جمله رژیم لاغری سریع و آسان باور پذیر است؟


رژیم لاغری سریع و آسان

امروز کنار هم هستیم تا کمی از رژیم لاغری سریع و آسان برای شما بگوییم؛ تاکید ما در بلاگ لانسگو بیان حقایق بوده و خواهد ماند، این خصلت صد درصدی برای تبلیغات محصولاتمان نیست (البته کمی دید تیلیغات در وبلاگ هر برندی وجود دارد و ما هم از این قائده مستثنا نیستیم). اما با توجه به مطالعات روانشناسی که در اتاق فکر لانسگو صورت می‌گیرد، نتیجه حاصله بر این بود که عموم مردم ایران به دلایل عدم وقت کافی، عدم وجود اعتماد به نفس کافی و زمانبر بودن سایر رژیم‌ها و ورزش‌های خشک تمایل به سرچ کلمه راحت‌ترین، سریع‌ترین و آسانترین در ابتدای روش‌های ورزشی و رژیمی برای لاغری خود دارند یا از مدت‌های مضر مانند استفاده از قرص لاغری استفاده می‌کنند.
در لانسگو خط قرمزی که برای بلاگ و اطلاع رسانی ما وجود دارد صداقت است، صداقت باعث می‌شود که مسیر رسیدن به هدف‌ها صحیح شود و چه بهتر که از خودمان این را شروع کنیم.
هیچ روش لاغری سریع و آسان نیست که بتواند معجزه‌ای را برای شما رقم بزند، معجزه خود شما هستید، معجزه تلاش شما برای لاغری است، اما شما را درک می‌کنیم که شرایط برای تلاش‌های این چنینی مناسب نیست، اما دلسرد نشوید، ما برای شما یک پیشنهاد ویژه داریم؛ پس تا انتها همراه ما باشید تا راه حل مناسب خود را پیدا کنید.

 

رژیم لاغری آسان

در این قسمت برای شما از یک رژیم لاغری سخن خواهیم گفت که یک رژیم مناسب برای داشتن تغذیه سالم است، اما معجزه‌ای نمی‌کند، فقط به این دلیل پیشنهاد می‌کنیم که باعث می‌شود تا تغذیه سالم‌تر و سبک‌تری را داشته باشید، ابتدا چند نکته کاربردی از داشتن یک سبک تغذیه درست برای شما می‌گوییم و سپس به طور مختصر از یک رژیم مناسب در یک هفته نکات کاربردی را بیان می‌کنیم و در نهایت در مورد سورپرایزی که صحبتش را کردیم اطلاعاتی را در اختیار شما می‌گذاریم.

رژیم لاغری آسان با کاهش کربوهیدرات‌ها

نقش قند‌ها و نشاسته‌ها را در سریال جذاب زندگیتان کم رنگ‌تر کنید، وقتی که این عمل را در شیوه تغذیه خود پیاده کردید میزان سطح گرسنگی شما کاهش می‌یابد و در نهایت کالری کمتری دریافت می‌نمایید، به همین دلیل بدن دیگر کربوهیدراتی برای سوزاندن نمی‌یابد و از چربی‌ها ذخیره شده در بدن تغذیه می‌کند، کاهش مصرف کربوهیدرات‌ها باعث کاهش میزان انسولین می‌شود که باعث عمل کرد بهتر کلیه می‌شود، و این فرایند نفخ و آب اضافی بدن را از بین می‌برد، این روش می‌تواند در مواقعی باعث کاهش میزان ۵ کیلویی وزن بدن شود.

رژیم لاغری آسان با مصرف پروتئین‌ها

یک قانون که باید در وعده‌های غذایی خود راعایت کنید، اضافه کردن یک منبع غنی از پروتئین است؛ البته باید از منابع چربی طبیعی و سبزیجات فیبر دار غافل نشوید.
با این چینش وعده‌های غذایی به این شکل، حدود ۲۰ الی ۵۰ گرم در روز خواهد رسید، در این قسمت چند مثال از منابع غنی پروتئین به شما معرفی می‌کنیم ولی نکته‌ای که موجود است؛ یکسان نبودن سطح مالی تمام بزرگوارانی است که این مقاله را می‌خوانند که شاید توان مصرف روزانه گوشت را ندارند، دو ماده غذایی ارزان قیمت که از گوشت خاصیت بسیار بیشتری دارند و میزان پروتئین در آنها میزان دو برابری نسبت به دیگر مواد غذایی را دارد، قارچ و لوبیا قرمز هستند.

اما گوشت‌ها
• گوشت گوسفند یا بره
• گوشت گاو و گوساله
• گوشت شتر
• گوشت مرغ
• گوشت بوقلمون

 

 

مواد غذایی دریایی
• ماهی
• میگو
• صدف

تخم مرغ
• تخم مرغ
• تخم شتر مرغ
• تخم بلدرچین

مصرف پروتئین‌ها در وعده های غذایی بسیار واجب ‌می‌باشد به گونه‌ای که می‌تواند میزان سوخت و ساز بدن را تا ۸۰ الی ۱۰۰ کالری در روز بیشتر کند، البته عدد بسیار ناچیزی نصبت به ۱۵۰۰ کالری که در روز باید بسوزانیم است.

