خوردن روغن های طبیعی در قرن قبلی به طور چشمگیری مرتفع است.

اکثر متخصصان سلامت رایج آنها را مفید می دانند، با این حال روغن های طبیعی قابل دستیابی است باعث مشکلات بهزیستی شوند.

عواقب بهزیستی آنها بسته به اسیدهای چرب آنها، اجتناب کرده اند چه گیاهانی را انتخاب کنید و انتخاب کنید نحوه پردازش آنها منحصر به فرد است.

این متن به شواهدی می‌پردازد به همان اندازه خاص تنبل خواه یا نه روغن‌های طبیعی را انتخاب کنید و انتخاب کنید دانه‌ها برای بهزیستی خطرناک هستند هر دو خیر.

در پینترست به اشتراک بگذارید

چه هستند را انتخاب کنید و انتخاب کنید چگونه ساخته می شوند؟

روغن های خوراکی استخراج شده اجتناب کرده اند پوشش گیاهی معمولاً شناخته شده به عنوان روغن های طبیعی شناخته می شوند.

آنها علاوه بر این استفاده در پخت را انتخاب کنید و انتخاب کنید پز را انتخاب کنید و انتخاب کنید پخت، در غذاهای فرآوری شده اجتناب کرده اند جمله سس سالاد، مارگارین، سس مایونز را انتخاب کنید و انتخاب کنید کوکی ها نیز کشف شد می شوند.

روغن های طبیعی رایج عبارتند اجتناب کرده اند: روغن سویا، روغن آفتابگردان، روغن زیتون را انتخاب کنید و انتخاب کنید روغن نارگیل.

روغن های طبیعی تصفیه شده به همان اندازه قرن بیستم به راحتی در دسترس است نبودند، روزی کدام ممکن است فناوری استخراج آنها به راحتی در دسترس است قرار گرفت.

این ها همراه خود استفاده اجتناب کرده اند حلال های شیمیایی هر دو آسیاب روغن اجتناب کرده اند پوشش گیاهی استخراج می شوند. سپس آنها بیشتر اوقات خالص، تصفیه را انتخاب کنید و انتخاب کنید معمولاً اجتناب کرده اند تذکر شیمیایی اصلاح می یابند.

خوردن کنندگان آگاه به سلامت، روغن هایی را ترجیح می دهند کدام ممکن است اجتناب کرده اند دانش کردن هر دو فوری پوشش گیاهی هر دو دانه ها ساخته می شوند به همان اندازه روغن هایی کدام ممکن است همراه خود استفاده اجتناب کرده اند چرخ دنده شیمیایی ساخت می شوند.

چکیده

روغن های طبیعی خوراکی معمولاً شناخته شده به عنوان روغن های طبیعی شناخته می شوند. روغن بیشتر اوقات همراه خود حلال های شیمیایی هر دو همراه خود دانش کردن هر دو فوری پوشش گیاهی هر دو دانه های آنها استخراج تبدیل می شود.

خوردن از نزدیک مرتفع است

در قرن قبلی، خوردن روغن های طبیعی به هزینه سایر {چربی ها} معادل کره مرتفع است.

آنها بیشتر اوقات برچسب “مفید برای مرکز” می زنند را انتخاب کنید و انتخاب کنید شناخته شده به عنوان سوئیچ برای دارایی ها چربی اشباع شده معادل کره، گوشت خوک را انتخاب کنید و انتخاب کنید پیه طرفدار می شوند.

هدف اینکه روغن های طبیعی برای سلامت مرکز فکر می شوند اینجا است کدام ممکن است تحقیق از به طور منظم چربی های تعدادی از غیر اشباع را در مقابل همراه خود چربی های اشباع شده همراه خود کاهش خطر مشکلات قلبی مرتبط می دانند.۱).

علیرغم مزایای بدون شک آنها برای بهزیستی، برخی اجتناب کرده اند دانشمندان درگیر میزان خوردن این روغن ها هستند.

چون آن است در فصل بعد دلیل گرفت، این اولویت ها اصولاً با توجه به روغن هایی اعمال تبدیل می شود کدام ممکن است تشکیل از چربی امگا ۶ هستند.

