جذاب ترین روش تبلیغات کسب و کار


یکی از راههای موثر برای رشد و بهینه سازی کسب و کار استفاده از  بانک اطلاعات اصناف ایران اصناف می باشد .حتما شما برای ارتباط با همکاران یا افرادی که به رسته کاری شما نزدیک هستند به دنبال دیتای به روز و کاملی بوده اید که حاوی اطلاعات کامل  یا حداقل اطلاعاتی که شما انتظار دارید باشد. بانک های مشاغل یا دیتاهای موجودبا دسته بندی های متنوع همچنین شامل تمام جزییات شغلی میباشد که به شما کمک میمند به راحتی به رسته مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید . 
در هر کسب وکاری مشغول هستید مخصوصا مشاغلی که در زمینه تولید یا فروش عمده یا حتی مشاغلی که به ارائه خدمات مشغول هستند نیاز به بانک مشاغل دارند .شاید پیش خودفکر کنید که این اطلاعات را از اینترنت میتوانم جمع آوری کنم و هزینه پردااخت نکنم ولی این فکر کاملا اشتباه است .قطعا اطلاعاتی که سایت ایران اصناف به شما ارئه میدهد اطلاعاتیست که در هیچ منبعی به صورت رایگان یا حتی پرداخت وجه قابل دسترس نیست و اگر حتی اقدام به جمع اوری با فرستادن نیرو در محل فروشگاهها بکنید نمیتوانید تمام استان ها،شهرستان های مرکزی و بزرگ،شهرستان های کوچک یا روستاها را به دست آورید که این اطلاعات در پکیج های ایران اصناف موجود است 

درآمد زایی از طریق بانک اطلاعات مشاغل کشور

اگر قصد دارید کسب و کار خود را به هم صنفان یا کسانی که به شغل شما نیاز دارند معرفی کنید یکی از آسان ترین راهها ثبت اطلاعاتی شغلی خود در سایت مشاغل می باشد .ایران اصناف این امکان را برای شما فراهم کرده که بدون پرداخت هزینه بتوانید کسب و کار خود را معرفی کنید .
با ثبت شغل خود در سایت ایران اصناف اطلاعات شغلی شما با کلمات کلیدی حرفه ای در تمام لینک ها و صفحات و اپلیکیشن ایران اصناف ثبت میکردد ..این امر باعث ثبت نام شما در موتورهای جستجوگر گوگل میشود و اگر سایت هم داشته باشید که بیشتر راه را رفته اید .
داشتن حداقل یک صفحه اختصاصی برای هر کسب و کاری واجب است که صاحب کسب وکار بتواند توضیحاتی در مورد زمینه فعالت خود ارائه دهد . یا تصاویر و تاریخچه کاری خود مشتریان موجود و…….را در این صفحه به مشتریان معرفی کند 
از دیگر مزایای ایجاد صفحه این است که اطلاعات شما در میان اطلاعات هم صنفان خود در گروه اتحادیه و صنفی شما ثبت میشود .مثلا اگر فروشنده لوازم یدکی خودرو سبک هستید در اتحادیه خدمات وسایل نقلیه صنف فروشندگان لوازم یدکی خودروهای سبک ثبت میشود یا هر بانک دیگر  مثل اطلاعات صنف پوشاک کشور

مزیت های  بانک مشاغل در کسب و کار 

امروز با دسترسی اکثر مردم جامع در هر گروه سنی به اینترنت و فضای مجازی یکی از موثر ترین راههای معرفی کسب وکار که میتوان گفت در کوتاه ترین زمان نسبت به راههای دیگر به نتیجه میرسد ثبت کسب وکار در فضای مجازی(طراحی سایت ،سئو داشتن کانل و پیج با وحید بروشک)و مهمترین  ثبت تمامی لینک ها با توضیحات و جزییات و عکس در سایت ایران اصناف می باشد .برای ثبت و استفاده از بانک مشاغل   عبارت” بانک اطلاعات مشاغل ایران اصناف “را در گوگل جستجو کنیدو وارد سایت ایران اصناف شوید تا بتوانید از این مورد بهره برداری کنید . 
 

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و دسترسی روزافزون همگان به اینترنت، بسیاری از کسب و کارها به دنبال این هستند که خود را از طریق فضای آنلاین به مخاطبان بیشتری معرفی کنند. شغل‌ها و کسب و کارهای مختلف می‌توانند از این فرصت بهره‌مند شوند و محصولات و خدمات خود را از طریق اینترنت معرفی کرده و درآمد کسب کنند. به عنوان یکی از روش‌های سریع و موثر، بانک مشاغل به کسب و کارها این امکان را می‌دهد که به سرعت و به شکل گسترده‌تری خود را به مشتریان معرفی کنند.

برای ثبت و استفاده از بانک مشاغل   عبارت” بانک اطلاعات مشاغل ایران اصناف “را در گوگل جستجو کنیدو وارد سایت ایران اصناف شوید تا بتوانید از این مورد بهره برداری کنید . 

کاربردهای بانک اطلاعات مشاغل

در پکیجهای شغلی که در سایت ایران اصناف ارائه میشود اطلاعاتی نظیر نام ونام خانوادگی مدیر یا مالک کسب وکار،نام فروشگاه یا کارگاه یا کارخانه،آدرس،استان وشهرستان،موبایل مالک و شماره ثابت در دسترسی خواهد بود . کاربردهای متنوعی برای استفاده از بانک‌های مشاغل وجود دارد:
•     بازاریابی و تبلیغات کسب و کار 
•    اگر به دنبال رشد کسب وکار خود هستید و فکر میکنید با ارسال پیامک حجم تماس تلفنی که به سمت شما میآید زیاد است حتما از کارشناسان ایران اصناف جهت ایجاد و راه اندازی کال سنتر درخواست مشاوره نمایید.
•    پشتیبانی و پیگیری های بعد از تماس اول توسط مشتری بسیار مهم می باشد و شما میتوانید برای بالا بردن کیفیت پشتیبانی از واتساپ،تلگرام و….. استفاده نمایید
 

ایران اصناف

همانطور که در پاراگراف قبل در مورد صحت اطلاعات و دریافت نمونه برای شما توضیحاتی دادم ،نکته مهم دیگری هست که حاصل 15 سال تجربه تیم ایران اصناف می باشد .
اکثر مواقع مشتری در زمان تماس از این عبارت استفاده میکند:
آخرید بروزرسانی اطلاعات شما برای چه زمانی بوده است؟
این سئوال اشتباه است و باعث سوء استفاده کردن سود جویان در ارائه خدماتب ه شما میشود .
خوب اگر من چند روز قبل به اطلاعات مشاغل صنف مورد نظر شما چند شماره واقعی وجدید اضافه کرده باشم طبق سئوال شما اخرین بروز رسانی فایل میشود هفته قبل ،ولی باقی ردیف های چی؟!!!آیا بروز شده؟؟!!!!
خیر
بانک اطلاعات ذاتا نمیتواند در یه تاریخ یا یه بازه تاریخی به روز شود . تمامی شرکت ها به اطلاعات قبلی خود اطلاعات اضافه میکنند .البته شرکت هایی که اطلاعات فیک ارائه میدهند اطلاعات قدیمی که اکثر شماره ثابت است را به شما ارائه میکنند .
ایران اصناف برای این مسئله با تفکیک اطلاعات به صورت درصد صحت توانسته مشتری را با واقعیت های موجود در فایل قبل از خرید آشنا کند .
شما میتوانید قبل از خرید خود با مشاوران ما در تماس باشید و در صورت نیاز درخواست نمونه اطلاعات مورد نظر خود را داشته باشید .



Source link