معرفی لاغری ران و ساق پا

رژیم کتوژنیک 28 روزه این حرکتِ برگرفته از کیکبوکسینگ راهی عالی برای لاغری ران و ساق پا و مشخصا شکل دادن به عضلات بیرونی باسن و ران است. لاغر کردن ساق پا میتواند تاثیر زیادی در خوش فرم شدن بدن و زیبایی کلی افراد داشته باشد. به همین دلیل شما باید در کنار لاغر کردن ساق پا زمانی را هم به تقویت عضلات خود اختصاص دهید. اگر چربی زیادی در ساق پای شما انباشته شده است، نمی توانید تنها آن ناحیه را برای لاغری هدف بگیرید؛ بلکه باید با یک رژیم غذایی کم چرب، وزن کلی بدن خود را کاهش دهید. اولین قدم برای آب کردن چربی کلی بدن «ورزش ایروبیک» یا «هوازی» است. یک قاشق غذاخوری زیره سیاه را به یک لیوان آب اضافه و از صافی رد كرده و یک قاشق غذا خوری عسل و یك چهارم لیمو ی تازه فشرده شده به آن اضافه كنید. رژیم تخم مرغ انواع مختلفی دارد؛ از رژِیم غذایی تک خوری با تخممرغ تا دیگر رژیمها که حاوی سبزیجات، کربوهیدراتها و دیگر پروتئینهای بدون چربی و کم چرب با تخممرغ هستند یا رژیمهای کتوژنیک که در آن، تخم مرغ و یا پنیر اضافه میشود.

  • صبحانه: یک لیوان شیر سویا
  • به مدت حداقل 6 ساعت در طول روز بخوابید
  • افرادی که از فشار خون رنج می برند
  • آب وهوای سرد وقطبی ونیزآب وهوای معتدل وسعت زیادی دارد
  • رسیدن به نتیجه مطلوب در کمترین زمان ممکن
  • شکستگی استخوان

در رژیم کتوژنیک بدن به جای استفاده از کربوهیدرات به عنوان منبع اصلی سوخت از چربی استفاده می کند. روند درمان سه جنبه اصلی دارد: پرهیز از عوامل فعالکننده، کنترل شدید نشانهها و پیشگیری دارویی. بایگانیشده از اصلی در ۲۵ دسامبر ۲۰۱۶. طبق گفته انجمن ورزش آمریکا (American Council on Exercise) حدود ۱۸ تا ۲۴ درصد از وزن طبیعی مردان را چربی تشکیل میدهد، در حالی که این میزان در زنان بین ۲۵ تا ۳۱ درصد است. کاهش آهسته کربوهیدرات ها، در حالی که چربی و پروتئین را در رژیم غذایی خود افزایش می دهید، ممکن است به روان تر شدن این انتقال و کاهش علائم کتو آنفولانزا کمک کند. این تمرین کالری خواهد سوزاند و اگر یک رژیم کم کالری داشته باشید، چربی هم خواهید سوزاند، که به کاهش وزن سریع خواهد انجامید. این روش از لاغری، فاقد چربی مورد نیاز برای عملکرد طبیعی بدن است و احتمالا اختلالاتی را در بدن ایجاد میکند. واقعا چقدر خوب منم میخوام بگیرم از فردا اما شاید این همه خرما نشه ک بخورم اشکال نداره؟ برای اینکه پشت رانها واقعا منقبض شوند همچنان که زانوی خود را خم میکنید تصور کنید که دارید با پاشنههایتان چیزی را میفشارید.