چکیده

خوردن روغن های طبیعی در قرن قبلی از نزدیک مرتفع است. در حالی کدام ممکن است برخی اجتناب کرده اند روغن های طبیعی همراه خود فواید بهزیستی مرتبط هستند، اولویت هایی با توجه به خوردن بیش اجتناب کرده اند حد امگا ۶ موجود است.

قابل دستیابی است بخواهید اجتناب کرده اند روغن های طبیعی سرشار اجتناب کرده اند امگا ۶ اجتناب کنید

ملاحظه به این نکته حیاتی است کدام ممکن است همه روغن های طبیعی برای بهزیستی خطرناک نیستند. شناخته شده به عنوان مثال، روغن نارگیل را انتخاب کنید و انتخاب کنید روغن زیتون هر ۲ امکان های برتر هستند.

اجتناب کرده اند خوردن روغن های طبیعی زیر {به دلیل} از گرفتن امگا ۶ بیش از حد اجتناب کنید:

  • روغن سویا
  • روغن ذرت
  • روغن پنبه دانه
  • روغن آفتابگردان
  • روغن بادام زمینی
  • روغن کنجد
  • روغن سبوس برنج

اسیدهای چرب امگا ۶ را انتخاب کنید و انتخاب کنید امگا ۳ هر ۲ اسیدهای چرب حیاتی هستند، به این تکنیک کدام ممکن است خواهید کرد به برخی اجتناب کرده اند آنها در رژیم غذایی شخصی خواستن دارید از هیکل خواهید کرد {نمی تواند} آنها را ساخت تنبل.

در کل تکامل، انسان ها امگا ۳ را انتخاب کنید و انتخاب کنید امگا ۶ را به نسبت معینی اکتسابی کردند. در حالی کدام ممکن است این نسبت بین گروه ها منحصر به فرد است، تخمین زده تبدیل می شود کدام ممکن است حدود ۱:۱ باشد.

همراه خود این جاری، در حدود عالی قرن قبلی، این نسبت در رژیم غذایی غربی به طور چشمگیری اصلاح کرده است را انتخاب کنید و انتخاب کنید قابل دستیابی است به بیست:۱ برسد.۲).

دانشمندان اعتقاد کرده اند کدام ممکن است امگا ۶ بیش اجتناب کرده اند حد نسبت به امگا ۳ قابل دستیابی است به تحریک مزمن کمک تنبل.۳).

تحریک مزمن عالی مسئله زمینه‌ای در برخی اجتناب کرده اند شایع‌ترین بیماری‌های غربی معادل بیماری قلبی، بیشتر سرطان ها، دیابت را انتخاب کنید و انتخاب کنید آرتریت است.

تحقیق تبصره ای علاوه بر این خوردن بیش از حد چربی امگا ۶ را همراه خود افزایش خطر مشکلات وزنی، بیماری قلبی، آرتریت را انتخاب کنید و انتخاب کنید بیماری التهابی روده مرتبط دانسته اند.۴).

همراه خود این جاری، این تداعی ها لزوماً پیشنهاد بر عالی اتصال علّی ندارند.

مطالعاتی کدام ممکن است عواقب خوردن چربی امگا ۶ را بازرسی می‌کنند، عموماً اجتناب کرده اند این مفهوم کدام ممکن است این چربی‌ها تحریک را افزایش می‌دهند، پشتیبانی نمی‌کنند.۵).

شناخته شده به عنوان مثال، مصرف کردن از اسید لینولئیک، کدام ممکن است معمولی ترین چربی امگا ۶ است، به تذکر نمی رسد بر مرحله نشانگرهای التهابی خون تأثیر بگذارد.۶، ۷).

دانشمندان به طور مناسب درک نمی کنند کدام ممکن است چربی های امگا ۶ چه اثراتی بر هیکل دارند را انتخاب کنید و انتخاب کنید تحقیق بیشتری می خواست است.

همراه خود این جاری، اگر درگیر هستید، اجتناب کرده اند روغن‌ها هر دو مارگارین‌هایی کدام ممکن است تشکیل روغن‌های سرشار اجتناب کرده اند چربی‌های امگا ۶ هستند اجتناب کنید. روغن زیتون الگوی خوبی اجتناب کرده اند روغن پخت را انتخاب کنید و انتخاب کنید پز مفید است کدام ممکن است امگا ۶ به سختی دارد.

