۱۰ پست برتر خبری کم کربوهیدرات و کتو در سال ۲۰۲۱ – دکتر رژیم غذایی


10 پست برتر

بالاخره زمان خداحافظی با سال ۲۰۲۱ فرا رسیده است! همانطور که به سال ۲۰۲۲ خوش آمد می‌گوییم و برای خوانندگان دکتر رژیم غذایی سال نوی سالم و شاد آرزو می‌کنیم، لحظه‌ای را به نگاهی به سالی که در آن سال بود اختصاص می‌دهیم.

در اینجا ۱۰ پست خبری محبوب ما آمده است. در سال گذشته بیشتر به چه چیزی علاقه داشتید؟

ما در مورد رژیم کم کربوهیدرات، آخرین مطالعات علمی در مورد رژیم های غذایی سالم، کمک به اشتراک گذاشتیم و بحث ها را مرتب کردیم. شما می خواستید به سوالات خود پاسخ داده شود، مانند: بهترین سبزیجات کتو چیست؟ آیا دلیل فیزیولوژیکی وجود دارد که چرا غذاهای پر کربوهیدرات بسیار اعتیاد آور به نظر می رسند؟ چه مقدار پروتئین باید بخورید و آیا باید از گوشت قرمز اجتناب کنید؟ میوه و چربی چطور؟

۱۰ مقاله برتر پست خبری ما به همه این سؤالات – و بیشتر پاسخ داد.

به خواندن ادامه دهید تا پست های خبری برتر ما از سال ۲۰۲۱ را بررسی کنید (برای خواندن کل مقاله روی عنوان یا عکس کلیک کنید.)

و لطفاً حتماً در سال ۲۰۲۲ به طور مرتب از فید خبری ما بازدید کنید، جایی که شما را در مورد همه چیزهای کم کربوهیدرات و کتو به‌روز خواهیم کرد.


۱۰. با این ویدیو یاد بگیرید که سبزیجات را دوست داشته باشید

10-Best-keto-getables-THUMBNAIL-16.9

چه چیزی یک سبزی را برای کتو مفید می کند؟ آیا کلم بروکلی بهتر از آووکادو است؟ آیا می خواهید رقص لوبیا سبز را ببینید؟ ۱۰ سبزیجات کتو برتر را بیابید – و ایده های خوشمزه ای برای نحوه خوردن آنها دریافت کنید!


۹. رژیم های غذایی با پروتئین بالا یک گزینه هستند، اما تنها گزینه نیستند

غذای سالم برای موهای زیبا

رژیم های غذایی با پروتئین بالا راهی عالی برای کاهش وزن و بهبود سلامت متابولیک هستند. اما آنها تنها گزینه نیستند. در اینجا یک مرور کلی از موقعیت ما است.


۸. رژیم‌های پر کربوهیدرات سیگنال‌های پاداش مغزی را افزایش می‌دهند و احتمالاً فرآیند اعتیاد را آغاز می‌کنند.

زندگی بی جان مواد غذایی فیبر رژیمی

طبق مطالعه ای از دانشکده پزشکی هاروارد، رژیم های غذایی پر کربوهیدرات جریان خون را به مراکز پاداش مغز و اعتیاد افزایش می دهد.


۷. گوشت قرمز با بیماری قلبی، سرطان یا مرگ زودرس مرتبط نیست

خرید گوشت از سوپرمارکت

بر اساس تجزیه و تحلیل مطالعه PURE، گوشت قرمز با هیچ خطری برای سلامتی همراه نیست. برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا را بخوانید.


۶. رژیم کتو می تواند پیش دیابت را در بیش از ۵۰ درصد بیماران درمان کند

ارتباط آنلاین از خانه

یک مطالعه جدید گزارش می دهد که یک برنامه درمانی رژیم کتوژنیک می تواند با موفقیت پیش دیابت را برای بیماران عادی کند. برای کسب اطلاعات بیشتر روی لینک کلیک کنید.


۵. کربوهیدرات، انسولین و چاقی: آیا مدل کربوهیدرات-انسولین مرده است یا زنده؟

زن جوان ناز در حال اندازه‌گیری دور کمر خود با رنگ صورتی

یک سرمقاله جدید ادعا می کند که کربوهیدرات ها و انسولین عامل اصلی چاقی نیستند. در اینجا به بررسی این ادعاها می پردازیم و از منظری متفاوت به موضوع می پردازیم.

۴. ناشتایی کوتاه مدت و LCHF از درمان های موثر برای کبد چرب هستند

getty_liver

مطالعه‌ای که بخشی از آن توسط بنیاد علوم تغذیه تامین شده است نشان می‌دهد که رژیم‌های ناشتا و LCHF کوتاه‌مدت می‌توانند در درمان کبد چرب موثر باشند.


۳. مطالعه نشان می دهد که رژیم های غذایی با پروتئین بالا برای کاهش چربی بهتر است

سالمون کبابی روی سبزیجات تازه روی میز چوبی

طبق یک مطالعه جدید، رژیم های غذایی با پروتئین بالا برای کاهش چربی بهتر از رژیم های کم گلیسمی هستند. آیا پروتئین کلید کاهش وزن سالم است؟


۲. آیا کتو فقط برای شش ماه کار می کند؟

دخترانی که از صبحانه سالم لذت می برند

یک مطالعه جدید ادعا می کند که رژیم های کتو برای کاهش وزن و بهبود دیابت خوب عمل می کنند، اما فقط برای شش ماه. اینجاست که چرا ممکن است مطالعه کل داستان را بیان نکند.


۱. دکتر همپتون: مواجهه با ترس در مورد میوه و چربی

دکتر تونی همپتون

عکس: اسپنسر بیبز

کدام دو ترس پیشرفت در رژیم کتو را تضعیف می کنند؟ آنها از نخوردن میوه و خوردن چربی می ترسند. در ستون سوم خود، دکتر تونی همپتون هر دو را بررسی می کند تا به شما کمک کند موفقیت کاهش وزن کتو را به خوبی تنظیم کنید.