رژیم کاهش وزن خیلی سریع

می توانید با انجام این رژیم برای مدت های متفاوت ۳ روزه و ۲ هفته ای اقدام کنید. رژیم ۵/۲: از هر ۷ روز ۲ روز را روزه باشید. انواع مختلفی از ویتامین ها وجود دارد که همه آن ها هدف خاصی دارند و ما هر روزه به آن ها نیاز داریم. پای عقبی باید صاف باشد و پاشنهی آن از زمین جدا قرار بگیرد. در نهایت پای راست را خم کنید و دوباره به لانج روی زمین بازگردید، در این حالت دستها در دو طرف پای راست صاف و کشیده قرار میگیرند. اما مهم این است ورزشی را انتخاب کنید که میتوانید برای بالا بردن ضربان قلب و مصرف کالری آن را با شدتی متوسط به پایان برسانید. اما همانند کاهش وزن، لاغر کردن ساق پا و رسیدن به پاهای خوش فرم هم نیازمند زمان و مداومت است. با این حال روشی برای لاغر کردن سریع یک نقطه از بدن وجود ندارد که مشخصا بتواند روی ساق پا و رانها تاثیر بگذارد.

لاغر کردن ران و ساق پا با حرکت سومو اسکوات: برای شروع این حرکت از تمرینات لاغر کردن ساق پا کافی است پاهایتان را بیشتر از عرض شانه باز کنید، عضلات شکم و لگن را منقبض کرده و با خمکردنِ زانوها، روی قسمت لگن، پایین بروید،حالا زانوهای خود را صاف کرده و بلند شوید. حرکت کشش ساق پا: انجام حرکت کششیِ ساق پا باعث میشود تا عضلات ساق پا کشیده شده و باریکتر بهنظر برسد. ساق پا چطور چاق میشود؟ ورزش کردن بهترین و موثرترین راه برای فرم دادن و لاغر کردن ساق پا و رانها است، اما شما باید از درون هم با آن سلولهای چربی مبارزه کنید! جای این سلولهای چربی دقیقا زیر پوست است. این اتفاق زمانی میافتد که بدن به جای استفاده از کربوهیدراتها برای سوخت از چربی استفاده کند. 3. برای پیشگیری از آسیب مطمئن شوید که زانوی پای راست شما از مچ پایتان جلوتر نرود و کاملا در یک راستا قرار بگیرند. سایت سلوا تمامی این مواد غذایی را با کیفیت مناسب در اختیار شما قرار میدهد تا با استفاده از آن بتوانید وزن خود را تا جایی که لازم است کاهش دهید. این حرکت به عضلات همسترینگ شکل میدهد و نقاط دور از دسترس را، یعنی جایی که عضلات سرینی و همسترینگ به هم میرسند، تمرین میدهد.

اما برخی از افراد فقط به خاطر دست یافتن به تناسب اندام رو به هر راهکار علمی و غیر علمی میآورند. ایجاد لاغری در ران ها و ساق پا و حتی باسن به رعایت نکات و همچنین انجام حرکات مخصوص نیاز دارد تا با فعال کردن عضلات در تمام طول بدن و سوزاندن همزمان کالری در بالاتنه و پایین تنه، تناسب خوبی در عضلات بدن ایجاد کند.حالا راز لاغر کردن ران و ساق پا در چیست؟ تناسب سایز باسن و ران پاها با بالاتنه نقش مهمی در خوش اندامی دارد. کلیه ها نقش مهمی در متابولیز پروتئین ها دارند و مصرف بیش از حد پروتئین، اثر منفی بر روی عملکرد آن ها دارد. وجود دارند. یکی از نکات مهمی که باید در رژیمهای کاهش وزن رعایت شود استفاده از همه گروههای غذایی است؛ به این معنی که از تمام گروهها باید به مقدار مناسب و توصیهشده استفاده شود. در این حالت، بدن تان باید شکل v وارونه بگیرد. روی شکم دراز بکشید، آرنجها را خم کنید تا روی کف دست زیر پیشانیتان قرار بگیرد.

