علم ورزش | تشخیص دقیق مکمل بدنسازی اصل از فیک


چرا باید این مقاله را بخوانید ؟

مهمترین نکته‌ای که این سال‌ها در خرید مکمل وجود دارد موضوع اصل بودن یا فیک بودن مکمل هاست. سالهاست در ایران مکمل‌های فیک به جای مکمل اصل فروخته می‌شوند و راه‌های تشخیص بسیار دشوار است.  خرید مکمل فیک نه تنها بازدهی لازم را ندارد بلکه بسیار آسیب‌زا و در بلند مدت عوارض بسیار جدی هم دارد.

بنابراین، دانستن تفاوت بین این دو مکمل برای شناسایی مکمل‌های تقلبی در بازار ضروری است. ما در این مقاله به همین موضوع خواهیم پرداخت. بریم سراغ مواردی که می‌توانیم با دقت به اصل یا فیک بودن مکمل‌ها بپردازیم.

۱) چک کردن بارکد پشت محصول:

تشخیص دقیق مکمل بدنسازی اصل از فیک

کافیه با یک سرچ ساده در گوگل بنویسید «check barcode» و تمام وب سایتهایی که در صفحه یک گوگل دیده می‌شوند می‌توانند به شما برای چک کردن بارکد محصولتون کمک کنند و شما بفهمید اصلن این محصول بارکد واقعی دارد یا خیر!

۲ ) بسته‌بندی مهم است! مهر و موم و هولوگرام مکمل را بررسی کنید:

از چه فروشگاهی خرید می‌کنید این مهم است! اگر دقت کنید بسته‌بندی مکمل اورجینال همیشه دقیق و معمولا به همراه مهر یا هولوگرام شرکت مربوطه می‌باشد. در صورتی که بسته‌بندی دچار اشکال است یا جعبه‌ی مکمل مورد نظر آسیب خورده و ضربه دیده است از مصرف آن خودداری فرمایید. همیشه دقت کنید پلمپ محصول دقیق و کامل و بسته‌بندی کاملا سالم باشد. در خصوص پروتئینهای وی دیلمی وی آی پی می‌توانید با پلمپ دقیق و با خیال راحت خرید کنید.

۳) تست آب!

تاکنون در مورد چگونگی بررسی اصل یا تقلبی بودن محصول بدون باز کردن محصول صحبت کرده ایم. اکنون، اگر همه چیز درست به نظر می‌رسد، اما هنوز شک دارید که محصول تقلبی باشد، می‌توانید آزمایش آب انجام دهید. مکمل را در آب حل کنید؛ اگر کاملاً بدون باقی ماندن هیچ گونه اثری حل شود، یک محصول ا است. با این حال، اگر مقداری باقیمانده از خود به جای بگذارد یا بافت خشن و بو یا طعم بدی داشته باشد، ممکن است یک محصول تقلبی خریداری کرده باشید.

۴) بررسی عوارض جانبی مکمل

مراقب عوارض جانبی مانند آکنه یا ریزش مو باشید، زیرا آن‌ها همچنین تشخیص می‌دهند که مکمل تقلبی است. به طور کلی، اگر محصول اصلی باشد، افراد عوارض جانبی را تجربه نمی‌کنند.

فروشگاه مکمل دیلمی وی آی پی با دقت فراوان به شما مکمل اورجینال ارائه و در صورت هرگونه مشکل در بسته‌بندی و هر مشکل دیگر تا ۷ روز گارانتی بازگشت وجه ارائه می‌کند.

در مجموع بررسی و تشخیص مکمل اصل از فیک کار راحتی نیست در این مقاله سعی کردیم راحت‌ترین راه‌های تشخیص را بسیار جامع توضیح دهیم. مهمترین نکته خرید از یک فروشگاه مکمل معتبر می‌باشد که پیشنهاد ما فروشگاه مکمل اورجینال دیلمی وی آی پی می‌باشد.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و مجله علم ورزش هیچ مسئولیتی را در رابطه با محتوای آن نمی‌پذیرد.




Source link