با این 5 اپلیکیشن عادات سالم و روزهای بهتری داشته باشید


اپلیکیشن عادات سالم

اپلیکیشن‌هایی که روی تلفن همراه یا تبلت خود نسب می‌کنیم، می‌توانند تاثیرات خوبی در زندگی روزانه ما داشته باشند. یادآوری خواب کامل‌تر، مدیتیشن، ورزش، نفس عمیق، تماس با عزیزان، نوشیدن آب و خیلی از عادات خوب دیگر با برنامه‌های کاربردی شدنی است.
گاهی ممکن است به دلیل مشغله‌های زیادی که داریم همین عادات کوچک و خوب را فراموش کنیم و بعد از گذشت مدتی متوجه فرسودگی و خستگی شدید خود شویم. نصب برنامه‌های کاربردی یا اپلیکیشن عادات سالم به همین منظور است تا از بروز خستگی شدید و فراموش کردن خود جلوگیری شود. با ادامه این مقاله از مجله کوئیک فیت همراه ما باشید تا بهترین موارد کاربردی را در رابطه با این موضوع برایتان مطرح کنیم.

مقالات پیشنهادی مرتبط با عادات سالم

نکات مهم برای ایجاد عادات سالم

برای اینکه بتوانیم یک عادت سالم جدید را ایجاد کنیم و یا عادت سالمی را حفظ کنیم، باید روزانه آن را انجام دهیم.
این کار خیلی سخت نیست و فقط کافی است روش‌های مناسبی را برای عادت سازی پیش ببرید تا به یک سرگرمی دوست داشتنی برایتان تبدیل شود. ولی در نظر داشته باشید که اپلیکیشن عادات سالم فقط برای ردیابی این عادات هستند و قسمت مهم حفظ عادات و انجام آنها خود شما هستید. عادت سالم حتما نباید کار خیلی سختی باشد. اتفاقا باید ساده باشد که روزانه بتوان آن را انجام داد و به مرور تاثیرات مثبتی که به همراه دارد را شاهد بود.

پیگیری پیشرفتتان در اپلیکیشن‌های عادات سالم به شما کمک می‌کند تا انگیزه بیشتری برای انجام آنها داشته باشید. حتی وقتی نتایج آنها را می‌بینید، بیشتر به انجام کارهای درستی که به شما در داشتن حال بهتر کمک می‌کند، ترغیب می‌شوید.
همه ما عادات بدی داریم که می‌توانیم با جایگزین کردن عادات خوب، روند بهتری از زندگی را پیش ببریم.

معرفی 10 اپلیکیشن عادات سالم برتر

اپلیکیشن عادات سالم

1. استفاده از اپلیکیشن Habitica

این برنامه کاربردی را می‌توانید به صورت رایگان روی گوشی خود نصب کنید تا عادات و اهداف خود را به راحتی پیگیری کنید. Habitica برای افزایش بازدهی شما تاثیر به سزایی دارد. با استفاده از این برنامه اهداف دلخواهی مانند موارد زیر را می‌توانید داشته باشید:
تمرین ورزشی مانند 50 حرکت شنا در یکشنبه
روزی 20 دقیقه مطالعه
مطالعه زبان خارجی 3 بار در هفته
محدودیت بودن در شبکه‌های اجتماعی و خود داری از چک کردن هر روزه آن
و خیلی از موارد دیگر را می‌توانید در این برنامه شخصی سازی کنید تا به بهترین نتایج دست یابید.

اپلیکیشن عادات سالم

Habitica به شما کمک می‌کند تا نموداری از دستاوردهای خود داشته باشید و روند پیشرفت خود را مورد بررسی قرار دهید. حتی در برخی از قسمت‌ها می‌توانید از راهنمایی سایر کاربران استفاده کنید تا به بهترین شکل از تجربیات آنها بهره‌مند شوید.

دانلود Habitica برای اندروید و ios

2. Streaks بهترین اپلیکیشن برای عادات سالم

اپلیکیشن عادات سالم

اپلیکیشن Streaks سعی دارد تا رفتارهای خوب را در شما به یک عادت همیشگی تبدیل کند. این برنامه کاربردی برای افرادی که در ابتدای راه هستند گزینه‌ای عالی است. می‌توانید با نصب این برنامه تا 12 عادت را در یک زمان پیش ببرید و آنها را در خود نهادینه کنید.

کاربری این برنامه ساده است و باعث فشار بیش از اندازه روی شما نمی‌شود. قسمت جالب و دوست داشتنی این برنامه اینجاست که با انجام تسک‌های روزانه، پاداش هم برای شما در نظر می‌گیرد.

