جلو بازو دمبل لاری تک دست

جلو بازو دمبل لاری تک دست

عضله جلو بازو ( آناتومی بدن )
عضله جلو بازو ( آناتومی بدن )
  • عضله اصلی درگیر در این تمرین : عضله دو سر بازویی
  • نوع تمرین : قدرتی
  • مکانیزم : ایزولیت ( جداگانه )
  • سطح تمرین : مبتدی
  • ابزار مورد نیاز : دمبل
  • نوع نیرو : کششی ( دو طرفه )

نحوه اجرای تمرین جلو بازو دمبل لاری تک دست :

  1. این حرکت تمرینی مناسب برای جداسازی عضله دو سر بازویی است و باعث می شود آن ها به صورت مستقیم کار کنند. ارتفاع صندلی را به گونه ای تنظیم کنید که وقتی روی آن می نشینید ، پشت دست شما روی پد قرار گیرد.
  2. با دست چپتان یک دمبل را نگه داشته و روی نیمکت بنشینید.
  3. پشت دست چپ شما باید روی پد قرار گیرد. دستتان را کاملا بکشید.
  4. ساعد دست راست خود را روی پر قرار داده و به آرامی دمبل را بالا بیاورید. در بالای حرکت ، عضله جلو بازو را منقبض کنید.
  5. به آرامی دمبل را به نقطه شروع پایین آورده و دست خود را کاملا بکشید.
  6. تا تعداد تکرارهای مشخص شده این حرکت را انجام داده و همین روند را برای دست راستتان نیز تکرار کنید.

نکات کلیدی :

  • به عنوان یک قانون کلی ، همیشه با دستی که ضعیف تر است این حرکت را شروع کنید. در بیشتر موارد ، دست چپ ضعیف تر از دست راست شما است.
  • تکرارها را به آهستگی انجام داده و دمبل را تحت کنترل خود داشته باشید.
  • در حین اجرای تمرین جلو بازو دمبل لاری تک دست ، فقط باید بر روی ساعد خود تمرکز داشته باشید.

جهت مشاهده سایر ویدیوهای مرتبط ، به صفحه حرکت بازوو جهت مشاهده سایر مقالات به صفحه کیمیا بلاگ مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید