با 5 اپلیکیشن رژیم غذایی برتر جهان، لاغر شوید!


اپلیکیشن رژیم غذایی

داشتن رژیم غذایی و پیروی از آن با اینکه سلامت بدن را تضمین می‌کند، برای خیلی از افراد کار سخت و دشواری است. از طرفی برای رسیدن به تناسب اندام علاوه بر اینکه باید ورزش کنیم، نیاز به یک برنامه غذایی اصولی و نتیجه بخش داریم. این برنامه غذایی باید طوری تنظیم شود که هم نیازهای بدن را تامین کند و هم ما را به هدفی که داریم نزدیکتر کند.
البته این روزها بیشتر افراد با هدف لاغری و کاهش وزن رو به رژیم غذایی می‌آورند. اما یکی از بهترین گزینه‌هایی که می‌توانیم همیشه و همه جا با آن به رژیم خود پایبند باشیم، اپلیکیشن رژیم غذایی است. با توجه به نیاز و سلیقه خود می‌توانید برنامه کاربردی مناسب را روی تلفن همراه خود نصب کنید و آن را همه جا داشته باشید. حتی خیلی از آنالیزهای مورد نیاز برای کالری شماری یا نمودار مواد مغذی مورد نیاز را بسته به شرایط خود بررسی خواهید کرد.
با ادامه این مقاله از مجله کوئیک فیت همراه ما باشید تا برنامه‌های کاربردی برتر برای رژیم غذایی را برایتان معرفی کنیم.

مقالات پیشنهادی مرتبط با اپلیکیشن رژیم غذایی

1. اپلیکیشن Lifesum کاملترین برنامه رژیم غذایی

اگر می‌خواهید یک برنامه کاربردی کامل برای برنامه غذایی خود داشته باشید، Lifesum بهترین گزینه است. این اپلیکیشن تنوعی از غذاها را در منوی برنامه غذایی جای می‌دهد و یک سبک تغذیه‌ای سالم را پیش رو قرار می‌دهد.

اپلیکیشن رژیم غذایی

با پیش بردن برنامه غذایی تنظیم شده در این اپلیکیشن می‌توانید عادات سالمی را به هدف تناسب اندام و تضمین سلامت بدن پیش ببرید. از ویژگی‌های Lifesum می‌توان به انعطاف پذیری و سازگار بودن آن اشاره کرد. زیرا با تنوعی از غذاها به شما کمک می‌کند تا به بهترین شکل به وزن ایده‌آل خود دست یابید. علاوه بر آن تاثیرات مثبتی را در کیفیت سلامت خود شاهد خواهید بود.

وقتی این برنامه را روی گوشی نصب کنید، می‌توانید از امکانات زیر بهره مند شوید:
ثبت وعده‌های غذایی
کنترل میزان آب مصرفی
ایجاد انگیزه و اشتیاق برای ادامه دادن تا رسیدن به وزن ایده آل
بررسی کالری دریافتی
ولی در صورتی که تمایل داشته باشید این برنامه را با برنامه‌های دیگری مانند Google Fit و یا Apple Health همگام‌سازی کنید لازم است حق اشتراک بپردازید.

2. اپلیکیشن رژیم غذایی Lose It

این برنامه کاربردی بر روی پایش وزن و شمارش کالری دریافتی و مصرفی شما تمرکز خواهد داشت. وقتی Lose It را روی گوشی خود نصب داشته باشید، با تجزیه و تحلیل سن، قد و وزن اهداف رژیم غذایی را مشخص می‌کند. از این طریق می‌توانید هدفمندتر از سابق به کاهش وزن فکر کنید. این اپلیکیشن یک برنامه غذایی برای شما طراحی می‌کند.

اپلیکیشن رژیم غذایی

با Lose It می‌توانید به محاسبه میزان کالری دریافتی هفتگی و روزانه بپردازید. نکته جالب اینجاست که با عکس گرفتن از غذای وعده‌ی خود می‌توانید کالری آن را در این برنامه محاسبه کنید. در صورتی که از Lose It استفاده کنید، می‌توانید پیگیری دقیقی در مورد تغییرات وزن خود روی نمودار داشته باشید. این برنامه با سایر برنامه‌های کاهش وزن مانند Apple Health و Google Fit امکان همگام‌سازی دارد.

در صورتی که از کارهای جمعی لذت می‌برید، بهتر است از قابلیت تعامل اجتماعی Lose It هم استفاده کنید. شرکت در چالش‌های گروهی، کسب اطلاعات از سایر کاربران و ایجاد انگیزه بین یکدیگر از مزایای این برنامه محسوب می‌شود. اما اگر نیاز به قابلیت‌های بیشتری دارید، لازم است پرداخت درون برنامه انجام دهید و اشتراک خریداری کنید.