چربی‌ها هم مانند پروتئین‌ها یک منبع غنی برای داشتن تغذیه مناسب هستند؛ البته چربی‌های درست و سالم مانند

• روغن کنجد
• روغن زیتون
• کره طبیعی
• روغن آوکادو

فیبر در رزیم لاغری آسان

فیبر اصلی ترین بخش از ساختار گیاهان و سبزیجات می باشد، و به ساخت مولکول‌های گیاهی از جمله سلولز، لیگنین ها و پکتین کمک می کند. میزان کالری در فیبر صفر است و در بدن انسان گوارش(هضم) نمی شود. اگر چه فیبر در مواد غذایی کربوهیدراتی مانند سبزیجات، میوه، آجیل‌ ها و غلات کامل وجود دارد اما به دلیل عدم هضم، نباید کربوهیدرات آن را در رژیم غذایی حساب کرد.
به همین دلیل که فیبر هضم نمی‌شود ، بدون جذب شدن از دستگاه گوارش ما عبور می‌کند. در این مسیر فیبرها با خود مواد سمی، چربی و کلسترول را حمل می‌کنند.. وظیفه فیبرها که نه، ولی تاثیر مثبتی که فیبر می‌تواند بر روی بدن ما بگذارد، بهبود سلامت قلب، داشتن احساس سیری، سم زدایی و علاوه بر تمامی این موارد در بهبود گوارش بسیار درست عمل می‌کند.
فیبرهای خوراکی ۲ گروه دارند:
• فیبر محلول
• غیر محلول
ما به هر دو نوع فیبر نیاز داریم که تقریبا در تمام مواد خوراکی حاوی کربوهیدرات وجود دارند. تفاوت میان فیبر محلول و فیبر غیر محلول چیست؟

 

 

فیبرهای محلول: این نوع از فیبر با جذب آب و ایجاد شکل ژل مانند به آهسته شدن سرعت گوارش کمک شایانی می‌کند. فیبر محلول در مواد غذایی همچون جو دوسر، آجیل، انواع لوبیاها، عدس‌ها، نخود و میوه‌ها و همچنین سبزیجاتی مانند توت‌ها و انواع غلات وجود دارد. فیبرهای محلول با کاهش سرعت خالی شدن معده و ایجاد احساس سیری برای مدت طولانی به شما در کاهش وزن کمک بزرگی می‌کند.

فیبر غیر محلول: این نوع از فیبر که با بالا بردن سرعت گوارش به خروج مدفوع کمک شایانی می‌کند، بهترین راه درمان یوبست است، بسیاری از غلات کامل مانند برنج قهوه‌ای، بلغور، جو و همچنین اغلب سبزیجات از جمله سبزیجات ریشه ای، کلم بروکلی، خیار، هویج، لوبیا سبز و کدو فیبر غیر محلول در خود دارند.

سبزیجات دارای فیبر (سبزیجات چربی سوز و لاغر کننده)

• بروکلی
• گل کلم
• اسفناج
• گوجه فرنگی
• کلم
• کلم
• بروکسل
• کاهو
• خیار

میوه‌های دارای فیبر (میوه‌ های لاغر کننده)

• سیب
• پرتغال
• هویج
• آلو
• توت‌ها
• موز
• آوکادوو
• آناناس
• انگور

 

ده فرمان رژیم لاغری سریع و آسان

۱٫ صبحانه با پروتئیین بالا: استفاده از مواد غذایی با پروتئیین بالا در صبحانه باعث کاهش اشتها در طول روز می‌شود و میزان کالری مصرفی در طول روز را کاهش می‌دهد.
۲٫ نه به نوشیدنی‌های شیرین و نکتارها: عدم استفاده از این مواد می‌تواند باعث نزولی شدن نمودار افزایش وزن شود.
۳٫ خوردن آب پیش از هر وعده: نوشیدن آب قبل از وعده غذایی باعث پر شدن معده و در نهایت کاهش وزن می‌شود.
۴٫ از مواد غذایی لاغر کننده استفاده کنید: در غذاهایتان از موادی که در بالا نام بردیم استفاده کنید.
۵٫ فیبر محلول استفاده کنید: فیبر محلول یکی از ارکان اصلی رژیم ساده برای لاغری است، که به جزییات آن اشاره کردیم.
۶٫ قهوه بنوشید: با مصرف زیاد قهوه که در آنها کافئین وجود دارد، می‌توانید رشد ۳ الی ۱۱ درصدی در نمودار کاهش وزن خود ببینید.
۷٫ از فست فود‌ها کمتر استفاده کنید: این غذا‌ها علاوه بر میزان زیاد کالری که دارند باعث سیری بلند مدت نمی‌شوند و در نهایت باعث چاقی می‌شوند.
۸٫ آرام غذا میل کنید: پروسه سیری در مغز بیست دقیقه بوده و اگر آرامتر غذا میل کنید، در کاهش وزن شما بی تاثیر نخواهد بود.
۹٫ روزی یک بار غذا میل کنید: با وزن کردن خود هر روز می‌توانید برای کاهش وزن گرم به گرم خود سریع‌تر به لاغری برسید.
۱۰٫ خواب مناسب: از عوامل مهم در لاغری خواب مناسب و حدود ۶ ساعت در روز است.

