کرم ضد جوش فوری و قوی ؛ معرفی 7 کرم برای درمان سریع جوش و جای جوش صورت


بسیاری از کسانی که روی صورت خود جوش می زنند به دنبال کرم ضد جوش فوری می باشند تا جوش های روی صورت خود را به طور کامل از بین ببرند.هر یک از کرم هایی که برای جوش می باشد و مورد استفاده قرار می گیرند ویژگی های خاصی دارد.

شما باید برای خرید این کرم ها با پزشک متخصص در این مورد مشورت کنید تا بهترین نوع آن کرم بر اساس جوش روی صورتتان به شما معرفی کند. برخی از این کرم ها هزینه بیشتری نسبت به کرم های دیگر دارند و برخی دیگر هزینه پایین ترین دارند.

حتما بخوانید – مواردی که احتمالا به آن نیاز دارید:


اینکه شما کدام نوع کرم ضد جوش فوری را انتخاب کنید، باید بر اساس نوع پوستتان باشد، بر این اساس به این مورد باید دقت بسیاری داشته باشید تا بهترین کرم را خریداری کنید. برای اینکه شما با این کرم ها آشنایی بیشتری داشته باشید در ادامه به طور مفصل هر یک از آنها را معرفی می کنیم.

بهترین کرم ضد جوش فوری و قوی

بهترین کرم ضد جوش فوری و قوی :

همانطوری که بیان نمودیم شما برای خرید انواع کرم ضد جوش فوری باید بهترین نوع آن را با توجه به نوع پوستی که دارید انتخاب کنید. این کرم ها بسیار متنوع می باشد و هر یک از آنها خواص و ویژگی های خاصی دارند، برای اینکه با برخی از مهمترین آنها آشنایی داشته باشید در ادامه آنها را معرفی می کنیم که عبارت می باشد از :

  1. ژل ضد جوش سینره :

ژل ضد جوش سینره

ژل ضد جوش سینره یکی از بهترین کرم های ضد جوش به شمار می رود که بسیاری از افراد از آن استفاده می کنند و از اینکه جوش های آنها را به طور کامل از بین می برد رضایت دارند. حجم این کرم ۳۰ میلی لیتر می باشد و نوع محفظه آن تیوپی است.

کشوری که سازنده این کرم می باشد ایران است و بر همین اساس باید بدانید که با پوست بسیاری از افراد سازگاری دارد.

موادی که در این کرم وجود دارد بسیار با کیفیت می باشد و انواع جوش های روی صورت را به خوبی می تواند از بین ببرد. این کرم دارای عصاره بابونه می باشد روغن درخت چای در آن وجود دارد. موثرترین ماده آنتی باکتریال گیاهی در این کرم قرار گرفته و بر همین اساس قدرت بسیاری در از بین بردن جوش های روی صورت دارد.

موارد استفاده از این کرم

شاید برای بسیاری از شما پیش آمده باشد که یک روز قبل از مهمانی رفتن روی صورت خود با جوش های متعددی مواجه شوید و این موضوع شما را آزار دهد. شما نباید هیچ نگرانی در این مورد داشته باشید، چرا که ژل ضد جوش سینره یکی از بهترین کرم های ضد جوش به شمار می رود که با اثرات جادویی خود جوش های روی صورت شما را به طور کلی از بین می برد.

این کرم بسیار قوی می باشد و زمانی که شما از آن استفاده کنید نیم ساعت بعد سریعا جذب فولیکول مو می شود و درمان و از بین بردن جوش را آغاز می کند. از آنجایی که در این کرم از کمپرس گیاهی استفاده شده است تاثیر بسیاری در از بین بردن جوش های روی صورت دارد.

این کرم برای چه افرادی مناسب است؟

استفاده از این کرم بیشتر به افرادی توصیه می شود که پوست های چرب دارند و به طور مداوم روی صورت خود جوش می زنند و آنها می توانند با استفاده از این ژل جوش های روی صورت خود را درمان کنند. دقت داشته باشید که این ژل باید به میزان ۲۰ الی ۳۰ دقیقه روی جوش شما بماند و بعد از آن با آب سرد صورت خود را شستشو دهید.

پس قدم اول آن است که بدانیم جوش روی بینی نشانه ی چیست و سپس برای درمان آن به دنبال راه حل باشیم.

رفع هر جوشی فقط در ۱۵ روز

پکیج جوش صورت

بهت قول میدم این آخرین زمانیه که جوش روی صورتت داری… اگر میخوای بدون دردسر، هر نوع جوشی رو در هر جای صورتت، فقط در ۱۵ روز رفع کنی! روی دکمه زیر بزن. 