3. لاغری با اپلیکیشن Fooducate

اگر قصد کاهش وزن با برنامه غذایی دارید، بهترین اپلیکیشن رژیم غذایی که باید روی گوشی خود نصب داشته باشید، Fooducate است.
اما اگر قصد استفاده از این برنامه را دارید باید در نظر داشته باشید که لازم است خرید مواد غذایی سالم و تازه را جدی بگیرید. Fooducate یک برنامه عالی برای اسکن تغذیه شما است و برای استفاده از آن باید بارکد مواد غذایی را اسکن کنید تا اطلاعات آن را مشاهده کنید. این روش به شما کمک می‌کند تا بتوانید مواد غذایی سالم و ناسالم را تشخیص دهید. برای مثال شما را از مواد غذایی حاوی چربی ترانس و یا قند بالا مطلع خواهد کرد.

Fooducate به شما لیستی از مواد غذایی سالم معرفی می‌کند تا با جنبه‌های بیشتر تغذیه سالم آشنا شوید. حتی دارای ابزارهای عالی برای ایجاد عادات ورزشی و توجه به کالری دریافتی است. می‌توانید Fooducate را به صورت رایگان روی گوشی خود نصب کنید اما برای امکانات بیشتر باید پرداخت درون برنامه انجام دهید.

4. اپلیکیشن رژیم غذایی MyFitnessPal

این برنامه کاربردی یکی از بهترین اپلیکیشن‌هایی است که برای کاهش وزن فوق العاده است. حتی طرفداران زیادی را در سراسر جهان دارد و بسیار محبوب است. زیرا:
کالری روزانه را محاسبه می‌کند
کالری انواع غذاها را در آن می‌توانید محاسبه کنید
حتی غذاهای رستورانی را هم می‌توانید با کمک آن آنالیز کنید
با دریافت اطلاعات مواد غذایی مصرفی، اطلاعات دقیق از میزان کالری دریافتی و موادمغذی مصرفی را به شما می‌دهد
گزارش‌هایی از میزان چربی، پروتئین و کربوهیدرات مصرفی را در اختیارتان قرار خواهد داد

اپلیکیشن رژیم غذایی

با فعالسازی این اپلیکیشن رژیم غذایی به بررسی دقیقی از تغییرات وزن خود دست خواهید یافت. همچنین می‌توانید با سایر کاربران MyFitnessPal ارتباط برقرا کنید. نکته خوب این برنامه قابلیت همگام‌سازی با سایر برنامه‌ها است ولی برای امکانات بیشتر به دریافت اشتراک و پرداخت هزینه نیاز خواهید داشت.

5. برنامه لاغری MyNetDiary

MyNetDiary یک اپلیکیشن رژیم غذایی است که روی کالری شماری تمرکز دارد. اما قابلیت اسکن بارکد مواد غذایی و ارائه رژیم غذایی را هم دارد. این اپلیکیشن به شما کمک می‌کند تا کالری سنجی خوبی نسبت به مواد غذایی مصرفی داشته باشید. از این طریق راحت‌تر در مسیر کاهش وزن ادامه خواهید داد.
قسمت Diabetes Tracker در این اپلیکیشن مخصوص افراد مبتلا به دیابت طراحی شده است.

مقالات پیشنهادی مرتبط با اپلیکیشن رژیم غذایی

چرا باید از اپلیکیشن رژیم غذایی استفاده کنیم؟

در این مقاله به 5 برنامه غذایی مخصوص رژیم غذایی اشاره کردیم. اما در نظر داشته باشید که رسیدن به وزن متعادل توجه به جوانب مختلفی را می‌طلبد. یعنی باید موارد دیگر مانند خواب کافی شبانه، فعالیت بدنی کافی، نوشیدن آب، مدیریت استرس و خیلی از موارد مهم دیگر را رعایت کرد.
اما استفاده از برنامه‌هایی که روی گوشی نصب می‌شوند هم می‌توانند نتیجه خوبی را به همراه داشته باشند. موبایل به یک ابزار همیشه همراه تبدیل شده است. به همین دلیل می‌تواند در جهت بهینه کاربرد داشته باشد. مواقعی که زمان یا آگاهی کافی برای توجه به رژیم غذایی خود نداریم، برنامه‌های کاربردی می‌توانند گزینه‌های خوبی برای مدیریت تغذیه باشند.
شما از چه برنامه‌ای برای رژیم غذایی خود استفاده می‌کنید؟



Source link