پیتزا گل کلم کم کربوهیدرات – اتکینز برای تشنج


پیتزای گل کلم کم کربوهیدرات

لطفا توجه داشته باشید که در نقاط مختلف جهان، برندهای مختلف مواد غذایی موجود کربوهیدرات بیشتری نسبت به برندهای دیگر دارند. مهم است که برچسب‌ها را در جایی که غذا می‌خرید به دقت بخوانید. اگر در یافتن منابع کم کربوهیدرات مشکل دارید، لطفاً از صفحه تامین کننده کم کربوهیدرات ما دیدن کنید تا برخی از مواردی را که می توان از طریق پست سفارش داد.

عناصر

  • ۲۵۰
    گرم/۸.۸۲ اونس گل کلم
  • ۳۰
    گرم/۱.۰۶ اونس پنیر پارمزان رنده شده
  • ۱۵
    گرم / ۰.۵۳ اونس پنیر خامه ای
  • ۱
    تخم مرغ
  • ۲
    قاشق غذاخوری
    سس پیتزا کم کربوهیدرات
  • ۵۰
    گرم / ۱.۷۶ اونس پنیر رنده شده

دستورالعمل ها

  1. گلچه های گل کلم را از ساقه جدا کنید

  2. با استفاده از غذاساز، گلچه ها را کاملاً خوب کنید تا له شوند

  3. گل کلم را در یک تابه خشک روی حرارت متوسط ​​به مدت ۵-۶ دقیقه بپزید

  4. با استفاده از یک پارچه یا حوله چای، تمام مایع باقی مانده در گل کلم را فشار دهید

  5. پنیر خامه ای، پنیر پارمزان رنده شده، ۱ عدد تخم مرغ، نمک و فلفل را در ظرفی با هم مخلوط کنید. گل کلم را اضافه کنید و با هم مخلوط کنید

  6. یک سینی فر را با کاغذ روغنی بپوشانید. مخلوط گل کلم خود را با قاشق روی سینی بریزید و با دست به شکل یک پایه گرد در آورید

  7. به مدت ۲۰ دقیقه در فر با دمای ۳۷۴ فارنهایت / ۱۹۰ درجه سانتیگراد بپزید.

  8. پس از پخته شدن آن را برگردانید و سس، پنیر و مواد را اضافه کنید

  9. به فر برگردانید تا بپزد تا پنیر آب شود

یادداشت های دستور غذا

نکته: ما دوست داریم پایه را یک ربع اینچ بگذاریم تا یک پوسته خوب به دست بیاید.

آیا می خواهید سس پیتزای کم کربوهیدرات خود را درست کنید؟ به این دستور غذا دقت کنید.

فقط پوسته: کالری: ۳۰۱ | کربوهیدرات خالص: ۸ گرم | کربوهیدرات: ۱۴ گرم | چربی: ۱۸ گرم | پروتئین: ۲۲ گرم | فیبر: ۶ گرم