درک درست از جمله ساده ترین روش برای لاغری شکم


 

ساده ترین روش برای لاغری شکم
لاغری آسان
لاغری آسان در خانه
ساده‌ ترین راه لاغری
راحت ترین روش لاغری
راحت ترین راه لاغری
آسان ترین راه لاغری
آسان ترین روش لاغری
ساده ترین روش لاغری
این‌ها اشکال مختلف سوالات شما برای سریع لاغر شدن یا بهتر بگوییم نابرده رنج گنج میسر شدن است؛ نوشتن مقاله راه‌ها و اهداف مختلفی دارد، بحث راه ‌و چاه‌ها یک بحث تخصصی بوده که الزامی در بیان آن وجود ندارد، اما در بحث اهداف؛ هدف‌های فراوانی برای نوشتن یک مقاله وجود دارد؛ از هدف‌های فنی تا هدف‌های تبلیغاتی، اما هدف ارزش آفرینی درست که بتواند واقعا برای مخاطب ثمر بخش باشد، ارزشی است که در سایه سنگین تبلیغات و مطالب بی ثمر پنهان شده؛ البته نه به خواست خود!

لاغری و تناسب اندام بدون ورزش با تعریق بالا؛ یک توهم یا بهتر بگوییم همان شنبه‌ای که هیچ وقت سر نمی‌رسد است؛ البته یک سورپرایز در آخر این مقاله برای شما خواهیم داشت، البته از جنس خود ورزش، نه از جنس پودرها و قرص‌های تقلبی یا بهتر است بگوییم توهمی! پس تا آخر همراه ما باشید تا به تناسب اندام برسید.

لاغری آسان در خانه

در این مقاله قصد داریم تا اطلاعاتی در اختیار شما قرار دهیم تا از چاغی شما جلوگیری کند، چرا که در خانه به شکل قابل توجهی نمی‌توان وزن کم کرد، اما داشتن تن سالم و سلامت در خانه با رفتار فیزیکی و نحوه درست تغذیه دور از دسترس نخواهد بود. مواردی که جلوتر به آن اشاره می‌کنیم شاید کمتر از پنج درصد از مسیر لاغری باشد، و همانطور که گفتیم شاید فقط باعث داشتن یک بدن سالم‌تر به واسطه رفتار درست‌تر باشد.

ساده‌ترین روش برای لاغری شکم

اگر واقع گرایانه بخواهیم جواب این سوال را بدهیم، پاسخ ما شاید شما را کاملا دل سرد کند، اما در خانه با رعایت مواردی می‌توانید قدم‌های ابتدایی لاغری را آسان بردارید، ولی در ادامه مسیر باید سختی را هم تجربه کنید، ابتدا از تغذیه شروع می‌کنیم.

نقش تغذیه در لاغری آسان در خانهصبحانه، قدم اول لاغری آسان

متاسفانه یک عادت بد که در بحث لاغری به اشتباه جای افتاده پرش از وعده صبحانه است، معمولا به دلیل مغایرت صبحانه با زمان حرکت به سمت محل کار، خوردن صبحانه از وعده‌های غذایی فاکتور گرفته می‌شود؛ در یک بخش ابتدایی یکی از کتبی که در مورد آسان ‌ترین روش لاغری توسط متخصص شناخته شده مجله آمریکا، خانوم الیزابت وارد، نوشته شده بود، اولین قدم برای لاغری مصرف منظم صبحانه می‌باشد، شما اگر وعده صبحانه خود را کم کنید، برای جبران میزان کالری که از خوردن صبحانه کسب نکرده‌اید، مجور به خوردن چندین میان وعده می‌شوید که این موضوع خود باعث افزایش وزن می‌شود.