چکیده

برخی اجتناب کرده اند روغن های طبیعی سرشار اجتناب کرده اند اسیدهای چرب امگا ۶ هستند. دانشمندان اعتقاد کرده اند کدام ممکن است مصرف کردن بیش اجتناب کرده اند حد امگا ۶ ممکن است در نتیجه افزایش تحریک در هیکل شود را انتخاب کنید و انتخاب کنید به طور بدون شک به بیماری کمک تنبل.

این روغن ها به سادگی اکسید می شوند

چربی های اشباع، تک غیراشباع هر دو تعدادی از غیراشباع بر مقدمه انواع پیوندهای دوگانه ساختار شیمیایی آنها منحصر به فرد است:

  • چربی های اشباع شده: با بیرون پیوند دوگانه
  • چربی های تک غیر اشباع: عالی پیوند دوگانه
  • چربی های تعدادی از غیر اشباع: ۲ هر دو تعدادی از پیوند دوگانه

ضرر چربی های اشباع نشده اینجا است کدام ممکن است همه این پیوندهای دوگانه آنها را تمایل اکسیداسیون می تنبل. اسیدهای چرب همراه خود اکسیژن حال در اتمسفر پاسخ داده را انتخاب کنید و انتخاب کنید آغاز به تخریب می کنند.

چربی هایی کدام ممکن است می خورید ۹ تنها شناخته شده به عنوان احساس چربی ذخیره تبدیل می شود هر دو برای قدرت سوزانده تبدیل می شود، اما علاوه بر این در غشای سلولی نیز گنجانده تبدیل می شود.

اگر از اسیدهای چرب غیراشباع در هیکل شخصی دارید، غشای سلولی خواهید کرد نسبت به اکسیداسیون ظریف تر است.

{به طور خلاصه}، خواهید کرد دارای مرحله فوق العاده بالایی اجتناب کرده اند اسیدهای چرب ظریف هستید کدام ممکن است می توانند به سادگی تجزیه شوند را انتخاب کنید و انتخاب کنید ترکیبات خطرناک را تشکیل دهند.۸).

این دلیل است، شاید بیشتر باشد کدام ممکن است چربی های تعدادی از غیر اشباع را با دقت خوردن کنید. رژیم غذایی شخصی را همراه خود مصرف کردن مختلط اجتناب کرده اند چربی های مفید اشباع، تک غیراشباع را انتخاب کنید و انتخاب کنید تعدادی از غیراشباع اصلاح دهید.

چکیده

روغن هایی کدام ممکن است سرشار اجتناب کرده اند چربی های اشباع نشده تعدادی از هستند، هم در کابینت را انتخاب کنید و انتخاب کنید هم در موجود در هیکل خواهید کرد تمایل اکسیداسیون هستند.

معمولاً چربی ترانس بالایی دارند

روغن‌های طبیعی تجاری نیز قابل دستیابی است تشکیل چربی‌های ترانس باشند کدام ممکن است هنگام هیدروژنه شدن روغن‌ها تشکیل می‌شوند.

ساخت کنندگان چرخ دنده غذایی اجتناب کرده اند هیدروژناسیون برای سکسی شدن روغن های طبیعی استفاده می کنند را انتخاب کنید و انتخاب کنید آنها را معادل کره در دمای اتاق پایدار می تنبل.

این دلیل است، روغن‌های طبیعی حال در مارگارین معمولاً هیدروژنه را انتخاب کنید و انتخاب کنید پر اجتناب کرده اند چربی‌های ترانس هستند. همراه خود این جاری، مارگارین با بیرون چربی ترانس بیشتر و بیشتر ای ترجیح تبدیل می شود.

همراه خود این جاری، روغن های طبیعی غیرهیدروژنه قابل دستیابی است تشکیل مقداری چربی ترانس نیز باشند. عالی تأمین به چربی های طبیعی در آمریکا ظاهر شد کرد را انتخاب کنید و انتخاب کنید اکتسابی کدام ممکن است محتوای چربی ترانس آنها بین ۰.۵۶٪ را انتخاب کنید و انتخاب کنید ۴.۲٪ متغیر است.۹).