صفحه رفع جوش ۱۵ روزه


  1. ژل ضد آکنه درماسیف :

ژل ضد آکنه درماسیف

یکی دیگر از بهترین کرم ضد جوش فوری که ساخت کشور ایران می باشد و بر همین اساس بر روی بسیاری از پوست های افراد سازگاری دارد کرم درماسیف می باشد. حجم این کرم ۷۵ میلی لیتر می باشد و جنس محفظه آن از پلاستیک است. این کرم چربی پوست را از بین نمی برد و تنها ویژگی که دارد این است که جوش های روی صورت را درمان می کند.

موارد استفاده از این کرم

استفاده از این کرم برای بسیاری از جوش هایی که روی صورت می زنید و آکنه هایی که ملتهب هستند تاثیر دارد و همچنین باید بدانید استفاده از آن برای از بین بردن جوش های سرسیاه و سرسفید هم مناسب می باشد.

این محصول ترشح چربی که در جوش شما وجود دارد را تنظیم می کند، از آنجایی که حاوی مواد درخت روغن چای می باشد تاثیر بسیار زیادی در درمان بسیاری از جوش های روی صورت دارد.

این کرم برای چه افرادی مناسب است؟

بسیاری از افراد بر این باور می باشند که تنها پوست های چرب جوش می زنند و صورت آنها دارای آکنه می باشد، ولی باید بدانید که صورت های خشک هم امکان دارد که جوش بزنند، بر همین اساس باید بدانید استفاده از این کرم برای تمامی پوست های می باشد و می تواند آکنه و جوش هایی را که روی صورت خود می زنید را تا حد بسیار زیادی درمان کند.


  1. خمیر پت گریس پایوت :

خمیر پت گریس پایوت

یکی دیگر از بهترین کرم ضد جوش فوری که می تواند جوش های شما را سریعا درمان کنید این کرم می باشد. این محصول در کشور فرانسه تولید می شود و ظرف آن کاسه ای می باشد. موادی که در آن قرار دارد بسیار باکیفیت است و سریعا می تواند جوش های شما را درمان کند. حجم آن ۱۵ میلی لیتر می باشد و محصولی با فرمولی اختصاصی می باشد.

موارد استفاده از این کرم

استفاده کردن از این کرم برای درمان آکنه های روی صورت می باشد و از آنجایی که خاصیت آنتی باکتریال دارد به سرعت می تواند پوست را پاکسازی کند و جوش های عمقی که روی صورت وجود دارد را به خوبی از بین ببرد. استفاده از این محصول برای درمان آکنه بسیار تاثیر دارد و بسیاری از افراد برای از بین بردن جوش های خود استفاده می کنند.

این کرم برای چه افرادی مناسب است؟

استفاده کرن از این کرم برای بسیاری از افراد مناسب می باشد و می تواند جوش های روی صورت آنها را به طور کلی از بین ببرد. یعنی باید بدانید که اگر شما دارای پوست خشک و یا چرب باشید می توانید از این محصول استفاده کنید، چرا که هدف آنها تنها درمان کردن آکنه های پوست می باشد.

دقت داشته باشید که تنها باید شب ها از این محصول استفاده کنید و مقداری از آن را روی آکنه خود بمالید تا صبح عملکرد و تاثیر خود را روی جوش شما بگذارد.


  1. کرم انکلاگینگ پت گریس پایو :

خمیر پت گریس پایوت

یکی دیگر از بهترین و عالی ترین کرم ضد جوش فوری که می توانیم معرفی کنیم این کرم می باشد که ساخت کشور فرانسه است و تاثیر بسیاری در از بین بردن جوش های روی صورت شما دارد. حجم آن ۳۰ میلی لیتر می باشد که به صورت تیوب می توانید از آن استفاده کنید تمامی مواد اولیه ای که در درون این کرم وجود دارد بسیار باکیفیت و عالی می باشد.

موارد استفاده از این کرم

این کرم یکی از مهمترین ویژگی هایی که دارد این است که چربی پوست را تا حد بسیار زیادی کنترل می کند.

همچنین باید بدانید که جوش های سرسیاه شما هم با این کرم به خوبی از بین می رود.

شما می توانید پاکسازی عمیق پوست خود را از جوش هایتان را به این کرم بی نظیر بسپارید تا در کمترین زمان تمامی جوش های روی صورت شما را از بین ببرد. همچنین باید بدانید که یکی دیگر از ویژگی های این کرم لایه برداری آن می باشد که نقش بسیار زیادی هم در روشن تر شدن پوست شما دارد.

این کرم برای چه افرادی مناسب است؟

استفاده کردن از این کرم بیشتر برای افرادی مناسب می باشد که پوست های چرب دارند و روی صورت آنها جوش های زیادی زده می شود. از آنجایی که برای پوست های چرب بسیار مناسب است به خوبی می تواند منافذ باز پوست را جمع کند تا پوست شما جوش نزند.

