلیک کنید و شما را به وب‌سایت WW می‌برد، جایی که می‌توانید امتیازها را ببینید و آن را به روز خود اضافه کنید (فقط ایالات متحده، باید به حساب خود وارد شوید).

درباره برنامه غذایی

اگر در برنامه غذایی من تازه کار هستید، من این برنامه های غذایی سالم و منعطف ۷ روزه را به اشتراک گذاشته ام (شما می توانید برنامه های غذایی قبلی من را در اینجا ببینید) که به عنوان راهنما در نظر گرفته شده است. اتاق تکان دادن فراوان برای شما غذای بیشتری اضافه کنید، قهوه، نوشیدنی ها، میوه ها، تنقلات، دسر، شراب و غیره یا دستور العمل ها را با غذاهایی که ترجیح می دهید عوض کنید، می توانید دستور العمل ها را بر اساس دوره در فهرست جستجو کنید. شما باید روزانه حدود ۱۵۰۰ کالری* دریافت کنید.

همچنین یک لیست دقیق و سازمان یافته خواربار وجود دارد که خرید مواد غذایی را بسیار ساده تر و استرس زا کمتر می کند. در پول و زمان خود صرفه جویی کنید. کمتر بیرون غذا می‌خورید، غذای کمتری را هدر می‌دهید و همه چیزهایی را که نیاز دارید در اختیار خواهید داشت تا شما را در مسیر درست نگه دارید.

در نهایت، اگر در فیس‌بوک هستید، به انجمن فیس‌بوک Skinnytaste من بپیوندید، جایی که همه عکس‌های دستور پخت غذا را به اشتراک می‌گذارند، می‌توانید اینجا بپیوندید. من عاشق تمام ایده هایی هستم که همه به اشتراک می گذارند! اگر می خواهید در لیست ایمیل قرار بگیرید، می توانید در اینجا مشترک شوید تا هرگز برنامه غذایی را از دست ندهید!

جزئیات:

صبحانه و ناهار دوشنبه تا جمعه، برای سرو ۱ نفر طراحی شده است، در حالی که شام ​​و تمام وعده های غذایی در روزهای شنبه و یکشنبه برای خدمت به یک خانواده ۴ نفره طراحی شده است. برخی از دستور العمل ها به اندازه کافی باقیمانده غذا را برای دو شب یا ناهار روز بعد تهیه می کنند. لیست مواد غذایی جامع است و شامل همه چیزهایی است که برای تهیه همه وعده های غذایی در برنامه نیاز دارید.

دوشنبه (۱/۳)
ب: کاسه های پنیر کلبه مرزه
L: سالاد مرغ با لیمو و شوید روی نان پر پروتئین* با ۱ فنجان انگور
د: بادمجان پنیری Gnocchi Caprese

کل کالری: ۱۱۰۴**

سه شنبه (۱/۴)
ب: کاسه های پنیر کلبه مرزه
L: سالاد مرغ با لیمو و شوید روی نان پر پروتئین با ۱ فنجان انگور
D: Bisteces a la Mexicana با ۲ تورتیلا ذرت

کل کالری: ۱۰۱۱**

چهارشنبه (۱/۵)
ب: جو یک شبه در یک شیشه
L: سالاد مرغ با لیمو و شوید روی نان پر پروتئین با ۱ فنجان انگور
D: LEFTOVER Bisteces a la Mexicana با ۲ تورتیلا ذرت

کل کالری: ۱۰۲۶**

پنجشنبه (۱/۶)
ب: آووکادو نان تست تخم مرغ در سوراخ و یک پرتقال
L: سالاد تخم مرغ نخود (½ دستور پخت)
د: کوفته مرغ رومانو با کلم بروکلی و اورزو

کل کالری: ۱۱۲۰**

جمعه (۱/۷)
ب: آووکادو نان تست تخم مرغ در سوراخ و یک پرتقال
L: باقیمانده سالاد تخم نخود
د: رشته فرنگی به سبک مست با میگو

کل کالری: ۱۱۵۳**

شنبه (۱/۸)
ب: بلغور جو دوسر پخته با زغال اخته و موز
L: بسته بندی کاهو پیراشکی میگو
D: شام بیرون!

کل کالری: ۴۱۲**

یکشنبه (۱/۹)
ب: فنجان های تخم مرغ سیب زمینی شیرین پخته با ۱ اونس آووکادو و ۱ ½ فنجان اسفناج بچه با ۱ قاشق چای خوری سبک
وینگرت
L: کلوپ بوقلمون (دستور پخت x 4) و یک سیب
د: سینه مرغ پر اسفناج با گوجه فرنگی و فتا با سالاد سبز #
کل کالری: ۱۱۵۶**

*در صورت تمایل یکشنبه شب را درست کنید.
**این فقط یک راهنما است، زنان باید روزانه حدود ۱۵۰۰ کالری دریافت کنند. در اینجا یک ماشین حساب مفید برای تخمین وجود دارد
کالری مورد نیاز شما من فضای زیادی را برای شما باقی گذاشته‌ام تا مواد غذایی بیشتری مانند قهوه، نوشیدنی‌ها، میوه‌ها،
تنقلات، دسر، شراب و غیره

# سالاد سبز شامل ۶ فنجان سبزی مخلوط، ۲ پیازچه و هر کدام ½ فنجان: گوجه فرنگی، هویج، خیار با ¼ فنجان سس وینگرت سبک

* سند گوگل