پرس سینه دستگاه

پرس سینه دستگاه

آناتومی بدن ( عضلات سینه )
آناتومی بدن ( عضلات سینه )
  • عضله اصلی درگیر در این تمرین : عضله سینه
  • نوع تمرین : قدرتی
  • وسایل مورد نیاز : دستگاه
  • مکانیزم : ترکیبی
  • سطح تمرین : مبتدی
  • نوع نیرو : فشاری ( دو طرفه )

نحوه انجام تمرین پرس سینه دستگاه :

  1. بر روی دستگاه پرس سینه بنشینید. ارتفاع را به گونه ای تنظیم کنید که دسته ها در سطح سینه قرار بگیرند.
  2. پاهای خود را بر روی اهرم های پایین دستگاه فشار داده تا به شما کمک کند. دسته ها را تا جایی که دست ها صاف شوند جلو ببرید. دقت کنید در هنگام گرفتن دسته ها ، کف دست ها به سمت پایین باشند. حال اهرم قفل را رها کنید. این نقطه شروع حرکت خواهد بود.
  3. حال هم زمان با داخل کشیدن نفس ( دم ) ، به صورت آرام و کنترل شده دسته را به سمت سینه عقب ببرید.
  4. زمانی که به عقب ترین نقطه بازه حرکت که در آن آرنج ها زاویه حدود 90 درجه دارند رسیدید ، نفس خود را بیرون داده ( بازدم ) و با استفاده از ماهیچه سینه دسته ها را به نقطه شروع بازگردانید.
  5. تا جایی که می توانید تمرین پرس سینه را ادامه دهید.

جهت مشاهده سایر ویدیوهای مرتبط ، به صفحه حرکت سینه و جهت مشاهده سایر مقالات به صفحه کیمیا بلاگ مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید