علم ورزش | آشنایی با روش استفاده از تخت ماساژ پرتابل آرامش مدل دو شکن


روش استفاده از تخت ماساژ پرتابل آرامش مدل دو شکن

تخت ماساژ پرتابل آرامش مدل دو شکن دارای ساختاری منحصربه‌فرد بوده و عملکردی خاص دارد به طوری که شما می‌توانید به راحتی از آن استفاده کنید. پایه های فلزی تخت به راحتی باز و بسته می شوند و به دلیل تاشو بودن به نام تخت پرتابل مشهور است. این تخت تنوع رنگی بالایی دارد و مشتریان می توانند بر حسب نیاز خود خرید را انجام دهند. روش استفاده از این تخت دو شکن به این صورت است که باید ابتدا پایه های تخت با صورت کامل باز شوند و شما تخت را روی سطح صافی قرار دهید که تکان های اضافی نداشته باشد.

 قسمت زیر سر باید به تخت متصل گردد و شما بخش زیر پایی را هم در جای خود قرار می دهید تا تخت تکمیل و آماده استفاده شود. ارتفاع تخت از سطح زمین تنها ۷۰ سانت است تا هم فرد بتواند به راحتی روی تخت قرار بگیرد و هم اینکه ماساژ یا تتو یا فیزیوتراپی به خوبی روی فرد انجام دهد. اگر قسمت های تخت به درستی متصل نشود ممکن است خطرات زیادی سلامتی فرد را تهدید کند. تخت پرتابل دو شکن قابل تنظیم است و شما می توانید با توجه به شرایط جسمی بیمار ان را تنظیم کنید تا بدن در بهترین حالت قرار بگیرد و فرد استرسی نداشته باشد. امروزه بیشتر افراد با روش استفاده از این تخت آشنایی دارند و می توانند همه جا آن را همراه خود داشته باشند. کیفیت بالای تخت به دلیل متریال خوبی است که در ساخت آن استفاده شده به همین دلیل طول عمر بالایی را از آن خود کرده و به مرور زمان دچار افت کیفیت و تغییر رنگ نمی شود.

مشخصات فنی تخت ماساژ پرتابل آرامش مدل دو شکن

این تخت مشخصات فنی دارد که شما به کمک این مشخصات می توان تخت را در بازار شناسایی کرده و خرید را به راحتی انجام دهید. این مشخصات عبارتند از:

  • این تخت به صورت کاملا متنوع طراحی و ساخته می شود تا بتواند پاسخگوی نیاز بازار باشد.
  • تخت پرتاب آرامش آن هم مدل دو شکن مطابق با استانداردهای بین المللی ساخته شده بدین ترتیب برای فرد خطری ندارد.
  • طول تخت ۱۸۰ الی ۲۱۰ و عرض و ارتفاع ۷۰ سانت است. این ابعاد کاملا استاندارد هستند.
  • قسمت های مختلف تخت به راحتی جدا و مجدد به آن متصل می شوند تا شما بتوانید به راحتی از تخت استفاده کنید.
  • بدنه و پایه های تخت مطابق با فناوری روز هستند به همین دلیل تا وزن ۲۰۰ کیلو را به خوبی تحمل می کند.
  • از دیگر مشخصات فنی می توان به تشک نرم و طبی با روکش چرم اشاره کرد. این تشک از پلی اتیلن و ابر است به همین دلیل کاملا منعطف بوده و بافت نرم خود را به مرور زمان از دست نمی دهد.
  • چرم بکار رفته در این تخت مصنوعی و ضد حساسیت است به همین دلیل وقتی بیمار روی تخت قرار می گیرد به بدن او آسیبی وارد نمی شود.
  • رنگ تخت اصولا تیره است تا لکه روی آن ایجاد نشود و همیشه تمیز و براق باشد.
  • قرار دادن جاسری در بالای تخت باعث شده تا سر فرد در بهترین حالت ممکن قرار بگیرد و به گردن فشاری وارد نشود.
  • تخت دارای یک کیف برزنتی مخصوص است که پس از تا شدن به راحتی درون آن قرار می گیرد تا بتوان تخت را جابجا کرد.
  • طراحی تخت ارگونومیک و مطابق با ساختار بدن است.
  • این تخت با ضمانت اصالت و سلامت کالا به فروش می رسد.

مزیت استفاده از تخت پرتابل دوشکن

استفاده از تخت دوشکن آرامش برای کاربران مزیت های زیادی را به همراه دارد. این مدل جایگزین خوبی به جای مدل های سنگین قدیمی است چون به دلیل وزن سبک به راحتی جابجا می شود و شما می توانید هر جایی آن را همراه خود داشته باشید. تخت دوشکن نسبت به نمونه های ساده عملکرد بهتری دارد و شما می توانید از امکانات و قابلیت های تخت به صورت همزمان استفاده کنید. تاشو بودن تخت یک مزیت مهم محسوب می شود چون در این شرایط جمع شده و درون کیف قرار می گیرد و فضای کمتری را هم اشغال می کند. تخت آرامش برای ماساژ و تتو بهترین گزینه است چون ایمنی زیادی دارد.

پایه های تخت به گونه ای طراحی شده اند که مانع از افتادن تخت می شوند و علاوه بر این وزن بالا را هم به خوبی تحمل می کنند. از دیگر مزیت های استفاده از این تخت این است که به کمر فشاری وارد نمی شود و استفاده طولانی مدت از این مدل هیچ عوارضی ندارد. تخت پرتابل رنگی کاملا ثابت دارد و شما می توانید پس از هر بار  استفاده دوباره آن را با مواد شوینده و ضدعفونی کننده تمیز کنید. تخت ماساژ آرامش قابل تنظیم است و با توجه به شرایط جسمانی بیمار تغییر می کند تا بتواند فرد را در بهترین وضعیت قرار دهد.

کارایی تخت ماساژ آرامش دو شکن

تخت ماساژ پرتابل آرامش مدل دو شکن دارای سطح کاربری گسترده بوده و به دلیل ظاهر متفاوت شما می توانید برای انجام تتو، فیزیوتراپی و … هم از آن استفاده کنید. در منزل و مراکز درمانی بیشترین کاربرد را دارد. برای انجام تتو این تخت کارایی خوبی دارد چون فرد در بهترین وضعیت قرار می گیرد و بدون لرزش و تکان تتو روی بدن انجام می شود. در مراکز ماساژ درمانی و استخرها هم شاهد استفاده از تخت های دوشکن هستیم به همین دلیل ساخت آن ها روز به روز بیشتر می شود.

تخت ماساژ دارای ابعاد مختلفی است و متناسب با سایز افراد انتخاب می شود. نصب کردن سایر لوازم روی تخت بستگی به کارایی آن دارد. وضعیت تخت در زمان تتو و ماساژ یکسان نیست و فرد با توجه به کاری که انجام می دهد قسمت های مختلف تخت را تنظیم می کند. تخت آرامش مدل دوشکن به دلیل قابلیت های خوبی که دارد بیشتر از مدل های دیگر مورد استقبال قرار می گیرد و می توان آن را با حجم های مختلف خریداری کرد. کیفیت بالا و قیمت مناسب رقابت را برای خرید دو چندان کرده و باعث رونق بازار شده است‌.



Source link