6 فایده مصرف لبنیات برای بدن که تاکنون نشنیده اید

مصرف پروتئین پس از تمرین به ایجاد توده عضلانی بدون چربی کمک می‌کند، اما همه پروتئین‌ها به یک اندازه موثر نیستند. یک دلیل وجود دارد که پروتئین‌های موجود در شیر، آب پنیر و کازئین بیشترین استفاده را در مکمل‌های تغذیه ای دارند و آن هم این است که برای حفظ یا رشد توده عضلانی طراحی شده اند.

شیر حاوی پروتئین‌های با کیفیت بالا است که تمام اسیدهای آمینه ضروری را برای ساخت و حفظ توده عضلانی فراهم می‌کند. مخلوط بی نظیر کازئین و پروتئین وی برای ساخت عضله مناسب می‌باشد.

کازئین یک پروتئین است که تجزیه عضلات را کاهش می‌دهد. پروتئین وی با سرعت عمل و جذب سریع باعث بالا رفتن غلظت لوسین شده که به طور خاص ساختمان جدید عضلات را بهبود می‌بخشد.

شیر همچنین با جایگزینی مایعات و الکترولیت‌ها (سدیم و پتاسیم) به کمبود آب بدن کمک می‌کند. سایر مواد مغذی موجود در شیر مانند پروتئین به بدن کمک می‌کند تا مایعات را به طور موثرتری حفظ کند.

دیدگاهتان را بنویسید