جلو بازو دمبل لاری

ساق پا خرک

ساق پا خرک

2019-06-16

زیر بغل با هالتر

زیر بغل با هالتر

2019-06-17

جلو بازو دمبل لاری

عضله جلو بازو ( آناتومی بدن )
عضله جلو بازو ( آناتومی بدن )
  • عضله اصلی درگیر در این تمرین : عضله دو سر بازویی
  • نوع تمرین : قدرتی
  • مکانیک : ایزولیت ( جداگانه )
  • سطح تمرین : مبتدی
  • ابزار مورد نیاز : دمبل
  • نوع نیرو : کششی ( دو طرفه )
  • عضلات ثانویه درگیر در این تمرین : ساعد

نحوه انجام تمرین جلو بازو دمبل لاری :

  1. وزن مورد نظر خود را انتخاب کنید و روی نیمکت به صورت عمودی بشینید. دمبل ها را در دست گرفته و نیمه بالای دست های خود را بر روی میز لاری یا شیب دار قرار دهید. دمبل ها باید با سرشانه ها در یک راستا باشند. این نقطه شروع حرکت خواهد بود.
  2. هم زمان با انجام عمل دم ( داخل کشیدن نفس )، به آرامی دمبل ها را تا جایی که ماهیچه جلو بازو کاملا کشیده شود ، پایین ببرید.
  3. نفس عمیقی بکشید و به آرامی دمبل ها را از شانه هایتان دور کنید.
  4. زمانی که عضله دو سر بازویی شما کاملا کشیده شد ، دمبل ها را به نقطه شروع برگردانید.
  5. به منظور افزایش تأثیر تمرین ، در بالاترین نقطه ماهیچه جلوی بازو را منقبض کنید.
  6. تا جایی که می توانید تمرین جلو بازو دمبل لاری را تکرار کنید.

نکات کلیدی :

  • در پایین حرکت آرنج خود را اندکی خم کنید تا بتوانید فشار را در عضله دو سر بازویی نگه دارید.
آموزش اجرای صحیح جلو بازو دمبل لاری

جهت مشاهده سایر ویدیوهای مرتبط ، به صفحه حرکت بازو و جهت مشاهده سایر مقالات به صفحه کیمیا بلاگ مراجعه نمایید.

Qimia

دیدگاهتان را بنویسید