چگونه تناسب اندام داشته باشیم و در کریسمس سالم بمانیم


این یک پست وبلاگ در مورد چگونگی سالم ماندن و تناسب اندام در فصل کریسمس است. با نزدیک شدن به تعطیلات، بسیاری از ما در خوردن غذا و نوشیدنی افراط می کنیم که می تواند منجر به افزایش وزن و مشکلات سلامتی شود. چند قدم ساده وجود دارد که می توانید امسال انجام دهید که به حفظ سلامت بدن شما کمک می کند!

۱. بعد از شام پیاده روی کنید

یکی از بهترین راه ها برای از بین بردن کالری اضافی، پیاده روی بعد از شام است. این یک راه عالی برای دریافت هوای تازه و ورزش است و همچنین می تواند به هضم غذا کمک کند. اگر در آب و هوای سردتری زندگی می‌کنید، خود را جمع کنید و بیرون بروید! هوای سرد می تواند برای بدن و پوست شما مفید باشد.

۲. به جای استفاده از آسانسور یا پله برقی، از پله ها بالا بروید

راه ساده دیگر برای تناسب اندام این است که به جای استفاده از آسانسور یا پله برقی از پله ها بالا بروید. این می تواند یک تمرین عالی برای پاها، عضلات سرینی (عضلات باسن) و بازوهای شما باشد – حتی ضربان قلب خود را نیز بالا می برید!

۳. در طول روز مقدار زیادی آب بنوشید

آب برای سلامتی ما ضروری است و برای ما بهتر از هر نوشیدنی دیگری است. در طول روز مقدار زیادی آب بنوشید تا هیدراته و سالم بمانید. اگر نوشیدن آب ساده را کسل کننده می دانید، مقداری برش های لیمو یا خیار به آن اضافه کنید تا کمی طعم دار شود. همچنین می توانید چای هایی بنوشید که سرشار از آنتی اکسیدان هستند و برای سلامتی شما عالی هستند.

۴. برای دریافت ویتامین D از طبیعت خارج شوید

ویتامین D برای سلامتی ما ضروری است و یکی از بهترین راه‌ها برای دریافت آن، گذراندن وقت بیرون از طبیعت است. قرار گرفتن در معرض نور خورشید به بدن ما کمک می کند ویتامین D تولید کند، بنابراین سعی کنید حداقل ۳۰ دقیقه در روز (ترجیحاً صبح) را در خارج از منزل بگذرانید. اگر نمی توانید بیرون بروید، می توانید مکمل ویتامین D نیز مصرف کنید.

۵. هر روز صبح زمانی را برای تمرین یا یوگا برنامه ریزی کنید

اگر برای یافتن زمانی برای ورزش مشکل دارید، سعی کنید هر روز صبح زمانی را برای تمرین یا یوگا در نظر بگیرید. این به شما کمک می کند روز خود را با پای راست شروع کنید و لحن را برای بقیه روز تنظیم کنید. اگر وقت ندارید به باشگاه بروید، حتی می توانید یک تمرین سریع ۲۰ دقیقه ای در خانه انجام دهید.

۶. زمان کمتری را صرف نشستن در اطراف خود کنید

نشستن طولانی مدت برای سلامتی مضر است و می تواند منجر به افزایش وزن و سایر مشکلات شود. سعی کنید در طول روز بیش از ۲۰ دقیقه روی مبل ننشینید و تلویزیون تماشا کنید، بازی های ویدیویی انجام دهید، یا در سایت های رسانه های اجتماعی (مانند فیس بوک) گشت و گذار نکنید. ورزش همچنین راهی عالی برای کاهش استرس و بهبود خلق و خوی شماست، بنابراین اگر احساس خستگی می کنید کمی یوگا انجام دهید یا در هوای تازه قدم بزنید.

به دنبال راه‌های بهتری برای تناسب اندام در این فصل هستید؟ بیایید با ۱۰ دلار یکی از سالن های بدنسازی ما را اینجا در فیتنس بررسی کنید! امروز از وب سایت ما دیدن کنید تا درباره کلاس ها و مکان های ما بیشتر بدانید www.FitnessFor10.com