یکی از دلایل موفقیت این رژیم استفاده از مواد اولیه کم کالری میباشد. این رژیم طوری برنامه ریزی شده است که شما همیشه احساس سیری کنید و با این رژیم شما قادر خواهد بود که در هفته بین ۱ الی دو کیلو از وزن خود را کاهش دهید، همچنین لازم به ذکر است که یکی از عناصر مهم در این رژیم نوشیدن آّب به مقدار زیاد است.

یک رژیم لاغری سریع و آسان

در این رژیم غذایی یک روزه، شما می‌توانید با رعایت آن قدم‌های بسیار محکمی را برای لاغری بردارید.

روز اول:
در روز اول این رژیم به شما پیشنهاد می‌کنیم تا میوه مصرف کنید ولی نه میوه‌هایی که گرمی بوده و پیشنهاد می‌کنیم تا موز و انبه میل نفرمایید؛ البته از خوردن آب غافل نشوید و روزی هشت لیوان آب مصرف کنید. پس روز اول فقط میوه

روز دوم:
روز دوم روز سبزیجات است، پس امروز فقط سبزیجات را به صورت خام و پخته میل نمایید، توجه داشته باشید که نباید از هیچ گونه روغنی در پخت و پز سبزیجات استفاده کنید؛ و پیشنهاد ما پختن به صورت بخار پز است.

روز سوم:
میوه‌جات و سبزیجات را در این روز در کنار هم میل کنید، فقط به یاد داشته باشید که از مصرف سیب‌زمینی و میوه‌های گرمی باید خودداری کنید.

روز چهارم:
در روز چهار می‌توانید موز میل نمایید، البته موز به همراه شیر؛ شما باید در طول روز با مصرف ۴ موز به همراه دو لیوان شیر، مواد غذایی مورد نظر خود را تامیین کنید؛ ولی اگر به شیر حساسیت دارید می‌توانید از شیر سویا استفاده کنید.

روز پنجم:
از ماکارانی فیبر دار قهوه‌ای استفاده کنید و اگر آن را در دسترس ندارید، از یک سینه کامل مرغ استفاده کنید تا احساس ضعف نداشته باشید.
لازم به ذکر است که در طول هر روز حداقل باید چهار لیوان آب را مصرف کنید.
روز ششم:
یک بشقاب کوچک برنج با اندکی آب مرغ به همراه یک ظرف کوچک سالاد مصرف کنید ولی به یاد داشته باشید که استفاده از سس تمام زحمات شما را بر باد خواهد داد، پس از آبلیمو استفاده کنید.

روز هفتم:
و در روز اول برای صبحانه یک کف دست نان غلات و آبمیوه طبیعی میل نموده و برای نهار از برنج و مرغ به مقدار کم استفاده کنید و در میانه روز میوه مصرف نمایید.

پاسخ سوال شما

از آسانترین رژیم غذایی برای لاغری گفتیم ولی آیا واقعا می‌توانید در روز فقط به خوردن موز و شیر بسنده کنید؟
خیر، من هم نمی‌توانم … ، پس چاره کار کجاست؟
فرض کنید که بتوانید به بهترین شکل ممکن، بدون هیچ عوارض و خطراتی در ۲۰ دقیقه ۱۲۰۰ کالری بسوزانید؛ این عجیب است ولی با پیشرفت روز افزون علم این روش ورزش به بازار جهانی عرضه شده؛ دستگاه EMS لانسگو یک دستگاه یا بهتر بگوییم یک شیوه نوین از لاغری بوده که با انقال جریانات الکتریکی می‌تواند باعث لاغری شما در مدت زمان بسیار کمی باشد.
این جریانات به صورت خطی به عضلات نیرویی وارد می‌کند که علاوه بر چربی سوزی تاثیر مستقیمی بر حجیم شدن عضلات خواهد داشت.اما از نکان جالب این روش ورزشی کناسب بودن آن برای تمام افرادی که امکان تحرک یا ورزش را ندارند است، برای مثال افرادی که دارای معلولیت هستند و به دلیل عدم تحرک دچار اضافه وزن شده‌اند دستگاه EMS لانسگو می‌تواند تاثیر به سزایی بر بهبود معلولیت افراد داشته باشد؛ البته علاوه بر این کاهش وزن!

پس دیدید که بدقولی نکردیم و با معرفی این ورزش دقیقا نیاز شما را هدف رفتیم.