دستور تهیه نوار پروتئین شکلات نعنا – تغذیه کلی جونز


چیزی در مورد نعناع – ترکیب طعم شکلات به تازگی به چشم می خورد! حتی اگر در طول فصل تعطیلات فقط به آن علاقه دارید، این دستور غذای نوار شکلات نعناع گیاهی بعد از تمرین تبدیل به مورد علاقه شما خواهد شد. آنها علاوه بر پروتئین با کیفیت بالا، کربوهیدرات های تصفیه نشده را نیز برای پر کردن ذخایر انرژی و همچنین چربی های اشباع نشده فراهم می کنند. این میله‌ها به راحتی درست می‌شوند، نیازی به پخت ندارند، و به ازای ۶ نفری که قبل از پست کردن تست طعم و مزه انجام دادم، به اندازه آب نبات شکلاتی نعناع رضایت‌بخش هستند.

با تشکر از NOW® برای حمایت از این پست! مثل همیشه، همه نظرات مربوط به من است.

آیا باید از پودرهای پروتئین گیاهی استفاده کرد؟

در KJN، ما در رژیم‌های غذایی گیاهی تخصص داریم و مشتریان ما شامل ورزشکارانی در هر سطحی هستند که الگوهای غذایی گیاه‌خواری و وگان دارند. به همین دلیل، وقتی صحبت از توصیه مکمل‌های با کیفیت و محصولات غذایی بدون محصولات حیوانی به میان می‌آید، چیزهای خود را می‌دانیم. پروتئین های گیاهی نیز ممکن است تاثیر محیطی بهتری داشته باشند. برخی از افراد ممکن است پودرهای پروتئین گیاهی را انتخاب کنند، حتی اگر به دلایل اخلاقی نباشد. ما مشتریانی داشته‌ایم که به عنوان مثال، ناراحتی معده ناشی از پودرهای پروتئین آب پنیر را گزارش کرده‌اند، حتی اگر معمولاً محصولات شیر ​​را تحمل می‌کنند، بنابراین در عوض گزینه‌های پروتئین گیاهی را انتخاب می‌کنند. تحقیقات طولانی مدت نشان داده است که پروتئین سویا با پروتئین آب پنیر قابل مقایسه است. از آنجایی که اکثر مشتریان گیاهی ما قبلاً مقدار زیادی سویا از طریق توفو، تمپه، ادامام و شیر سویا مصرف می‌کنند، ما از تنوع در مورد پودرهای پروتئینی حمایت می‌کنیم. در حالی که تحقیقات بیشتری مورد نیاز است، شواهد هیجان انگیزی وجود دارد که نشان می دهد پروتئین نخود ممکن است به اندازه پروتئین آب پنیر موثر باشد. هنگام استفاده از آن برای تنقلاتی مانند این دستور پخت نوار پروتئینی شکلات نعنایی، پروتئین نخود با پروتئین موجود در کره بادام زمینی جفت می شود تا اسیدهای آمینه ضروری بیشتری نیز ارائه دهد.

ایمنی پودر پروتئین؟

مهم نیست که چه منبع پروتئینی را در پودر خود انتخاب می کنید، مهم است که یک برند و محصول معتبر را انتخاب کنید. برای کمک به اطمینان از عاری بودن مکمل‌های پروتئینی از مواد ممنوعه، می‌توانید یکی را انتخاب کنید که دارای گواهینامه ورزش اطلاع‌رسانی باشد. حتی اگر در یک ورزش با قوانین مکمل و دستورالعمل‌های مربوط به مواد آنابولیک، داروهای تجویزی و سایر ترکیبات شرکت نمی‌کنید، هوشمندانه است که دستورالعمل‌های مشابهی را برای محافظت از سلامت خود رعایت کنید. یکی از برندهای مورد علاقه من که محصولات ورزشی دارای گواهینامه Informed Sport را دارد NOW® است، زیرا پودرهای پروتئینی آنها نیز حاوی مواد طبیعی هستند و طعم خوبی نیز دارند! برخی از پودرهای پروتئینی ممکن است دارای مهرهای Informed Sport یا NSF for Sport باشند، اما همچنان حاوی شیرین کننده‌ها، طعم‌دهنده‌ها یا رنگ‌های مصنوعی هستند که توصیه می‌کنم از غذاها و مکمل‌هایی که به طور منظم مصرف می‌کنید دوری کنید.

تکه های پروتئینی شکلات با پروتئین نخود

یادداشت های دستور تهیه نوار پروتئین شکلات نعنا

این تکه های پروتئینی شکلات نعناع گیاهی در هر صورت بسیار آسان و خوشمزه هستند، اما شما گزینه های آماده سازی دارید.

