دکتر روانفر : معرفی تکنیک های فوق العاده رسیدن به تناسب اندام – رژیم غذایی، رژیم لاغری


آیا تا به حال به تاثیرات مثبت تناسب اندام از جنبه روانشناختی فکر کرده اید ؟ آیا می دانید که رابطه مستقیمی بین شرایط فیزیکی و روحی انسان وجود دارد ؟ اگر به این دو سوال تا به حال فکر نکرده باشید ، حداقل این جمله معروف را شنیده اید که عقل سالم در بدن سالم است. اما سلامت فقط به فیزیولوژی داخلی بدن مربوط نمی شود بلکه برخورداری از یک اندام متناسب نیز بخشی از سلامت است. داشتن یک اندام متناسب در دنیای پر استرس و پر از فشارهای مختلف امروز ، یک عامل انگیزشی قوی برای مقابله با این چالش ها محسوب می شود. خب ، طبیعتاً بارها برایمان پیش آمده است که تحت تاثیر جملات انگیزشی یا دیدن افرادی با اندام های متناسب ، این جرقه نیز در ما روشن شده که کاری برای متناسب کردن و بهبود دادن وضعیت اندام مان انجام دهیم و اولین راهی که به فکرمان رسیده رفتن و نام نویسی کردن در یک فیتنس کلاب است. اما متاسفانه کل ماجرا با این نام نویسی و ورزش کردن خاتمه پیدا نمی کند. گاهی برخی از بخش های بدن از قبیل سینه ها ، در طول زمان ، دستخوش تغییراتی می شوند که نسخه شکل گرفتن و زیبا شدن آنها در دست ورزش و رژیم غذایی نیست. به مرور زمان ، با سپری شدن سالهای جوانی ، سینه ها دیگر برجسته و جذاب نیستند. بارداری ، زایمان ، شیردهی ، بالا رفتن سن و عوامل دیگر ، سایز و شکل این عضو از بدن را که از قضا نقش تعیین کننده در یک فیگور زنانه دارد ، دستخوش تغییرات منفی می کند. سینه ها ممکن است دچار افتادگی شوند ، حجم خود را از دست بدهند یا بیش از اندازه بزرگ شده و آویزان شوند. راه چاره چیست ؟

تکنیک های جراحی سینه برای رسیدن به تناسب اندام

خوشبختانه ، با ابداع تکنیک های مختلف جراحی سینه به دست متخصصین خلاق و با ذوق همانند دکتر روانفر ، جراحان قادرند سینه ها را تا رسیدن به یک فرم و اندازه ایده آل طراحی کنند. اگر سینه هایتان کم حجم شده اند ، پروتز سینه ، چاره مشکل شماست. اگر سینه هایتان آویزان شده ، لیفت سینه با بالا کشیدن سینه ها از طریق برداشتن پوست اضافی ، دغدغه تان را رفع می کند. اگر سینه های بزرگ و آویزان دارید ، با ماموپلاستی کاهشی به سینه هایی با اندازه متناسب و شکلی جذاب دست پیدا خواهید کرد و خلاصه اینکه حوزه جراحی های زیبایی ، هیچ جایی برای نگران بودن و چالش داشتن با بدشکلی های سینه باقی نگذاشته و به شما این فرصت را داده است که با انتخاب یک تکنیک مناسب به کمک بهترین جراح زیبایی سینه ، برای شکل دادن و جذاب کردن تعیین کننده ترین اندام در فیگورتان اقدام کنید.

آیا می توان به همراه جراحی سینه ، جراحی های زیبایی دیگر را نیز انجام داد؟

قطعاً خانم های زیادی را دیده اید که شکم آنها بعد از زایمان یا پا به سن گذاشتن ، بزرگ می شود. وقتی از تناسب اندام حرف می زنیم ، همه بخش های بدن باید تراشیده باشند و استاندارد آنها به استاندارد طلایی زیبایی و تناسب اندام نزدیک باشد. خوشبختانه ، برای درمان بزرگی و بدشکلی شکم یا افتادگی شدید پوست آن که در اثر نوسانات شدید وزنی اتفاق افتاده نیز راه حل های یونیک وجود دارد. جراحی هایی از قبیل لیپوساکشن ، ابدومینوپلاستی ، لیپوماتیک ، مینی ابدومینوپلاستی و برخی پروسیجرهای دیگر طراحی شده به دست جراحان ماهر و با تجربه ، می تواند بافت و چربی های سرسخت و پوست افتاده در ناحیه شکم را با چنان استادی و مهارتی حذف کند که گویی فرد به طور طبیعی ، صاحب همین اندام پرفکت است. در این جراحی ، از طریق ایجاد برش هایی در نواحی استراتژیک یعنی نواحی که آثار جراحی را در معرض دید نمی گذارند ، پوست و چربی اضافی شکم برداشته می شود و بعد از سپری شدن دوره ریکاوری و بهبود زخم ها ، شکل ظاهری و فیگوری زیبا را به فرد هدیه می کند.

لازم به ذکر است که هرچند می توان ادعا کرد که تغییرات به دست آمده از اجرای این فرایندهای زیبایی تا اندازه ای شگفت انگیز است که می توان آن را چیزی شبیه به معجزه دانست ولی لازم است توجه داشته باشیم که بعد از ایجاد این تغییرات چشم نواز ، باید دقت عمل لازم را برای حفظ این نتیجه از طریق ورزش کردن ، دنبال کردن یک رژیم غذایی سالم و اجتناب از قرار دادن بدن در معرض نوسانات شدید وزنی ، به کار بگیریم.

چگونه یک جراح پلاستیک خوب پیدا کنیم ؟

حساس ترین ، تعیین کننده ترین و به واقع سرنوشت ساز ترین فاز در پروسه تصمیم گیری برای این فرایند زیبایی ، انتخاب جراح است. این انتخاب به اندازه ای اهمیت دارد که هر قدم اشتباه در آن می تواند یک پیامد منفی بزرگ را در پی داشته باشد. برای دستیابی به یک انتخاب موفقی آمیز ، خوب تحقیق کنید. از دوستان و آشنایانی که این پروسیجر جراحی را انجام داده اند ، مشورت بگیرید. حتی می توانید از پزشک عمومی تان نیز در خصوص معرفی یک جراح سینه خوب کمک بگیرید. یک لیست از اسامی بهترین ها تهیه کرده و با تحقیق بیشتر ، گزینه ها را انگشت شمار کنید. سپس برای شرکت در جلسه مشاوره با جراح بالقوه تان آماده شوید و در این جلسه درباره دغدغه ها ، انتظارات و ایده هایتان در خصوص جراحی گفتگو کنید. حتماً عکس های قبل و بعد از عمل سایر بیماران جراحی شده به دست جراح بالقوه تان را نگاه کنید. نگاه کردن به این عکس ها ایده خوبی در خصوص کیفیت و سبک کار جراح می دهد.



Source link