چاپ لیبل ارزان فوری Copy (4) Copy

مقدمه ای در ادامه گزینه چاپ لیبل از قبلی تا کنون

در همین نوشته به آنالیز جامعی از تاریخچه و معنی لیبل، اشکال آن، کاربردها و نکته ها حیاتی در ادامه طراحی و چاپ لیبل می‌پردازیم.

تاریخچه لیبل به بیش از ۴۰۰ سال پیش برمی‌گردد، هنگامی که او‌لین لیبل‌های چاپ شده و تصویب شده ایجاد شدند. قبل از این که فناوری چاپ مدرن ظهور کند، لیبل‌ها با به کارگیری از طرح‌های پررنگ بر بر روی کاغذهای دست‌ساز نقش می‌بستند، به طوری که تصاویر بر بر روی چوب یا این که فلز برش می‌خوردند و آنگاه با به کارگیری از پرس دستی چوبی و مکانیزم‌های ساده، بر روی کاغذهای منحصر چاپ می‌شدند.

در اوایل قرن نوزدهم، با شروع انقلاب صنعتی، تغییرات چشمگیری در ادامه دنیای چاپ شکل داد. ظهور او‌لین دستگاه چاپ استوانه‌ای با بخار، فرایند چاپ افست، و به وجود وارد شدن دستگاه‌های تولید برگه مدرن، همین تغییرات را به ملازم داشت.

در ده سال ۱۸۰۰، کاغذهای روکش دار، چاپ رنگی و نیازهای تازه بازار برچسب، شروع اول صنعت لیبل را نشان میدهند که به آنچه حالا در ادامه صنعت لیبل بازدید می‌شود، باعث شد.

چاپ لیبل

درخواست چاپ لیبل می‌تواند به تیتر یک مبادرت حیاتی در ادامه ارتقای آشنایی مارک و معرفی خوبتر محصولات یا این که سرویس ها شما مطرح شود. با داشتن یک لیبل باکیفیت و جذاب، دارای و دارای بیشتری به سازمان، ارگان یا این که سرویس ها شما اختصاص می‌دهد. بنابراین، در ادامه طراحی و چاپ لیبل، حتماً به جزئیات و نیازهای یگانه خویش اعتنا کنید.

ما در ادامه آریا رول همواره به اصول میزان مرغوب بودن و اعتنا پایبند بوده و به این دلیل، در ادامه حوزه طراحی و چاپ لیبل و دیگر سرویس ها چاپی، بهترین همکاری و سرویس ها را ارائه می‌دهیم. شما می‌توانید با آسودگی خاطر سرویس ها چاپی آنلاین خویش را به ما‌درها بسپارید.

ما در ادامه هم اکنون حاضر در ادامه همین مرکز، سرویس ها چاپ لیبل را بر بر روی سه گونه کالا مختلف، شامل لیبل UV، لیبل سلفون درخشان و لیبل متالایز، به میزان و سایزهای متنوع و دلخواه شما دوستان ارائه می‌دهیم.

 

چاپ لیبل یووی (UV)

چاپ لیبل UV یکی از از محبوب‌ترین گزینه‌های بازار به جهت برچسب‌زنی محصولات است. ارزش مطلوب همین گونه لیبل نسبت به دیگر گزینه‌ها، آن را به یک تعیین اقتصادی تبدیل کرده و قابلیت ارائه استیکرهای فوری را آماده می‌کند. چاپ لیبل UV به شکل فول‌رنگ و در ادامه بعدها گوناگون ارائه می‌شود. همین گونه لیبل از برگه با کیفیتی تنظیم شده و با روکش UV حفاظت می‌شود، براین اساس میزان مرغوب بودن چاپ زیاد خوب بوده و رنگ‌ها زیاد دیدنی و درخشان هستند.

