برای سفیدی واژن چه کرمی خوبه و از کجا تهیه کنیم؟


تیرگی اندام جنسی برای بانوان بسیار ناخوشایند است و آن‌ها همواره در تلاش‌اند که با این مشکل مقابله و آن را برطرف کنند. برای سفید کردن واژن، روش‌های بسیار متنوعی از استفاده برخی کرم‌ها گرفته تا لیزر این ناحیه پدید آمده است که افراد باتوجه شناخت بدن خود یکی را انتخاب و به‌کار می‌گیرند. البته گاهی یک روش بی‌نتیجه بوده و فرد به ناچار روش دیگری را جهت بهبود و رفع تیرگی واژن در پیش می‌گیرند.

این دغدغه سبب شده است که اعتمادبه‌نفس برخی از بانوان به شدت افت کرده و حتی کیفیت روابط جنسی آن‌ها تحت تأثیر قرار بگیرد. همچنین افراد دوست ندارند برای برخی مشکل‌ها، مانند رفع تیرگی واژن یا رفع تیرگی زیربغل به پزشک مراجعه کنند، ازاین‌رو به برطرف کردن آن با استفاده از روش‌های خانگی بسنده کرده که معمولا این روش‌ها، نتیجه دلخواه را به همراه ندارند. در ادامه مقاله به معرفی کرم‌های مختلف، جهت بهبود تیرگی نواحی مختلف بدن و اینکه این داروها را باید از کجا تهیه کنید، پرداختیم.

وایتنینگ واژن

از گذشته تا کنون راهکارهای بسیاری جهت رفع تیرگی واژن، رفع تیرگی کشاله ران و سفید کردن زیر بغل به‌کار گرفته شده است که البته بسیاری از آن‌ها با شکست مواجه شده‌ و تأثیر چندانی نداشته‌اند؛ اما امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی روش‌های بی‌شماری جهت روشن‌سازی این نواحی پدید آمده است. همچنین علاوه‌بر موارد ذکر شده، دغدغه دیگر مسئله گشادی واژن است. برای رفع این مشکل نیز اقدامات بسیاری مانند، ژل تنگ کننده واژن، لیزر یا عمل‌های زیبایی واژن به‌وجود آمده است. در ادامه به بررسی دلایل ایجاد تیرگی واژن خواهیم پرداخت.

اصطکاک

رایج‌ترین علت تیره شدن ناحیه واژن اصطکاک است که این عامل در نتیجه تنگ بودن لباس‌ها و نبود تهویه کافی ایجاد می‌شود. همچنین عوامل تولیدکننده اصطکاک مانند پیاده‌روی یا حتی رابطه جنسی، می‌توانند در دراز مدت باعث تیرگی واژن شوند. جهت رفع تیرگی واژن از لباس‌های آزاد با تهویه مناسب، به جای لباس‌های تنگ و چسبناک استفاده کنید.

عوامل هورمونی

هورمون‌ها نقش بسیار مهمی در تغییر رنگ پوست، به‌خصوص نواحی سینه، باسن، زیربغل و ناحیه واژن دارند. ازاین‌رو فرد می‌بایست با مصرف داروهایی که توسط پزشک جهت تعدیل هورمون‌های بدن تجویز می‌شود، به کنترل آن‌ها پرداخته و با افزایش سطح استروژن مقابله کند.

عفونت واژن

ازآن‌جایی‌که این ناحیه حساس‌ترین نقطه بدن زنان است، احتمال بروز عفونت در آن بسیار بالاست. انواع عفونت‌ها و تغییرات سطح باکتری در این ناحیه، سبب تیرگی واژن و ظهور لکه‌های تیره بر سطح پوست خواهد شد.

سن

بالا رفتن سن، از دست رفتن خاصیت ارتجاعی پوست و نابودی تدریجی بافت‌ها را به دنبال دارد. این عامل برای ناحیه واژن، سبب ایجاد تیرگی پوست خواهد شد. برای جلوگیری رفع تیرگی واژن باید علاوه‌بر مراقبت‌های پوستی، به ورزش کردن و همچنین از برخی کرم‌ها، مانند کرم سفت کننده واژن و کرم تنگ کننده واژن پرداخت.

سندروم تخمدان

ایجاد کیست در تخمدان سبب تخریب و تغییر در هورمون‌ها، به‌ویژه افزایش هورمون‌های مردانه را در بدن بانوان به دنبال دارد. این عامل سبب بروز تغییراتی در بدن، مانند تیرگی واژن و رویش موهای زائد خواهد شد.