استفاده از فیبر برای لاغری سریع

در هرم مواد غذایی دو نوع فیبر وجود دارد که محلول و نامحلول نامیده می‌شوند. نحوه تعامل آنها با آب در بدن انسان متفاوت است. فیبر نامحلول با آب ترکیب نمی شود و وظیفه آن کمک به شکل گیری مدفوع و عبور آن از روده عمل می‌باشد. این شرایط می‌تواند به درمان یوبست کمک کند.
فیبر محلول مانند بتا گلوکان، سیلیوم هاسک و گلوکومانان، با آب ترکیب می‌شود و سرانجام ماده‌ای ژل مانند و چسبناک شکل می‌گیرد که به کند کردن روند انتشار غذای گوارش شده از معده به روده کمک می‌کند. این شرایط موجب می‌شود تا مواد مغذی و آب زمان بیشتری در روده حضور داشته باشند و از این رو، روند جذب بهتر صورت بگیرد؛ ‌مصرف فیبر محلول بیشتر می‌تواند به آب کردن چربی شکم و پیشگیری از تجمع چربی در این قسمت از بدن نیز کمک کند.
نتایج یک مطالعه نشان داد که افزایش ۱۰ گرمی مصرف فیبر محلول در روز با کاهش ۳٫۷ درصدی خطر افزایش چربی شکم پیوند خورده می‌باشد، پس حتما از فیبر در وعده‌های غذایی خود استفاده کنید، در مقالات گذشته که از میوه های چربی سوز گفتیم، بسیار از میوه‌های فیبردار سخن گفتیم. اما در مواد غذایی اسپاگتی‌های قهوه‌ای رنگ و نان‌های غلات منبع غنی فیبر هستند؛ در مقالات مقالات مواد غذایی و سبزیجات چربی سوز به مواد غذایی که شامل میزان قابل توجهی از فیبر هستند اشاراتی داشتیم.

 

آهسته غذا خوردن

در یک مطالعه تحقیقاتی بر روی ۴۰۰۰ نفر در امریکا مشخص شد؛ افرادی که با سرعت بیشتری غذا می‌خورند؛ احتمال چاقی در آنها حدود ۱۲۰% افزایش خواهد یافت، در این تحقیق مشخص شد استارت چاقی در این افراد از بیست سالگی زده می‌شود و افزایش وزن در این افراد با سرعت بیشتری ادامه خواهد داشت.
کنترل اشتها و خوردن غذا عمدتاً توسط هورمون‌ها صوررت می‌گیرد؛ بعد از غذا، روده ترشح یک هورمون به نام گرلین که گرسنگی را کنترل می‌کند را آغاز و ترشح هورمون سیری را شروع می‌کند. سیری به مغز می‌گوید که غذا خوردید و اشتها را کاهش می‌دهد و در شما احساس سیری را افزایش می‌دهد و از همین روی کمک می‌کند که دست از خوردن بکشید. این فرآیند حدود ۲۰ دقیقه طول می‌کشد. پس آهسته‌تر غذا خوردن به مغز شما زمان کافی می‌دهد تا این سیگنال را دریافت کنید.
در یک مطالعه که بر روی افراد با وزن متعادل انجام شد، مشخص شد هنگامی که افراد آهسته غذای خود را خورده‌اند میزان کالری دریافتی کمتر بوده و همچنین زودتر احساس سیری کرده‌اند. این کاهش در دریافت میزان کالری می‌تواند در دراز مدت سبب کاهش وزن شود.

آب قبل غذا

از مواردی که می‌تواند ساده ترین روش برای لاغری شکم قلمداد شود، البته قدم ابتدایی آن، خوردن آب قبل از غذا است. محققان تغذیه در آمریکا می‌گویند که نوشیدن آب قبل از غذا می‌تواند به کاهش وزن بدن کمک شایانی کند. افرادی که رژیم دارند در صورت نوشیدن دو لیوان آب پیش از هر وعده غذایی، حدود ۲ و نیم کیلو در سال وزن کم می‌کنند، این آزمایش که بر روی افراد میان سال در دو گروه انجام شد، بیان می‌دارد که اعضای گروه اول یک رژیم کم کالری مصرف کردند؛ اما پیش از غذا هیچ آب اضافه‌ای ننوشیدند. اعضای گروه دوم از یک رژیم کم کالری پیروی کردند اما پیش از هر وعده غذایی دو لیوان آب نوشیدند کاهش وزن دو برابری نسبت به گروه دیگرتجربه کردند.

 

چای سبز به جای چای سیاه

برگ‌های چای سبز سرشار از ترکیبات مفیدی است که یکی از این ترکیبات کافئین می‌باشد؛ کافئین موجود در چای سبز یک پنجم کمتر از میزان کافئین موجود در یک فنجان قهوه است، اما همین مقدار کافئین هم تاثیری خفیف در چربی سوزی بدن دارد. تحقیقات زیادی نشان داده است که کافئین (تحریک کننده شناخته شده) به چربی سوزی و بهبود عملکرد ورزشی کمک می‌کنند. با این حال استقبال زیاد از چای سبز به خاطر وجود آنتی اکسیدان‌ها است. تحقیقات نشان داده‌اند که نوشیدن یک فنجان چای سبز، مقدار آنتی اکسیدان ها در جریان خون را افزایش می دهند، اما منبع این آنتی اکسیدان‌ها از کجاست؟
در واقع چای سبز و چای سیاه از یک نوع گیاه استخراج می‌شوند، اما به دلیل عدم وجود فراوری بر روی چای سبز میزان آنتی اکسیدانی که در آن است بیشتر از پنجاه درصد نسبت به چای سیاه می‌باشد، این نوشیدنی سالم که سرشار از آنتی اکسیدان‌های قوی به نام کاتچین‌ها است، که از قوی ترین انواع کالتچین‌ها می‌توانیم به اپی گالوکاتچین گالات (ماده ای که سوخت و ساز بدن را بالا می برد) اشاره نمود، ولی به یاد داشته باشید چای سبز معجزه نمی‌کند. اما نوشیدنی‌ها لاغری و دمنوش‌های بسیاری برای کاهش وزن و تناسب اندام وجود دارد که در بلاگ لانسگو به طور مفصل از آنها سخن گفتیم.