برای خودداری از هر نوع نقص‌ در ادامه فرایند برش، پیشنهاد می شود که دستکم 3 میلیمتر مسافت فی مابین لوگو و نوشته‌ها با لبه‌های فعالیت را در ادامه حیث بگیرید.

شما می‌توانید لیبل UV را با روکش فیلتردار یا این که سوای روکش شبیه پیشنهاد دهید. در ادامه لیبل فیلتردار، بخش گزینه حیث از طرح به تعیین شما سوای روکش چاپ می‌شود، در ادامه حالی که در ادامه لیبل سوای روکش، تمام لیبل سوای روکش چاپ می‌شود.

 

چاپ لیبل سلفون براق

در تیم تخصصی آریا رول، چاپ لیبل سلفون درخشان یکی از از گزینه‌های پررنگ ما‌درها است. همین گونه لیبل با به کارگیری از روکش سلفون درخشان پوشانده می شود که منجر ارتقاء ثبات رنگ و مقاومت لیبل می‌شود. با ویژگی‌هایی همچون چاپ فول‌رنگ و بعدها متنوع، لیبل سلفون درخشان مثل لیبل UV خوب فعالیت می‌کند. میزان مرغوب بودن چاپ زیاد برتری دارااست و رنگ‌ها تماماً درخشان و دیدنی هستند.

به علاوه، سرویس ها همین سری شامل چاپ لیبل‌های دایره‌ای با قطرهای متنوع و لیبل‌های با برش خاص، همینطور چاپ لیبل CD با روکش سلفون درخشان هم می‌شود.

برای خودداری از هر نوع نقص‌ در ادامه فرایند برش، پیشنهاد می شود که دستکم 3 میلیمتر مسافت فی مابین لوگو و نوشته‌ها با لبه‌های فعالیت را در ادامه حیث بگیرید.

 

چاپ لیبل شیشه ای

لیبل شیشه‌ای یکی از از محصولات پررنگ ما‌درها در ادامه تیم آریا رول است. همین گونه لیبل را می‌توان به دو شکل خوانا و ناخوانا چاپ کرد. لیبل خوانا می بایست بر بر روی شیشه قرار گیرد، در ادامه حالی که لیبل شیشه‌ای ناخوانا نظیر برچسب‌های معاینه فنی از پشت شیشه کارگزاشتن می‌شود. چاپ لیبل شیشه‌ای در ادامه بعدها متنوع امکان‌پذیر است، البته بعدها بزرگتر از سایز A5 مهم گارانتی نیستند. همین لیبل‌ها به شکل فول‌رنگی چاپ می‌شوند.

برای اطمینان از تلاش بهینه در ادامه فرایند برش، پیشنهاد می شود که دستکم 3 میلیمتر مسافت فی مابین لوگو و متن‌های دیگر با لبه‌های فعالیت را رعایت کنید.

 

 

چاپ لیبل

 

چاپ لیبل سلفون مات

لیبل سلفون مات یکی از از محصولات تازه ویژه افست در ادامه تیم آریا رول است. همین گونه لیبل مهم روکش سلفون مات هست که منجر تولید یک ظواهر مات و حرفه‌ای می‌شود. چاپ لیبل سلفون مات به شکل چهاررنگ و بر بر روی شیت عمومی انجام می شود و نظیر سری کارت ویزیت‌های ساده، در ادامه بعدها وسیع هم قابل چاپ است. میزان مرغوب بودن چاپ و رنگ لیبل زیاد زنده و دیدنی خواهد بود.

برای اطمینان از تلاش بهینه در ادامه فرایند برش، پیشنهاد می شود که دستکم 3 میلیمتر مسافت فی مابین لوگو و متن‌های دیگر با لبه‌های فعالیت را رعایت کنید.

 

چاپ لیبل طلاکوب

چاپ لیبل طلاکوب یکی از از محصولات تازه و دیدنی مرکز آریا رول است. همین لیبل مهم روکش در ادامه سه گونه سلفون براق، سلفون مات و یا این که سوای روکش می‌باشد، البته با تفاوت آنکه مهم فیلم طلاکوب است. به جهت چاپ همین گونه لیبل، نیاز به یک پوشه به جهت بخش‌های چاپی و یک پوشه تک‌رنگ به جهت نواحی طلاکوب داریم.