برای انجام این حرکت در منزل به تنها چیزی که نیاز دارید، دیوار است تا بتوانید وزنتان را روی دیوار بیندازید و تعادل خود را حفظ کنید.دستهایتان را روی دیوار قرار دهید، پای سمت راستتان را جلوی دیوار قرار داده و پای چپ را به سمت عقب بکشید، تا حدی به سمت دیوار خم شوید که کشش عضلات پشت پا را کاملاً احساس کنید، به مدت ۳۰ ثانیه در همین حالت مانده و سپس پای خود را جابهجا کنید، یعنی اینبار پای چپتان را جلوی دیوار قرار داده و پای راست را به سمت عقب ببرید، دقت داشته باشید که در حین انجام حرکت، زانوی پای پشتی را خم نکنید. دقت داشته باشید که در حین انجام حرکت کمرتان را خم نکنید؛ زیرا باعث فشار آمدن به مفصل زانو میشود. اگر به دنبال گزینه بهتر هستید دوچرخه خود را از انبار بیرون بیاورید و از خانه بیرون بزنید تا حین ورزش کمی هوای تازه هم استشمام کنید و استرس خود را کاهش دهید. اگر برخاستن روی یک پا برای شما خیلی دشوار است سعی کنید هنگام بلند شدن از لانج با پای چپتان ضربهای آهسته به زمین بزنید تا راحتتر بلند شوید. سپس با هر دو پا از زمین جدا شوید، مستقیم به بالا بپرید، در هوا حرکت قیچی بزنید -پای جلو را عقب و پای عقب را جلو ببرید- (شکل B)، و در حالی که این بار پای چپتان جلوست و دست راستتان به سمت آن دراز شده است به حالت لانج دونده فرود بیایید.

برای انجام حرکت از تمرینات لاغر کردن ساق پا ابتدا دستهایتان را به سمت دیوار بگیرید، یکبار پاها را صاف بگذارید و روی پنجه بلند شوید، سپس چند ثانیه در همین حالت بمانید و دوباره به وضعیت اولیه بازگردید، حرکت را دوباره تکرار کنید، همین حرکت را به دو شکل دیگر نیز انجام دهید، یکمرتبه انگشتان پایتان را به سمت بیرون بگذارید، بار دیگر انگشتان پا را به سمت داخل بگذارید تا عضله دیگری از ساق پای شما درگیر شود. این تمرین را با سرعت پایین آغاز کنید تا از فرم صحیح فرود آمدنتان مطمئن شوید، همیشه در حرکت لانج زانوی خود را عقبتر از انگشتان پایی که جلو گذاشتهاید، نگه دارید. برای برخاستن از وضعیت پلیه، پاشنهی پای چپ را به سمت پاشنهی پای راست بکشید، عضلات باسن را منقبض کنید و صاف بایستید تا به حالت اولیه باز گردید. سپس پاشنهی دو پا را به هم بچسبانید و کف پا را به اندازهی ۴۵ درجه به سمت بیرون بچرخانید (شکل A). در این حالت هر دو پا رو به عقب دراز و انگشتان پا به بیرون کشیده شدهاند، پاشنهی پاها را بههم فشار دهید (شکل A ). شانهها را به زمین فشار دهید و هر دو پا را به آرامی از زمین بلند کنید.

حرکت کشش ساق پا سومو :برای انجام دومین حرکت از تمرینات لاغر کردن ساق پا ابتدا بایستید و پاهایتان را بیشتر از عرض شانه باز کنید، نوک انگشتان هر دو پا را به سمت بیرون چرخانده و روی پنجه پا قرار بگیرید، حال حرکت اسکوات را انجام داده و ۳۰ ثانیه در همین حالت بمانید. روی زمین زانو بزنید، دستها را خم کنید و آرنج را در راستای شانهها روی زمین قرار بدهید و انگشتانتان را در هم چفت کنید. دست چپتان را به سوی پای راست دراز کنید و دست راستتان را صاف به پشت بدن بکشید (شکل A). در صورت پیروی از این رژيم باید سعی کنید سطح سدیم ، پتاسیم و منیزیم بدن خود را افزایش دهید زیرا در صورت کمبود این مواد ، هم از لحاظ فیزیکی و هم ذهنی رنج خواهید برد. دقت کنید که کشکک زانوی شما در طول مدت تمرین باید از زمین جدا باشد. پاشنهی پاها را متصل به هم نگه دارید و زانوهای خود را خم کنید (زانوها میتوانند همچنان که خم میشوند به دو طرف باز شوند) و هر دو پاشنه را به سمت بدن بگردانید (شکل B). سعی کنید نوک انگشتانتان را در دو طرف ران راستتان به زمین بزنید (شکل B).