خوردن بیش از حد چربی های ترانس همراه خود طیف گسترده ای از بیماری های مزمن اجتناب کرده اند جمله بیماری قلبی، مشکلات وزنی، بیشتر سرطان ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید دیابت شرح داده می شود.۱۰).

اگر محصولی روغن هیدروژنه را شناخته شده به عنوان عالی ماده تشکیل دهد، احتمالاً تشکیل چربی ترانس است. برای بهزیستی جذاب، اجتناب کرده اند این محصولات اجتناب کنید.

چکیده

روغن های طبیعی هیدروژنه دارای چربی ترانس بالایی هستند کدام ممکن است همراه خود مشکلات بهزیستی مختلفی در کنار {بوده است}. آنها در طیف گسترده ای از خاصی اجتناب کرده اند مارگارین، بستنی را انتخاب کنید و انتخاب کنید کوکی ها کشف شد می شوند.

روغن های طبیعی را انتخاب کنید و انتخاب کنید بیماری های قلبی

متخصصان بهداشت بیشتر اوقات روغن های طبیعی را برای بسیاری که کشف نشده خطر بیماری قلبی هستند طرفدار می کنند.

هدف آن اینجا است کدام ممکن است روغن های طبیعی به طور گسترده دارای چربی اشباع کم را انتخاب کنید و انتخاب کنید چربی غیراشباع تعدادی از بالایی هستند.

مزایای کاهش خوردن چربی اشباع بحث برانگیز است.

همراه خود این جاری، تحقیق آرم می دهد کدام ممکن است سوئیچ چربی اشباع شده همراه خود چربی غیر اشباع، خطر ابتلا به مشکلات قلبی را به همان اندازه ۱۷ سهم کاهش می دهد، با این حال تاثیر قابل توجهی بر خطر نابودی ناشی اجتناب کرده اند بیماری قلبی ندارد.۱).

علاوه بر این این، اسیدهای چرب غیراشباع امگا ۳ نسبت به امگا ۶ فواید بیشتری دارند.۴).

متخصصان مصرف شده اولویت هایی را با توجه به بخشها بالای امگا ۶ حال در برخی روغن های طبیعی مطرح کرده اند. همراه خود این جاری، در جاری حاضر هیچ اثبات محکمی {وجود ندارد} کدام ممکن است آرم دهد چربی های امگا ۶ بر خطر بیماری قلبی تأثیر می گذارد.۱۱).

به دلیل، اگر نیاز دارید خطر ابتلا به بیماری قلبی را کاهش دهید، به نظر می رسد مانند است خوردن متداولروغن های طبیعی عالی شرط مثبت است. روغن زیتون قابل دستیابی است یکی اجتناب کرده اند بهتر از امکان های خواهید کرد باشد (۱۲).

چکیده

به نظر می رسد مانند است روغن های طبیعی دوستدار مرکز هستند. در حالی کدام ممکن است برخی اجتناب کرده اند متخصصان مصرف شده درگیر سطوح بالای امگا ۶ در برخی روغن ها هستند، در جاری حاضر هیچ مدرکی مبنی بر افزایش خطر بیماری قلبی {وجود ندارد}.

جاده زیرین

به نظر می رسد مانند است روغن های طبیعی به طور گسترده دارایی ها مفید چربی هستند.

روغن‌های طبیعی هیدروژنه کدام ممکن است دارای چربی‌های ترانس ناسالم بالایی هستند اجتناب کرده اند این امر مستثنی هستند.

برخی اجتناب کرده اند متخصصان مصرف شده نیز درگیر بخشها بالای چربی‌های غیراشباع امگا ۶ هستند کدام ممکن است در برخی روغن‌های طبیعی موجود است.

روغن زیتون عالی الگوی برتر اجتناب کرده اند عالی روغن طبیعی مفید است کدام ممکن است امگا ۶ به سختی دارد. قابل دستیابی است یکی اجتناب کرده اند بهتر از امکان های خواهید کرد باشد.