کره بادام زمینی در برنامه غذایی


کره بادام زمینی در برنامه غذایی

این ماده مغذی حیف است که فقط با نان خورده شود. در ادامه چند پیشنهاد جذاب به شما می‌دهیم. مطمئن باشید که این ترکیب‌ها هم خوشمزه هستتند و هم مقوی و عالی.

۱. کره بادام زمینی با نان تست

کره روی نان تست (یا هر نان دلخواه دیگری) بمالید و از طعم خوب آن لذت ببرید. می‌توانید همراه با آن، یک لیوان چای یا قهوه بنوشید.

۲. کره بادام زمینی با میوه‌های دل‌خواه

یک راه خوشمزه دیگر مصرف کره بادام زمینی با میوه‌هایی مثل موز، سیب یا گلابی است. کره را روی میوه دلخواه‌تان بمالید و نوش جان کنید. این ماده مغذی و خوشمزه را می‌توانید برای صبحانه، میان‌وعده، وعده بعد از تمرین یا دسر میل کنید.

۳. مصرف کره بادام‌زمینی با کیک و شیرینی

اگر تا به حال این یکی رو امتحان نکردید، پیشنهاد می‌کنیم حتما یک بار امتحانش کنید؛ چون واقعا طعم خوبی دارد. راهش خیلی ساده است، فقط باید این کره را روی کیک یا شیرینی دلخواه خود بمالید یا آن را بین لایه‌های کیک قرار دهید.

۴. ساندویچ کره بادام زمینی و مربا

این ساندویچ کلاسیک همیشه مورد توجه و خوشمزه است. روی یک تکه نان، کره بادام زمینی و روی نان دیگر مربای مورد علاقه‌تان را بمالید، سپس دو برش را کنار هم قرار دهید تا یک ساندویچ خوشمزه درست شود.

۵. کره بادام زمینی با ساقه کرفس

این گزینه، میان وعده دلچسبی برای همه است. مصرف کره بادام زمینی با کرفس خیلی ساده است، ساقه‌های کرفس را به اندازه‌های یکسان خرد کنید، کره بادام زمینی را داخل شیار بمالید.

۶. اسموتی کره بادام زمینی

کره بادام زمینی، موز، شیر و یخ را با هم مخلوط کنید تا اسموتی خامه‌ای و خوشمزه‌ای به دست آید. این اسموتی برای فصول گرم سال بسیار مناسب است.

۷. کره بادام زمینی و شکلات

همراهی کره بادام زمینی و شکلات یک خوراکی غنی، عالی و خوشمزه را می‌سازد. مقداری شکلات آب شده و کره بادام زمینی را می‌توانید روی نان تست بمالید و میل کنید.

این‌ها فقط چند ایده برای مصرف کره بادام زمینی بودند، اما مواردی که می‌توانیم با این کره ترکیب کنیم، بی پایان هستند! کره بادام زمینی یک خوراکی همه کاره و خوشمزه است که می‌توان از آن به روش های مختلف استفاده کرد.

 

جهت دریافت انواع رژیم درمانی از جمله رژیم لاغری ،  رژیم چاقی ، رژیم بارداری ، رژیم  ورزشکاران و رژیم شیر دهی از دکتر رضا اطمینانی متخصص تغذیه اصفهان ، اینجا کلیک کنید.



Source link