علم ورزش | کفش نیو بالانس برای ورزش کردن


انتخاب کفش در بهبود کیفیت ورزش کردن شما بسیار موثر است. در صورتی که کفش نامناسبی به عنوان مثال برای دویدن انتخاب کنید، نه تنها دویدن هیچ مزیتی برای شما نخواهد داشت، بلکه  ممکن است منجر به آسیب دیدنتان نیز گردد و پشت و یا پاهایتان را دچار مشکل سازد. به همین دلیل در این مقاله می خواهیم به بررسی اینکه آیا کفش های اسپرت نیو بالانس برای ورزش کردن مناسب هستند یا نه پرداخته و چندین مدل زیبا و با کیفیت از آن را نیز به شما عزیزان معرفی نماییم

معرفی برند نیو بالانس

یکی از قدیمی ترین کمپانی های تولید کتونی و کفش های اسپرت، نیو بالانس آمریکایی می باشد، که در سال 1906 یعنی بیش از یک قرن قبل، فعالیت خود را شروع کرده و از آن زمان تا به حال توانسته محبوبیتش را نه تنها حفظ نماید بلکه روز به روز بیشتر و بیشتر نیز افزایش دهد. کتونی های تولید شده توسط این برند آمریکایی ویژگی های منحصر به فرد بسیار زیادی دارند و به لطف همین ویژگی ها که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت بله برای ورزش کردن و حتی دویدن نیز بسیار بسیار مناسب هستند.

اما چرا نیوبالانس محبوب است؟

این برند در عصری ظاهر شد که غول هایی همانند نایک و آدیداس در صدر تولید کنندگان کتونی بودند. اما با عرضه محصولاتی متفاوت توانست به محبوبیتی که این برند ها دارند رسیده و حتی برای بسیار از افراد از نایک و آدیداس نیز بهتر ظاهر شود. علاوه بر این و در کنار منحصر به فرد بودن عرضه برای انواع سلیقه ها، محصولات متنوع و بسیار با کیفیتی که برای انواع مصارف مناسب هستند از دیگر دلایلی هستند که سبب محبوبیت بیش از اندازه کتونی های نیو بالانس شده اند.

و اما جدید ترین کتونی و کفش اسپرت نیو بالانس

فروشگاه وینگوگ یکی از بزرگترین فروشگاه های عرضه کفش اسپرت در غرب کشور است که مدل های مختلفی از برند نیوبالانس را در بین محصولات خود موجود کرده و برای فروش قرار داده است. برخی از مدل های محبوب این برند که برای ورزش کردن نیز مناسب می باشند را در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد :

کفش نیو بالانس 992

یکی از جدیدترین مدل های ساخته شده توسط این برند آمریکایی که در فروشگاه اینترنتی وینگوگ بیش از 5 مدل از آن با قیمت بسیار مناسب و کیفیت بالا، با ضمانت اصالت برای شما مشتریان عزیز موجود شده است. این سری از کفش های اسپرت برند new balance، از طرفداران بسیار زیادی برخوردار می باشند و در بین آقایان علاقه مند به کتونی های اور سایز بسیار محبوب اند.

کفش نیو بالانس برای ورزش کردن

کفش نیو بالانس 574

یکی دیگر از مدل های محبوب اما ارزان تر نسبت به کتونی های 992 مدل های 574 می باشند که نسبت به مدل های دیگر روی پا جمع و جور تر می باشند و به نوعی اور سایز نیستند، کتونی های نیو بالانس 574 موجود در فروشگاه اینترنتی وینگوگ را در سایز بندی مردانه و رنگ بندی متنوع با قیمت بسیار مناسب و ضمانت اصالت ( تولید ویتنام ) می توانید انتخاب نموده و خریداری کنید.

کفش نیو بالانس 990

یکی از محبوب ترین سری های کتونی نیو بالانس اورجینال آمریکایی، مدل 990 می باشد که به تازگی انواع جدیدی از این مدل در فروشگاه اینترنتی وینگوگ برای ما موجود شده، که از بالاترین کیفیت، زیباترین طراحی و بهترین رنگ بندی ممکن برخوردار بوده و با قیمتی بسیار مناسب نیز عرضه می شوند.

کفش نیو بالانس برای ورزش کردن

کفش نیو بالانس زنانه

بیشتر مدل هایی که در بالا معرفی شدند کتونی های مردانه برند نیو بالانس بودند، اما برای خانم ها نیز محصولاتی بسیار زیبا، ویژه و مناسب برای ورزش کردن، دویدن، پیاده روی و البته ست کردن استایل های زیبا هم با درجه کیفی های کپی و هم اورجینال و ویتنامی موجود می باشد که تصاویر آنها را در زیر می بینید.

کفش نیو بالانس برای ورزش کردن

منبع : https://wingog.com/




Source link