جلو بازو سیم کش معکوس ایستاده

جلو بازو سیم کش معکوس

  • عضله اصلی درگیر در این تمرین : عضله ساعد
  • نوع تمرین : قدرتی
  • مکانیزم : جداسازی ( ایزولیت )
  • سطح تمرین : مبتدی
  • ابزار مورد نیاز : دستگاه سیم کش
  • نوع نیرو : کششی
  • عضله ثانویه درگیر در تمرین : جلو بازو
آناتومی بدن ( عضله ساعد )
آناتومی بدن ( عضله ساعد )

نحوه اجرای حرکت جلو بازو سیم کش معکوس ایستاده :

  1. یک میله صاف و یا میله لاری به پایین قرقره دستگاه سیم کش متصل کرده و وزنه مورد نظر را انتخاب کنید.
  2. میله را به گونه ای که دستان شما در حالت معکوس قرار دارد گرفته ، در حالی که فاصله دستان شما اندکی بیشتر از عرض شانه هایتان باشد.
  3. صاف ایستاده ، آرنج هایتان را در کنارتان به سمت داخل نگه داشته و به سمت جلو نگاه کنید. این نقطه شروع حرکت است.
  4. برای اجرای حرکت به آرامی تا جایی که می توانید میله را به سمت بالا بکشید.
  5. مکث کوتاهی کرده و به آرامی به نقطه شروع بازگردید.
  6. تا جایی که می توانید حرکت ساعد سیم کش معکوس را انجام دهید.

نکات کلیدی :

  • همیشه سعی کنید از زمان گیر برای تعداد تکرارها استفاده کنید ، زیرا این کار به شما کمک می کند تا وزنه ها را تحت کنترل داشته باشید.
  • در طول اجرای ست های حرکت جلو بازو سیم کش معکوس ایستاده بدن خود را ثابت نگه دارید. هنگام کشیدن میله به سمت بالا ، بدنتان را به سمت عقب خم نکنید.
  • مچ دستتان را صاف نگه دارید.

جهت مشاهده سایر ویدیوهای مرتبط ، به صفحه حرکت بازو و جهت مشاهده سایر مقالات به صفحه کیمیا بلاگ مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید