نصب این 10 اپلیکیشن برای تناسب اندام ضروری است


اپلیکیشن برای تناسب اندام

برای اینکه به تناسب اندام برسیم و یا تناسب اندام خود را حفظ کنیم، معمولا موارد مختلفی مانند تغذیه مناسب، برنامه ورزشی اصولی، خواب کافی، مدیریت استرس و خیلی از موارد دیگر را رعایت می‌کنیم.
اما گاهی برای خیلی از افراد پیش آمده است که موردی را در نظر نگیرند یا آن را فراموش کنند.
از طرف دیگر در نظر داشته باشید که موبایل به یک ابزار همیشه همراه تبدیل شده است. می‌توانیم از آن به عنوان ابزاری استفاده کنیم که زندگی بهتری داشته باشیم. در واقع باید با نصب برنامه‌های کاربردی که به بهبود کیفیت زندگی ما کمک می‌کنند از آن استفاده بهینه داشته باشیم. در این مقاله قصد داریم چند اپلیکیشن برای تناسب اندام معرفی کنیم که با نصب آنها می‌توانید به بهترین شکل به هدف خود دست یابید. با ما همراه باشید.

مقالات پیشنهادی مرتبط با اپلیکیشن برای تناسب اندام

1. Google Fit بهترین اپلیکیشن برای تناسب اندام و ورزش

اپلیکیشن Google Fit یکی از بهترین انتخاب‌ها برای تناسب اندام است. این برنامه طرفداران زیادی دارد و کاملا رایگان است. این برنامه فعالیت بدنی شما را در هر دقیقه پایش می‌کند و با سیستم امتیازدهی آن را ثبت می‌کند.
می‌توانید خیلی راحت در این برنامه هدف گذاری‌های مختلفی مشخص کنید.
برای شخصی سازی آن می‌توانید تنظیمات دلخواهی داشته باشید. همچنین این برنامه ساخته‌ی گوگل را می‌توانید به راحتی با اپلیکیشن‌های دیگری همچون MyFitnessPal و Runkeeper همگام‌سازی کنید. از آنجایی Google Fit پشتیبانی از سخت افزارهایی مانند ساعت هوشمند، بند سلامتی و… را دارد، می‌توان به راحتی از آن استفاده کرد. حتی سازگاری با خیلی از برنامه‌های مختلف دارد که می‌توانید به بهترین شکل از آن بهره‌مند شوید.

2. اپلیکیشن پرطرفدار MyFitnessPal

اپلیکیشن برای تناسب اندام

اگر قرار باشد محبوب‌ترین اپلیکیشن برای تناسب اندام را معرفی کنیم، باید اسم MyFitnessPal را بیاوریم. این برنامه به عنوان پایشگر کالری سوزی معرفی می‌شود. در نتیجه می‌توانید از آن به عنوان منبعی برای تنظیم غذاهای رژیمی استفاده کنید. MyFitnessPal گام شمار دارد و هر ورزشی را پایش می‌کند. اما تنها ایرادی که دارد این است که باید برای دسترسی به امکانات مختلف آن پرداخت درون برنامه انجام داد.

3. Leap Fitness جذابترین اپلیکیشن برای تناسب اندام

یکی از برنامه‌هایی که از سمت گوگل توسعه داده شده Leap Fitness است. این برنامه روتین‌های ورزشی متعددی را برای کاربر معرفی می‌کند. قسمت اصلی این برنامه Home Workout است که امکان ورزش در خانه با حداقل امکانات را برای کابران فراهم می‌کند. علاوه بر آن برنامه‌هایی دارد که به صورت تخصصی برای سوزاندن چربی شکم، حرکات کششی، دویدن و عضلات قسمت‌های مختلف بدن تمریناتی را ارائه می‌دهد.
خوبی این برنامه این است که بدون خرید اشتراک هم می‌توان از قابلیت‌های کاربردی متعدد آن استفاده کرد.

4. اپلیکیشن Sworkit

Sworkit گزینه‌ خوب دیگری برای تنظیم برنامه ورزشی و پایش فعالیت‌های بدنی است. یکی از مزایای این برنامه قابلیت شخصی سازی آن است. می‌توانید روتین‌های روزانه یا هفتگی مناسبی را برای خود داشته باشید. تمرینات مختلفی مانند حرکات کششی، تمرینات فیتنس و… در این برنامه وجود دارد. با این برنامه می‌توانید تمرینات 5 دقیقه‌ای ساده را روزانه انجام دهید و سپس امور روزانه را آغاز کنید. با این اوصاف به مرور انعطاف پذیری بدن خود را بالا خواهید برد.

5. برنامه You Are Your Own Gym

You Are Your Own Gym یا YAYOG یک اپلیکیشن برای تناسب اندام است که به شما برای ورزش‌های خانگی کمک می‌کند. تنوع بالایی از ورزش‌ها در این برنامه گنجانده شده است که معمولا بدون ابزار خاصی در منزل می‌توانید آنها را انجام دهید. YAYOG بیش از 200 حرکت ورزشی متنوع دارد که در دسته بندی‌های مختلف جای داده شده‌اند.
این برنامه رایگان نیست. باید در ابتدا هزینه اشتراک را بپردازید و در ادامه به طور طولانی مدت از آن استفاده کنید. اگر جزء دوستانی هستید که تمایل و زمان باشگاه رفتن را ندارید، این برنامه گزینه‌ای عالی برایتان است.

6. JEFIT Workout Tracker یک اپلیکیشن برای تناسب اندام و روتین ورزشی

اپلیکیشن برای تناسب اندام

این برنامه کاربردی به شما کمک می‌کند تا مربی خود باشید. همچنین برای پایش فعالیت بدنی و روتین برنامه ورزشی شما گزینه خوبی است. تمرکز بیشتر این برنامه روی بدنسازی است. جالب است بدانید این برنامه برای تایمر استراحت، پایش فعالیت بدنی، تایمر فعالیت‌های میانی و برنامه ورزشی تنظیمات خاصی دارد. وقتی آن را نصب کنید می‌توانید به بیش از 1300 فعالیت ورزشی متنوع دسترسی داشته باشید. از مبتدی تا حرفه‌ای می‌توانند از این برنامه استفاده کنند.

7. برنامه کاربردی Workit

این برنامه روی تمرینات قدرتی تمرکز دارد. با نصب Workit می‌توانید روتین‌های ورزشی خود را در آن وارد کنید. به مرور زمان این برنامه میزان پیشرفت شما را پایش خواهد کرد. نسخه پولی Workit امکانات بیشتری را در اختیارتان قرار می‌دهد اما نسخه رایگان هم در حد به سزایی برای تناسب اندام یاری رسان است.

8. Runtastic آدیداس

آدیداس چند اپلیکیشن برای تناسب اندام طراحی کرده است که طرفداران زیادی دارند. Runtastic یکی از بهترین گزینه‌های طراحی شده توسط این گروه است. این برنامه یادآور نوشیدن آب، پایش خواب، دستور غذایی و برنامه ریزی ورزشی را در خود جای داده است. گزینه‌های زیرشاخه این برنامه برای تمرینات شکم، شنا و دوچرخه سواری، نسخه‌های رایگان و خوبی را ارائه کرده است. انبوهی از گزینه‌های مخصوص به سلامت و تناسب اندام را در این برنامه خواهید داشت.

9. اپلیکیشن Stronglifts 5×5

یک برنامه عالی دیگر که روی تمرینات قدرتی تمرکز دارد اپلیکیشن Stronglifts 5×5 است. این اپلیکیشن برای تناسب اندام فیتنس کاران و بدنسازان طراحی شده است. شما باید 3 روز در هفته و هر روز به مدت 45 دقیقه تمرینات ورزشی تنظیم شده در این برنامه را انجام دهید. از امکانات این برنامه به پایش فعالیت بدنی، میزان وزنه‌های به کار برده شده و پشتیبانی می‌توان اشاره کرد.
برخی از قسمت‌های این برنامه پولی هستند اما قسمت رایگان آن هم امکانات بسیار خوبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

10. برنامه کاربردی Nike Run Club

یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن ها برای تناسب اندام، Nike Run Club است. این برنامه برای دویدن طراحی شده است. تمام ویژگی‎‌های یک برنامه خوب برای دویدن را در Nike Run Club می‌توانید داشته باشید. این برنامه قابلیت شخصی سازی مسیرهای دویدن و نوبت‌های ورزشی را هم دارد. قابلیت خوب دیگر به ردیابی مسیر به صورت صوتی بر می‌گردد تا شما نیازی به مشاهده صفحه گوشی نداشته باشید.
Nike Run Club کاملا رایگان است و بسیار کارآمد طراحی شده است.

مقالات پیشنهادی مرتبط با اپلیکیشن برای تناسب اندام

شما بگویید

خیلی از افراد تمایل بالایی برای ورزش کردن دارند اما به دلیل مشغله‌های امروزی، زمان کافی برای ورزش کردن را ندارد. در این مقاله به معرفی چند اپلیکیشن برای تناسب اندام پرداختیم که با نصب آنها می‌توانیم یادآوری برای ورزش و برنامه غذایی اصولی داشته باشیم. تجربه شما در این رابطه چگونه است؟ آیا برنامه پیشنهادی در گوشی خود نصب دارید که آن را به ما و سایر همراهان کوئیک فیت معرفی کنید؟
پاسخ خود را در قسمت ارسال دیدگاه‌ها درج کنید تا از آن بهره‌مند شویم.



Source link

دیدگاهتان را بنویسید