جک فروت خوب میوه منحصر به شخص است کدام ممکن است محلی جنوب هند است، با این حال شناخته شده به عنوان متفاوت گوشت {در سراسر} جهان شناخت زیادی پیدا می تدریجی.

این میوه ای غول پیکر است – کدام ممکن است به طور مشترک به همان اندازه ۴۴ کیلو (۲۰ کیلوگرم) انبساط می تدریجی – همراه خود منافذ و پوست بی تجربه سخت را انتخاب کنید و انتخاب کنید گوشت زرد. گوشت آن نسبتاً خوب است را انتخاب کنید و انتخاب کنید دارای احساس گوشت دانش شده است، این دلیل است است کدام ممکن است معمولاً شناخته شده به عنوان متفاوت گوشت در بین گیاهخواران را انتخاب کنید و انتخاب کنید وگان ها استفاده تبدیل می شود.۱).

همراه خود این جاری، جک فروت بر مرحله قند خون ممکن است تأثیر می گذارد، به همین دلیل اشخاص حقیقی تحت تأثیر دیابت باید در گذشته اجتناب کرده اند افزودن آن به رژیم غذایی شخصی با توجه به آن مطلع شوند.

این متن به بازرسی محتوای خورده شدن‌ای جک فروت، نحوه تأثیر آن بر مرحله قند خون را انتخاب کنید و انتخاب کنید اینکه خواه یا نه برای اشخاص حقیقی تحت تأثیر دیابت انواع خوبی است می‌پردازد.

جک فروت روی درختدر پینترست به اشتراک بگذارید

خورده شدن جک فروت

جک فروت منبعی غنی اجتناب کرده اند ویتامین های غذایی را انتخاب کنید و انتخاب کنید آنتی اکسیدان ها است، با این حال علاوه بر این تشکیل از قند خالص است.

خوب فنجان (۱۵۰ خوب و دنج) اجتناب کرده اند عناصر جک فروت تشکیل داروها زیر است (۲):

  • انرژی: ۱۴۳
  • چربی: ۱ خوب و دنج
  • پروتئین: ۳ خوب و دنج
  • کربوهیدرات ها: ۳۵ خوب و دنج
  • فیبر: ۲ خوب و دنج
  • ویتامین B6: ۲۹٪ اجتناب کرده اند خوب ارزش روزانه (DV)
  • ویتامین سی: ۲۳ سهم اجتناب کرده اند DV

جک فروت تأمین برتر ویتامین B6 را انتخاب کنید و انتخاب کنید آنتی اکسیدان ویتامین C است.

این داروها مغذی عملکرد حیاتی در ساخت قدرت را انتخاب کنید و انتخاب کنید امنیت دارند را انتخاب کنید و انتخاب کنید می توانند اجتناب کرده اند تحریک مزمن جلوگیری کنند کدام ممکن است ممکن است در نتیجه بیماری هایی شبیه بیماری قلبی را انتخاب کنید و انتخاب کنید دیابت نوع ۲ شود.۳، ۴).

اجتناب کرده اند تذکر خشن مغذی ها، جک فروت عمدتاً برای ادغام کردن کربوهیدرات است. این کربوهیدرات ها به تعیین کنید قندهای خالص هستند کدام ممکن است مرحله قند خون ممکن است را بالا می برند.

همراه خود این جاری، سایر داروها مغذی را انتخاب کنید و انتخاب کنید ترکیبات حال در جک فروت بالقوه است بر میزان قند خون ممکن است تأثیر سازنده بیشتری بگذارد.

چکیده

جک فروت تشکیل قندهای خالص است کدام ممکن است مرحله قند خون ممکن است را بالا می برد. همراه خود این جاری، تشکیل مقداری پروتئین را انتخاب کنید و انتخاب کنید فیبر نیز می باشد.

بالقوه است به مدیریت مرحله قند خون کمک تدریجی

جک فروت دارای شاخص گلیسمی متوسط ​​(GI) در حدود ۵۰-۶۰ در اندازه ۱۰۰ است.۵، ۶).

GI مقیاس گیری سرعت افزایش مرحله قند خون توسط خوب ماده غذایی است. گلوکز – هر دو شکر خالص – دارای GI 100 است را انتخاب کنید و انتخاب کنید باعث فوری‌ترین افزایش قند خون می‌شود. برای زمینه، نان سفید دارای GI 75 (۷).

جک فروت تشکیل پروتئین را انتخاب کنید و انتخاب کنید فیبر است کدام ممکن است هر ۲ به کاهش GI جک فروت کمک می کنند، از به تدریجی شدن هضم را انتخاب کنید و انتخاب کنید جلوگیری اجتناب کرده اند افزایش فوری مرحله قند خون کمک می کنند.۸).

