رژیم غذایی لاغری ساده

داشتن یک فرم بدنی مناسب برای خانم ها یک آرزوی همیشگی می باشد که دست یافتن به آن با رژیم های سخت و طاقت فرسا و ورزش های سنگین، موجب می شود تا بسیاری از افراد از لاغر شدن پشیمان شوند. اما همه ی رژیم های لاغری سخت نیستند و برخی از رژیم ها علاوه بر این که راحت هستند، باعث کاهش وزن زیادی می شوند. یکی از این رژیم ها در ادامه برای شما آورده شده است

لاغری ساده با رژیم
رژیم غذایی خیلی ساده برای لاغری

تیشرت و شلوارک مردانه راحتی مدل ویکی تیشرت و شلوارک مردانه راحتی مدل ویکی رژ لب ترندیت رژ لب ترندیت

 

این رژیم لاغری به شما کمک می کند که به میزان 3 الی 7 کیلو به راحتی در مدت یک هفته لاغر شوید. در این رژیم شما می توانید به هر مقداری که می خواهید از مواد گفته شده استفاده کنید و مطمئن باشید که پس از لاغری، خبری از بازگشت کالری ها و چربی های سوزانده شده نخواهد بود. شما در طول این رژیم نیازی به ورزش های سخت ندارید اما توجه کنید که اگر می خواهید نتیجه ی دلخواه تان را بگیرید، باید روزانه ورزش هم بکنید. این ورزش می تواند طناب زدن، رقصیدن و یا هر ورزش دیگری که دوست دارید باشد.

 

روز اول رژیم لاغری

این روز مهم ترین روز رژیم لاغری شما می باشد. در این روز شما می توانید هر مقدار میوه که دوست دارید جز میوه های انگور، انبه و موز میل کنید. شما می توانید مقدار 8 الی 12 لیوان آب هم مصرف کنید.

روز دوم رژیم لاغری

امروز می توانید هر سبزیجاتی که دوست دارید بخورید حتی سیب زمینی! البته سیب زمینی باید آب پز و بدون روغن باشد. پیشنهاد ما به شما برای این که احساس گرسنگی نداشته باشید این است که برای صبحانه سیب زمینی بخورید. برای ناهار هم می توانید هویج را به همراه سبزیجاتی که دوست دارید بپزید و یا با آن ها سالاد تهیه کرده و میل کنید.

مصرف سبزیجات
لاغری با سبزیجات

 

روز سوم رژیم لاغری

روز سوم، مختص به سبزیجات و میوه می باشد. شما می توانید هر مقدار میوه جز انبه، انگور و موز را به همراه سبزیجات جز سیب زمینی میل کنید. مصرف 8 الی 12 لیوان آب را فراموش نکنید.

روز چهارم رژیم لاغری

این روز را فقط صرف خوردن شیر و موز کنید. شما در این روز می توانید 8 الی 10 موز را به همراه 4 لیوان شیر بخورید. همانند روز های گذشته 8 تا 12 لیوان آب هم در برنامه ی غذایی تان بگنجانید.

روز پنجم رژیم لاغری

امروز روز جشن شما است! در این روز شما مجاز به مصرف نیم کیلو سینه مرغ پخته و یا کباب شده به همراه 6 الی 7 گوجه فرنگی می باشید. در روز پنجم شما باید مصرف آب را به 12 الی 15 لیوان افزایش دهید که دلیل آن هم مصرف گوجه می باشد.

روز ششم رژیم لاغری

در روز ششم قطعا شما احساس سبکی و لاغری خواهید داشت. امروز را می توانید جشن بگیرید و هر مقدار سبزیجات خام یا پخته ای که می خواهید به همراه یک فنجان برنج و 8 الی 10 لیوان آب بخورید.

لاغری با سبزیجات
ساده ترین رژیم غذایی لاغری

روز هفتم رژیم لاغری

هفتمین روز مطمئنا می تواند بهترین روز شما باشد چرا که آخرین روز رژیم و روز نتیجه می باشد. در این روز شما باید یک فنجان برنج را به همراه هر مقدار سبزیجاتی که می خواهید و آب هر میوه ای که دوست دارید را مصرف کنید. مصرف 8 الی 12 لیوان آب در این روز هم الزامی است.

نکته ها

*مصرف آب را دست کم نگیرید و هر روز مقدار آبی که گفته شده است بنوشید.

*از وزن کردن هر روزه ی خودتان بپرهیزید و تا روز آخر صبر کنید. 

*مصرف هر گونه شیرینی و ترشی جات در این رژیم ممنوع است و شما برای نتیجه گیری باید کاملا طبق دستوراتی که گفته شده است عمل کنید.

*توجه کنید که همان طور که قبل تر هم گفته شد، این رژیم یک رژیم سم زدایی از بدن می باشد و کاهش چربی با آن بدون بازگشت خواهد بود.

*اگر از بیماری خاصی رنج می برید، بهتر است که قبل از گرفتن این رژیم از یک پزشک مشاوره بگیرید.

لاغری با رژیم
برنامه رژیم غذایی لاغری ساده

 

دیدگاهتان را بنویسید