علم ورزش | پخش زنده فوتبال النصر – پرسپولیس دوشنبه ۶ آذر ۱۴۰۲ از آپارات اسپرت


شما دوست داران فوتبال  می‌توانید پخش زنده فوتبال النصر – پرسپولیس،امشب دوشنبه ۶ آذر ۱۴۰۲ از ساعت 21:30 در لیگ قهرمانان آسیا را اختصاصی از آپارات اسپرت تماشا کنید.

 

🏆 هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا

⚽️ النصر عربستان – پرسپولیس ایران

📆 دوشنبه ۶ آذر ۱۴۰۲

⏰ ساعت ۲۱:۳۰ به وقت ایران

🏟 ورزشگاه مرسول پارک ریاض

۲ ستاره پرسپولیس تقابل با رونالدو را از دست دادند

محمد عمری بازیکن تیم پرسپولیس به دلیل مصدومیت و با وجود سفر به عربستان قادر نیست سرخ‌پوشان را در بازی امشب همراهی کند و به جای او امید عالیشاه در ترکیب اصلی بازی خواهد کرد تا در کنار شهاب زاهدی، زوج خط حمله پرسپولیس را تشکیل دهند.

از طرف دیگر سعید صادقی هم به دلیل سرما خوردگی در ترکیب اصلی پرسپولیس غایب خواهد بود تا دست یحیی گل‌محمدی برای چینش تیمش برای تقابل با رونالدو و یارانش خالی‌تر شود.

با اعلام AFC، تیم داوری چینی، دیدار امشب النصر – پرسپولیس را سوت خواهند زد.

  • ما نینگ، داور وسط
  • ژو فِی و ژانگ چنگ، کمک‌های اول و دوم
  • وانگ دی، داور چهارم
  • علی حمد سیف (امارات)، ناظر داوری

دیدار برگشت تیم‌های پرسپولیس و النصر عربستان امشب در حالی در شهر ریاض برگزار می‌شود که گروهی از ایرانی‌های مقیم این شهر و شهرهای دیگر عربستان تماشاگر ویژه پرسپولیس خواهند بود.

اخبار رسیده از اردوی تیم پرسپولیس حاکی از آن است که شب گذشته گروهی از ایرانی‌های مقیم ریاض و شهرهای دیگر کشور عربستان با حضور در هتل محل اقامت تیم پرسپولیس به بازیکنان، مسئولان و سرپرستان تیم کشورمان قول داده‌اند که در جریان دیدار این تیم مقابل النصر پرسپولیس را تنها نگذارند.

برگزاری نشست هماهنگی بازی با النصر

در نشست هماهنگی اعلام شد؛ طبق پروتکل‌های اجرای مسابقات، تعداد مشخصی بلیت ویژه و معمولی در اختیار پرسپولیس خواهد بود. همچنین پرسپولیس یکدست سرخپوش است و دروازه‌بان طوسی به تن خواهد کرد.

تیم النصر هم پیراهن و جوراب زرد همراه با شورت ورزشی آبی به تن می‌کند و دروازه‌بان آن‌ها مشکی‌پوش خواهد بود.

نویسنده : مجید عباس نژاد




Source link