 

نقش فعالیت در لاغری آسان در خانه

در این بخش از توضیحات صرفه نظر می‌کنیم و فقط به بیان چند رفتار درست که باعث بهبود شیوه زندگی می‌شود اشاره می‌کنیم.

• به‌جای آسانسور از پله استفاده کنید؛ ولی نه بیش از سه طبقه؛ به این دلیل که زانوها تا سه طبقه اول فشاری تحمل نمی‌کنند؛ پس اگر ساکنه طبقه هفتم هستید؛ تا طبقه چهارم از آسانسور استفاده کنید، و بعد از آن پله.
• پشت میز نشینی یکی از بزرگ‌ترین عادات بد کارمندان است که علاوه بر افزایش وزن، باعث تغییر شکل نامتعارف استخوان بندی می‌شود.
• این زحمت را به جان بخرید، و خودرو خود را ۵۰۰ متر دور‌تر از مقصد خود پارک نمایید تا در مجموع در روز یک کیلومتر پیاده روی داشته باشید.

نکته: ورزش‌های بسیاری وجود دارد که مناسب فضای خانه بوده، در مقالات گذشته به آن ورزش‌ها اشاره دقیق داشتیم و در این مقاله تصمیم گرفتیم تا اطلاعات تکراری در اختیار شما قرار ندهیم، پس بزرگوارانی که به دنبال بهترین روش‌های ورزشی هستند، می‌توانند با مراجعه به مقالات پیشین لانسگو قدم‌های ابتدایی کاهش وزن را به راحتی بردارند.

لاغری سریع، وفای به عهد

ساده‌ترین روش برای لاغری شکم، آسان ترین راه لاغری و راحت ترین راه لاغری؛ پاسخ تمامی این سوالات که از جنس راحت‌تر لاغر شدن است، بدون هر گونه اغراق یا گزافه گویی دستگاه لاغری EMS لانسگو است، این دستگاه ساخت کشور آلمان بوده؛ و با استفاده از جریانات الکتریکی‌، می‌تواند تاثیر مثبتی در افزایش سوخت ساز بدن داشته باشد، این دستگاه در ۲۰ دقیقه توانایی کالری سوزی خارف العاده و باور نکردنی معادل ۱۲۰۰ کالری دارد.
از مهمترین خصوصیات دستگاه لاغری لانسگو می‌توانیم به ایمنی آن اشاره کنیم، یکی از مشخصات ویژه و ارزنده دستگاه لانسگو تک نفره بودن آن می‌باشد، استفاده از سیستم‌های سیم‌دار ضامنی برای سلامت و امنیت ورزشکاران محسوب می شود، از همین جهت لازم به توضیح است که در این متد ورزشی الکترود مسطح به صورت کاملا ً هوشمندانه در جلیقه، کمربند، بازوبند و پابند تعبیه شده است تا به طور همزمان امکان انقباض تمامی گروه‌های عضلانی بدن میسر گردد که چنین انقباضی نیازمند تولید میدان مغناطیسی می باشد.
در دستگاه لانسگو این میدان مغناطیسی در پنل سیستم ایجاد می‌شود. سپس انرژی لازم از طریق سیم به الکترودهای تعبیه شده منتقل می‌گردد. لذا هیچگونه تقابلی با سلامت و امنیت ورزشکار نخواهد داشت.
در حالی که در سیستم های بی سیم (وایرلس)، باطریی که روی بدن ورزشکار قرار دارد این میدان مغناطیسی قوی را ایجاد می کند، که در دراز مدت منجر به صدمات جبران ناپذیری خواهد شد. به همین دلیل دستگاه لانسگو برای ایمنی بیشتر فقط از سیستم های سیم دار استفاده می کند که این مورد یکی از مزایای این دستگاه به حساب می‌آید.