سفید کردن واژن و سفید کردن زیربغل با استفاده از داروها

همانطورکه گفته شد روش‌های بسیاری مانند استفاده از برخی کرم‌های رفع تیرگی واژن، برای رفع این مشکل وجود دارد. در روند بهبود این مشکل، باید صبر فراوان پیشه کرد و هیچگاه بعد از استفاده کوتاه مدت از کرم سفید کننده واژن یا کرم سفید کننده زیربغل، دچار ناامیدی و رها کردن درمان نشوید. در ادامه به بررسی برخی عوامل که سبب بهبود تیرگی واژن می‌شوند، می‌پردازیم.

هیدروکینون

این ماده یک روشن‌کننده بسیار قوی و با ماندگاری بالاست که بسیاری از متخصصان، کرم‌های حاوی این ماده را جهت رفع تیرگی کشاله‌ران، رفع تیرگی واژن و سفید کردن زیربغل تجویز می‌کنند. این ماده به علت غلظت بالا و قدرت بالایی که دارد، باید حتما با نظارت و تجویز پزشک مصرف شود.

سفیدسازی واژن و زیربغل با رتینول

رتینول که حاوی ویتامین A است، نوعی رتینوئید بوده که جهت روشن کردن هایپرپیگمانتاسیون و رفع تیرگی پوست صورت استفاده می‌شود. جهت بهبود سریع تیرگی ناحیه واژن یا زیربغل، از کرم‌هایی که حاوی این مواد هستند، استفاده می‌شود.

کرم سفت کننده سینه

کرم مخصوص سفت کردن سینه‌ها نیز محصولی محبوب و مورد توجه بانوان است که با استفاده از آن، بافت این ناحیه تقویت و مشکل افتادگی تا حدود زیادی برطرف می‌شود. از مزایای مهم استفاده از کرم سفت کننده سینه می‌توان به ترمیم بافت‌های پوستی، تولید بیشتر کلاژن و ایجاد حس تحریک در این ناحیه اشاره کرد. البته استفاده از این کرم‌ها جهت رفع این مشکل، به تنهایی کافی نیست؛ بلکه مصرف آن‌ها باید با مصرف غذاهای مفید و ورزش کردن همراه شود.

کرم تنگ کننده واژن

این کرم‌ها نیز یکی از کاربردی‌ترین محصولاتی هستند که اخیرا بسیار مورد توجه بانوان واقع شده‌اند. کرم سفت کننده و تنگ کننده واژن، باتوجه به ترکیباتی که دارد، سبب تقویت ماهیچه‌های دیواره واژن شده و سفتی را به عضلات این ناحیه بازمی‌گرداند. با سفت شدن دیواره واژن، کیفیت روابط جنسی و رضایت از آن نیز افزایش یافته که این عامل از اهمیت بالایی برخوردار است.

تضمینی‌ها

کرم‌ها خاصیت بسیاری برای درمان تیرگی، شل‌شدگی و افتادگی پوست دارند که به همین دلیل امروزه توجه افراد بسیاری را به خود جلب کرده‌اند. خریداران به صورت دوره‌ای اقدام به مصرف کرم‌های رفع تیرگی واژن، سفت کننده سینه و حتی تنگ کننده واژن کرده و نتایج مطلوبی به دست آورده‌اند. این افراد با دریافت مشاوره آنلاین یا مراجعه حضوری به پزشک، محصول مورد نیاز خود را خریداری کرده و مشکل خود را بهبود می‌بخشند. چنانچه شما نیز با یکی از این مشکل‌ها روبه‌رو هستید، به فروشگاه اینترنتی تضمینی‌ها مراجعه کرده و از محصولات بی‌نظیر آن دیدن کنید.

همچنین با خرید غیرحضوری از این فروشگاه، بدون دغدغه یا ایجاد حس بد، مشاوره و اطلاعات لازم در ارتباط با مشکل خود دریافت و محصول متناسب با آن را خریداری‌ کنید. در این مقاله سعی بر آن بود که جهت رفع مشکلات تیرگی واژن، تنگ کردن واژن و تیرگی زیربغل مطالب مفیدی به شما ارائه کنیم تا در صورت مواجه با این موارد از مطالب ذکر شده بهره بگیرید.



Source link