برای دریافت بیشترین پروتئین، باید از پروتئین نخود بدون طعم استفاده کنید. با این کار وزن هر نوار ۱۱ گرم است. اگر پروتئین نخود شکلاتی را انتخاب کنید، حتی با ۱ قاشق غذاخوری کمتر از پودر کاکائو، طعم شکلاتی کمی غنی تر خواهید داشت، اما در هر وعده ۲ گرم پروتئین کمتری خواهید داشت. اگر بلافاصله بعد از ورزش از میله‌ها لذت می‌برید و قصد دارید ظرف چند ساعت یک وعده غذایی کامل میل کنید و در عین حال کل نیاز پروتئین روزانه خود را نیز تامین کنید، این نباید بر ریکاوری طولانی مدت عضلات شما تأثیر بگذارد. برای ورزشکاران و کسانی که نیاز به انرژی و پروتئین بیشتری نسبت به یک فرد بالغ فعال دارند، ممکن است ۲ بار در یک وعده مصرف کنید که در هر صورت پروتئین بسیار بیشتری دریافت کنید!

وقتی صحبت از نعناع می شود، ممکن است بخواهید مقدار عصاره را بر اساس ترجیحات طعمی خود تنظیم کنید. من از طعم نعناع Simply Organic استفاده کردم که از روغن نعناع فلفلی همراه با روغن آفتابگردان استفاده می کند. با یک عصاره خالص، ممکن است بخواهید فقط با نصف قاشق چایخوری شروع کنید.

ساخته شده با پروتئین نخود شکلات NOW® و فقط ۱/۴ فنجان پودر کاکائو: ۲۰۵ کالری، ۱۰ گرم چربی، ۱.۵ گرم چربی اشباع، ۱۰۰ میلی گرم سدیم، ۲۱ گرم کربوهیدرات، ۲ گرم فیبر، ۹ گرم پروتئین، ۱۵ درصد آهن DV، ۳ % DV کلسیم، ۱۷۰ میلی گرم پتاسیم

ساخته شده با پروتئین نخود بدون طعم NOW®: ۲۱۵ کالری، ۱۰.۵ گرم چربی، ۱.۵ گرم چربی اشباع، ۱۰۰ میلی گرم سدیم، ۲۱ گرم کربوهیدرات، ۳ گرم فیبر، ۱۱.۵ گرم پروتئین، ۱۵٪ آهن DV، ۳٪ کلسیم DV، پتاسیم ۳٪، ۱۷

میله های پروتئین نعناع وگان شکلات

آیا می خواهید در محصولات NOW® صرفه جویی کنید؟ ۲۰% تخفیف دریافت کنید nowfoods.com خرید (قبل از مالیات و حمل و نقل). با کد کوپن KELLYNOW در پرداخت (نه یک پیوند وابسته). پیشنهاد فقط در دسترس است nowfoods.com تا ۳۱ دسامبر ۲۰۲۲، ساعت ۱۱:۵۹ عصر CT. برخی موارد استثنا اعمال می‌شود. محدود کردن یک کد کوپن در هر تراکنش پیشنهاد برای خریدهای قبلی قابل استفاده نیست. NOW Health Group، Inc. این حق را دارد که در هر زمان به هر گونه تبلیغاتی پایان دهد.

میله های پروتئینی شکلات نعنایی (وگان)

این تکه های پروتئینی شکلات نعنایی ساده بعد از تمرین یا به عنوان یک غذای تعطیلات در هر زمان برای رسیدن به اهداف پروتئینی عالی هستند.

زمان آماده سازی ۱۰ دقیقه

زمان کل ۱۰ دقیقه

خدمات ۸ میله ها

کالری ۲۱۵ کیلو کالری

  • ½ جام خرمای بدون هسته Medjool، بسته بندی شده
  • جام NOW® Sports Organic Pea Protein شکلات بدون طعم یا خامه ای
  • ۵ قاشق غذاخوری NOW® پودر کاکائو خام ارگانیک
  • ½ جام کره بادام زمینی خامه ای طبیعی
  • ¼ جام شربت افرا NOW®
  • ۱ قاشق چایخوری عصاره وانیل
  • ۱ قاشق چایخوری عصاره نعناع فلفلی
  • ۱ قاشق سوپخوری NOW® نوک کاکائو خام ارگانیک
  • ½-۱ قاشق غذاخوری آب نبات نعناع له شده اختیاری
  • همه مواد به جز نوک کاکائو را به ترتیب بالا به غذاساز اضافه کنید. آنقدر نبض بزنید تا خرما کاملاً مخلوط شود و مخلوط شما شبیه ماسه مرطوب شود.

  • محتویات را در یک ظرف نان بریزید و با یک کاردک سیلیکونی یا کفگیر صاف فشار دهید تا مخلوط بسته بندی و یکدست شود.

  • نوک کاکائو و همچنین آب نبات خرد شده اختیاری را روی آن بپاشید و دوباره فشار دهید.

  • به ۸ مربع برش بزنید و در ظرف در بسته تا یک هفته در یخچال یا تا ۳ ماه در فریزر نگهداری کنید.

کالری: ۲۱۵کیلو کالریکربوهیدرات ها: ۲۱gپروتئین: ۱۱.۵gچربی: ۱۰gچربی های اشباع شده: ۱.۵gسدیم: ۱۰۰میلی گرمپتاسیم: ۲۰۰میلی گرمفیبر: ۳gکلسیم: ۳۰میلی گرماهن: ۳میلی گرم

تکه های پروتئینی شکلات کلی جونز