شما باید هر شب زمانی که می خواهید بخوابید از این کرم استفاده کنید و بر روی نواحی که جوش زده اید این کرم را بمالید.


  1. کرم ضد جوش نورمادرم ویشی :

کرم ضد جوش نورمادرم ویشی

این کرم ساخت کشور فرانسه می باشد و به عنوان کرم ضد جوش فوری تاثیر بسیاری در از بین بردن جوش های روی صورت شما دارد. حجم آن ۱۵ میلی لیتر می باشد و نوع آن به صورت تیوپی است. این کرم دارای ویتامین نمی باشد و تنهای خاصیتی که دارد این است که جوش های شما را درمان می کند.

موارد استفاده از این کرم

این کرم ضد باکتری می باشد و بر همین اساس شما هر نوع جوشی که روی صورت خود بزنید می توانید از این کرم استفاده کنید تا آنها را درمان کنید. خاصیت روشن کننده و تقویت کنندگی این کرم یکی از بهترین ویژگی های آن به شمار می رود و همچنین باید بدانید ظرف ۴۸ ساعت جوش های شما را به طور کامل از بین می برد.

این کرم برای چه افرادی مناسب است؟

استفاده کردن از این کرم برای انواع پوست مناسب می باشد و شما دارای هر پوستی باشید می توانید از آن استفاده کنید. کسانی که حتی دارای پوست حساس هم می باشند می توانند از این کرم استفاده کنند تا جوش های خود را به طور کامل از بین ببرند. اگر هنگام خواب از این محصول استفاده کنید تاثیر آن را بیشتر مشاهده خواهید کرد.


  1. کرم ضد جوش اکتی پور نوروا :

کرم ضد جوش اکتی پور نوروا

این کرم ضد جوش فوری ساخت کشور فرانسه می باشد که حجم آن ۳۰ میلی لیتر است و رنگی در آن وجود ندارد. این کرم به صورت تیوپی می باشد که تاثیر بسیار زیادی در از بین بردن جوش های روی صورت شما دارد. تمامی مواد اولیه ای که در این کرم وجود دارد دارای کیفیت بی نظیری می باشد وبه همین دلیل سریعا جوش های شما را از بین می برد.

موارد استفاده از این کرم

استفاده کردن از این کرم بیشتر برای کسانی توصیه می شود که جوش های التهابی روی پوست خود دارند، البته کسانی هم که جوش های سرسیاه زیادی دارند می توانند از این کرم استفاده کنند.ترشح چربی پوست را تا حد بسیار زیادی کنترل می کند و همچنین ضد التهاب می باشد، به همین دلیل بسیاری از افراد از این کرم استفاده می کنند.

این کرم برای چه افرادی مناسب است؟

هر فردی هر نوع پوستی داشته باشد می تواند از این کرم ضد جوش استفاده کند تا جوش ها روی صورت خود را از بین ببرد. استفاده کردن از آن به صورت روزانه و شبانه توصیه می شود و شما از این طریق می توانید جوش های روی صورت خود را به طور کامل از بین ببرید.


  1. کرم ضد جوش اوکلن ایزیدین :

کرم ضد جوش اوکلن ایزیدین

این کرم محصول کشور اسپانیا می باشد که حجم آن ۵۰ میلی لیتر می باشد، استفاده کردن از این کرم تاثیر  بسیاری در از بین بردن جوش های روی صورت شما دارد و از آنجایی که محفظه آن پمپی می باشد بسیار راحت می توانید از آن استفاده کنید. تمامی مواد اولیه ای که در این کرم وجود دارد و به کار رفته است دارای کیفیت بی نظیری می باشد.

موارد استفاده از این کرم

باکتری هایی که در جوش وجود دارد به وسیله یا کرم به طور کامل از بین می رود و همچنین کسانی که منافذ باز پوست در روی صورتشان زیاد است می توانند از این کرم استفاده کنند. ترشح چربی پوست با این کرم تا حد بسیار زیادی کنترل می شود و لایه بردار بسیار مناسبی به شمار می رود.

این کرم برای چه افرادی مناسب است؟

هر فردی با هر نوع پوستی که دارد می تواند از این کرم استفاده کند، دقت داشته باشید که استفاده از آن در روز و شب می باشد تا به طور کامل جوش ها را درمان کند.


جمع بندی در مورد کرم ضد جوش فوری

یکی از مهمترین مراحل درمان جوش های صورت استفاده از کرم های ضدجوش می باشد. همانطوری که بیان کردیم کرم ضد جوش فوری بسیار متنوع می باشد. شما باید بر اساس نوع پوست خود یکی از آنها را که با پوست شما سازگار یبیشتری دارد را خریداری نمایید و مورد استفاده قرار دهید تا جوش های روی صورت خود را درمان کنید.



Source link