جک فروت علاوه بر این دارای بار گلیسمی متوسط ​​(GL) است. GL انواع کربوهیدرات ها در یک واحد وعده وعده های غذایی را انتخاب کنید و انتخاب کنید علاوه بر این GI آن را در تذکر خواهد گرفت.

به این انجمن، این مد از واقعی تری برای تعیین مقدار تأثیر خوب وعده های غذایی بر قند خون است. GL 0-10 کم اندیشه در مورد تبدیل می شود، در حالی کدام ممکن است جک فروت دارای GL متداول۱۳-هجده است. GL 20 هر دو اصولاً بالا اندیشه در مورد تبدیل می شود (۹).

علاوه بر این این، جک فروت سرشار اجتناب کرده اند آنتی اکسیدان های فلاونوئیدی است، کدام ممکن است ترکیباتی هستند کدام ممکن است برخی تحقیق همراه خود کاهش خطر ابتلا به بیماری های مزمن در پایان مرتبط هستند.۱).

در برخی اجتناب کرده اند تحقیق، عصاره جک فروت مرحله قند خون را کاهش می دهد. همراه خود این جاری، اصولاً این تحقیقات بر روی حیوانات {انجام شده} را انتخاب کنید و انتخاب کنید اجتناب کرده اند عصاره های برگ را انتخاب کنید و انتخاب کنید ساقه میوه جک فروت استفاده شده است.۱۰، ۱۱، ۱۲، ۱۳).

تحقیقات بیشتری برای درک درست چگونگی تأثیر جک فروت بر مرحله قند خون در انسان می خواست است.

چکیده

جک فروت دارای GI متداول۵۰-۶۰ را انتخاب کنید و انتخاب کنید GL متداول۱۳-هجده است. علاوه بر این تشکیل فلاونوئیدها را انتخاب کنید و انتخاب کنید سایر داروها مغذی است کدام ممکن است بالقوه است به مدیریت تمدید شده مدت قند خون کمک تدریجی.

می توان با دقت خورد

اگر دیابت دارید، می‌توانید اجتناب کرده اند جک فروت با دقت اوقات خوبی داشته باشید.

همراه خود این جاری، اجتناب کرده اند آنجایی کدام ممکن است فیبر کم را انتخاب کنید و انتخاب کنید کربوهیدرات بالایی دارد کدام ممکن است قند خون ممکن است را افزایش می‌دهد، ضروری است کدام ممکن است مقیاس مناسبی شبیه ۱/۲ فنجان (۷۵ خوب و دنج) را انواع کنید – کدام ممکن است ۱۸ خوب و دنج کربوهیدرات را فراهم می‌تدریجی.

دارای GI متداولاست، به این تکنیک کدام ممکن است در مقابل همراه خود غذاهای همراه خود GI بعدی، قند خون ممکن است را برای عجله افزایش نمی دهد. علاوه بر این تشکیل آنتی اکسیدان هایی است کدام ممکن است بالقوه است ارائه می دهیم در مدیریت مرحله قند خون کمک تدریجی.

همراه خود این جاری، اگر گیاهخوار هر دو گیاهخوار تحت تأثیر دیابت هستید، لوبیا را انتخاب کنید و انتخاب کنید حبوبات می توانند متفاوت بهتری برای گوشت باشند.

حبوبات، شبیه نخود، عدس را انتخاب کنید و انتخاب کنید لوبیا، معمولاً دارای GI 20 به همان اندازه ۳۰ هستند را انتخاب کنید و انتخاب کنید تشکیل فیبر را انتخاب کنید و انتخاب کنید پروتئین بیشتری نسبت به جک فروت هستند.۷).

چکیده

اشخاص حقیقی تحت تأثیر دیابت می توانند جک فروت را با دقت خوردن کنند. همراه خود این جاری، حبوبات متفاوت بهتری برای گوشت هستند، از دارای GI زیرین تر، پروتئین اصولاً را انتخاب کنید و انتخاب کنید فیبر بیشتری هستند.

جاده زیرین

جک فروت خوب میوه منحصر به شخص است کدام ممکن است معمولاً شناخته شده به عنوان متفاوت گوشت استفاده تبدیل می شود.

اگرچه مرحله قند خون ممکن است را افزایش می دهد، با این حال GI را انتخاب کنید و انتخاب کنید GL متوسطی دارد. به علاوه، آنتی اکسیدان های حال در جک فروت بالقوه است به مدیریت تمدید شده مدت قند خون کمک تدریجی.

همراه خود این جاری، حبوبات بالقوه است متفاوت گوشت بهتری برای وگان ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید گیاهخواران تحت تأثیر دیابت باشند، از آنها GI زیرین تری نسبت به جک فروت دارند.

همراه خود این وجود، جک فروت خوب انواع مفید است کدام ممکن است اشخاص حقیقی تحت تأثیر دیابت می توانند با دقت اجتناب کرده اند آن لذت ببرند.