لاغری کمر نی نی سایت

Th is da​ta was w᠎ritt᠎en with the help ᠎of GSA᠎ C onte nt Genera᠎tor  DE᠎MO.

زانوها و کف دستها را روی زمین قرار بدهید.

مطمئن شوید که زانوی شما در حالت پلیه، از نوک انگشتان پایتان عبور نمیکند. پای چپ را در راستای کمر به عقب و بالا بکشید، نوک انگشتان پا را به سمت عقب صاف و کشیده نگه دارید (شکل A). سینه باید باز و چشمها به جلو باشد (شکل A). بازوها باید زیر شانه و زانوها زیر لگن قرار داشته باشند. زانوها و کف دستها را روی زمین قرار بدهید. کف دستها رو به جلو باشد. به عبارت دیگر خوردن چهار کفگیر برنج با زیره تاثیری بر روی لاغری شما نداشته و حتی ممکن است به دلیل مصرف بالای برنج باعث چاقی شما نیز شود؛ در ترکیب زیره با برنج برای لاغری، اضافه کردن یک قاشق چایخوری زیره به برنج کافی میباشد. اگر شما نمیتوانید به باشگاه یا کلاسهای هوازی بر پایه دوچرخهسواری بروید، میتوانید یک دوچرخه ثابت برای خانه بگیرید. رژیم کتوژنیک MCT کلاسیک و تعدیلشده، هر دو به یک اندازه مؤثرند و تفاوتشان در تحملپذیری، بهلحاظ آماری، قابل توجه و چشمگیر نیست.

هزینه لاغری با دستگاه RF - دکتر افسانه زرگنج فرد- بوتاکس صورت - 615-111-28-021 افراد چاق همیشه به دنبال راههای سریع و فوری برای کاهش وزن خود هستند و اولین فاکتوری که در رژیم خود به آن توجه میکنند، سرعت کاهش وزن است. بنابراین وزن هدف خود را با توجه به این موضوع انتخاب نمایید. رژیم غذایی افراد را به استفاده از ملون ها تشویق می کند تا مقدار کاهش وزن را افزایش دهند. 1. می تواند به کاهش وزن کمک کند. زیره سیاه یا زیره کوهی طبع بسیار گرم و خشک داشته و مصرف آن با وعدههای غذایی میتواند لاغری و کاهش وزن را به دنبال داشته باشد. کاهش کالری مصرفی اولین قدم برای لاغر کردن هر قسمت از بدن است. راه های موثری وجود دارد که می توانید فقط در یک هفته 8 کیلو لاغر کنید. حرکت اسکیتباز (لانگز ضربدری): ابتدا صاف بایستید و پاهایتان را در کنار هم قرار دهید، حال وزنتان را روی پای راست بیندازید و با پای چپتان مانند یک اسکیتباز، شروع به پا زدن کنید، اینبار، وزنتان را روی پای چپ خود بیندازید، مجدداً حرکت را تکرار کنید. با درک خاصیت تخم مرغ می توانید آن را در منوی غذای روزانه خود قرار بدهید. 4. سنگینی وزن خود را روی پاشنههایتان بیاندازید. رژیم غذایی مونو یکی از رژیمهای محبوب در سرتاسر دنیا است برای کسانی که به دنبال کاهش وزن هستند.