دانلود Streaks برای اندروید و ios

3. اپلیکیشن Proddy

اپلیکیشن عادات سالم

اینکه به یک عادت خوب روزانه پایبند باشیم و آن را ردیابی کنیم، کار چندان راحتی نیست.
پیش بردن سبک زندگی سالم با کمک یک روال قوی ایجاد می‌شود. فقط مهمترین نکته این است که ثبات داشته باشیم و روی آن تمرکز کنیم. اولین عادتی که قرار است ایجاد کنید باید عادتی باشد که راحت به آن دست پیدا می‌کنید. زیرا با دست یافتن به آن تشویق می‌شوید و انگیزه می‌گیرید تا به خوبی ادامه دهید. این کار مانند کاشتن یک بذر کوچک است که به مرور به آن اجازه رشد شگفت انگیر در آینده را می‌دهید.

دانلود و نصب این اپلیکیشن عادات سالم را در شما تقویت می‌کند و انگیزه ادامه کار را برای شما فراهم خواهد کرد. از این طریق شما اجازه خواهید داشت تا قدمی به رویاهای خود نزدیک‌تر شوید. Proddy رابط کاربری بسیار ساده‌ای دارد و تم آن را بر حسب سلیقه خود می‌توانید انتخاب کنید.

دانلود Proddy برای اندروید

4. اپلیکیشن عادات سالم !Way of Life

اپلیکیشن عادات سالم

برنامه‌ای که برای شکل گیری عادات سالم گزینه خوبی است، !Way of Life محسوب می‌شود. نکته خوب این برنامه اینجاست تا دو سال می‌تواند عادات خود را مورد ارزیابی و بررسی قرار دهید. در حالی که خیلی از برنامه‌ها تا چند هفته این عادات را مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌دهند.
اگر بخواهید می‌توانید با این عادات کوچک به مرور عادات خوبی را در خود نهادینه کنید.

هدف این برنامه تشویق شما برای انجام مکرر کارهای کوچک اما بسیار موثر است. گزینه‌هایی مثل نوشیدن آب، انجام تمرینات ورزشی در مدت زمان کوتاه یا بلند، مدیتیشن و خیلی از عادات روزانه موثر دیگر را می‌توانید در این برنامه مشخص کنید. بعد از به پایان رسیدن آن هدف باید آن را علامت بزنید. برای هر کدام از کارها می‌توانید یادداشتی درج کنید و وقتی به پایان رسیدن آنها را می‌بینید مطمئن باشید حال بهتری خواهید داشت.

حتی برای هر مورد می‌توانید یادداشت و یادآور مشخصی تنظیم کنید تا به طور دقیق تری به انجام آن بپردازید. زنگ سفارشی و پیام سفارشی که مشخص می‌کنید بهتر است هوشمندانه باشد تا شما را در انجام آن کار ترغیب کند. در حالت کلی با شخصی سازی !Way of Life می‌توانید حس بهتری را برای انجام اهداف روزانه و عادات سالم ایجاد کنید.

دانلود !Way of Life برای اندروید و ios

5. SuperBetter؛ بهترین اپلیکیشن عادات سالم

اپلیکیشن عادات سالم

SuperBetter به شما حس ابرقهرمان بودن خواهد داد. هر کار کوچک و بزرگی که انجام می‌دهید شما را به سمت بهتر شدن نزدیک‌تر خواهد کرد. اگر در پی برنامه‌ای هستید که بتوانید به ارتقا سلامت خود دست یابید، SuperBetter یکی از بهترین گزینه‌ها است. این برنامه با بازی سازی و پاداش شما را به هدف اصلی می‌رساند.

برای تقویت عادات خوب با این برنامه می‌توانید گزینه‌هایی مانند نوشیدن آب، رژیم غذایی سالم و یادآور میان وعده‌ها، پیاده روی بیشتر، حتی در آغوش گرفتن و توجه به خود و خیلی از موارد دیگر را به یک عادت خوب تبدیل کنید. با این اوصاف به مرور به رشد ذهنی، جسمی، اجتماعی و عاطفی بهتری دست خواهید یافت.

دانلود SuperBetter برای اندروید و ios

مقالات پیشنهادی مرتبط با عادات سالم

شما بگویید

برای اینکه عادات سالم را در خود نهادینه کنید از چه راهکارهای استفاده می‌کنید؟ آیا اپلیکیشن عادات سالم خاصی هم مخصوص خود دارید؟
پاسخ خود را در قسمت ارسال دیدگاه‌ها برای ما و سایر همراهان کوئیک فیت ارسال کنید تا از آن استفاده کنیم.



Source link