برای اطمینان از تلاش بهینه در ادامه فرایند برش، پیشنهاد می شود که دستکم 3 میلیمتر مسافت فی مابین لوگو و متن‌های دیگر با لبه‌های فعالیت را رعایت کنید.

 

چاپ لیبل متالایز

لیبل متالایز با امکان چسبندگی مطلوب بر بر روی شیشه، پلاستیک، فلز و قطعات صنعتی، یکی از از انتخاب‌های برتر ماست. همین لیبل مهم ویژگی‌های ضد خش، ضد آب، قابل شستشو، و مقاومت عمده در ادامه برابر دماهای بالا و اسید است. لیبل متالایز از گزاره سرویس ها مخصوص به شخص ماست که به پیشنهاد شما در ادامه سایزها و بعدها گوناگون ارائه می‌شود. چاپ بر روی همین گونه لیبل هم به شکل فول‌رنگی انجام می‌شود.

برای اطمینان از تلاش بهینه در ادامه فرایند برش، پیشنهاد می شود که دستکم 3 میلیمتر مسافت فی مابین لوگو و متن‌های دیگر با لبه‌های فعالیت را رعایت کنید.

 

سایزبندی چاپ لیبل

حداقل میزان هر لیبل 8.5 در ادامه 4.8 میلیمتر است، اما شما می‌توانید همین اندازه‌ها را براساس نیاز خویش مخلوط نمایید و لیبل‌هایی با بعدها دلخواه طراحی کنید. هر سایز و اندازه‌ای که به جهت لیبل خویش تعیین کنید، هزینه آن بر شالوده همین سایزبندی تحلیل می‌شود. بنابراین، در ادامه طراحی لیبل، اعتنا اضطراری را داشته باشید تا با اعتنا به بعدها گزینه نظر، هزینه قابل قبولی را به جهت هر لیبل اخذ کنید.

 

ویژگی چاپ لیبل در ادامه آریا رول

سفارش آنلاین          تحویل درب منزل

پرداخت آنلاین           تحویل فوری یکروزه

کیفیت چاپ عالی       سایز بندی متنوع

 

سخن آخری در ادامه گزینه چاپ لیبل

چاپ لیبل نیکی فقط یک فرایند صنعتی است، بلکه یک هنر هست که با ابتکار و دقت، نشانه‌هایی از آشنایی مضاعف و کاربردهای گسترده‌ای را به جهت برندها و محصولات آماده می‌کند. از شروع تا کنون، تکنولوژی‌های چاپ پیشرفته و خلاقیت‌های طراحان، ما‌درها را به سوی لحظاتی دیدنی از ایجاد و ارائه لیبل‌های بی‌نظیر ساماندهی کرده است. امیدوارم که همین مسافرت مملو از ابتکار و توفیق به جهت همه‌ی ارتباط‌دهندگان در ادامه همین صنعت باشد.

 

نتیجه گیری

چاپ لیبل به تیتر یکی از از مهم‌ترین عامل ها در ادامه شناسایی و تبلیغات محصولات، از دارای بسزایی برخوردار است. همین فرایند با ابتکار و دقت، به برندها قابلیت میدهد تا هویت و شخصیت مخصوص به شخص خویش را پررنگ نمایند و در ادامه ذهن مشتریان خویش جا داشته باشند. با اعتنا به پیشرفت‌های فناوری و خلاقیت طراحان، آینده‌ی چاپ لیبل به حیث میرسد مالامال از فرصت‌های تازه و الهام بخش باشد.

منبع:
https://ariyaroll.ir/%da%86%d8%a7%d9%be-%d9%84%db%8c%d8%a8%d9%84/