سرور مجازی ایران خرید Vps ایران لینوکس و ویندوز ایران سرور

VPS رایگان راهکاری ایدهآل برای دانشجویان و صاحبان وبسایتهای کوچک است. همچنین، مقدار RAM و CPU موجود در VPS بسیار بیشتر از چیزی است که توسط هاست های اشتراکی در اختیار شما قرار داده می شود. این سرویس هزینه کمتری نسبت به رقیب سرسخت خود یعنی سی پنل دارد و رابط کاربری ساده و سبکی را برای مدیریت وبسایت دراختیارتان قرار میدهد. در نهایت همان رمز را در قسمت Confirm Password هم قرار بدهید. برای افزایش امنیت، رمز انتخابی هم باید یک رمز سخت باشد. با این سرویس میتوانید منابع موردنیازتان را بهسرعت افزایش دهید و نگران امنیت نباشید. افزایش بهرهوری: با سادهسازی وظایف مدیریت سرور، cPanel زمان را صرفهجویی کرده و بهرهوری را افزایش میدهد. زمانی که میخواهیم دامنه ای را به یک هاست اختصاص دهیم از DNS استفاده میکنیم. در این مرحله در صفحه اول کنترل پنل در بخش software می بایست به دنبال گزینه ای تحت عنوان multi php manager باشید در برخی هاست ها این بخش تحت عنوان select php version در دسترس هست. علاوه بر این سی پنل برای کاربران حرفه ای خود این امکان را فراهم کرده است که با استفاده از کد نویسی دلخواه خود افزونه ها را توسعه دهند و دقیقاً چیزی که نیاز دارند را بسازند.هاست و سرورتفاوت سرور اختصاصی (VDS) با سرور مجازی (VPS) - اَبر دِراک​!

به کاربران این امکان را میدهد تا همه خدمات را به راحتی در یک مکان واحد مدیریت کنند. از جمله امکانات و دسترسی هایی که در Host دایرکت ادمین خواهید داشت می توان به موارد زیر اشاره کرد: امکان تعریف تعداد نامحدودی اکانت ایمیل و پشتیبانی از سیستم POP/IMAP، امکان ایجاد و مدیریت اکانت های FTP و SFTP، تعریف و حذف ساب دامین (SubDomain) به تعداد نامحدود، بارگذاری و مدیریت فایل ها در محیط ساده و آسان Flie Manager، ایجاد و مدیریت پایگاه داده MySQL، امکان تهیه نسخه پشتیبان از کل هاست directadmin، تعریف خطاهای سفارشی و مدیریت صفحات خطا. امکان بکاپگیری از فایلها، انتقال با FTP، مشاهده میزان فضای هاست برای مدیریت بهینه هم از امکانات این بخش است. حالا اگر میخواهید به صفحه قبل برگشته و دیتابیسهای سایتتان را مشاهده کنید، میتوانید در صفحه بالا روی گزینه here که در انتهای صفحه وجود دارد کلیک کنید. اگر به سرویس میزبانی با هزینه ارزان و منابع سریع و پایدار نیاز دارید، بدون شک Host دایرکت ادمین میتواند بهترین انتخاب برای شما تغییر سیستم عامل VPS – سرور کلیک باشد. اگر عمده کاربرانتان موقعیت و خارج دارند، این سرویس میتواند سرعت و دسترسپذیری بالایی را برایتان فراهم کند.

راهنمای خرید سرور مجازی - مبین هاست همانطور که مشاهده کردید مراحل ساخت پایگاه داده در دایرکت ادمین کار آسانی بود؛ اما اگر به مسائل امنیتی دقت نکنید، رمز ورود به پنل هاست را به کسی بدهید یا نام کاربری و رمز آسانی روی دیتابیستان بگذارید، هک و نفوذ به دیتابیس برای هکران از این هم آسانتر خواهد بود! حالا در قسمت Username Password باید یک رمز برای دیتابیس خودتان انتخاب کنید. دقت کنید که در صورت حذف دیتابیس دیگر قابلیت بازگردانی آن در دایرکت ادمین وجود ندارد؛ مگر اینکه از قبل از هاستتان نسخه پشتیبان گرفته باشید. همچنین در صورت تمایل میتوانید رکوردها را تغییر داده ویا رکوردهای جدید را به آن ها اضافه هاست ارزان هاست Backup هاست FTP برای کنید. و همچنین هاست اصلی سایتم یعنی میزبان فا، دردسر داره یا نه؟ همچنین اگر از CMS های متن باز به زبان های PHP و یا CGI و Perl استفاده می نمایید، هاست directadmin به شما پیشنهاد می شود. در هر حال اگر از وجود این قابلیت مطمئن شدید، به سراغ قدم بعدی برویم. شما کاربران عزیز سایت سرور کلیک می توانید با خرید هاست ارزان و اقتصادی از این سایت وب سایت خود را با قیمت مقرون به صرفه تری میزبانی نمایید. دایرکت ادمین، رابط کاربری ساده و سبکی دارد و کاربران حرفهای و حتی مبتدی بهراحتی میتوانند با آن وبسایتهایشان را مدیریت هاست ارزان کنند. ​​&;​ ​!

پشتیبانی عااالی، سریع جواب میدند که بعضی اوقات حس میکنی داری چت میکنی باهاشون یا تیکت میزنی و دلسوزانه جواب میدند و تلاش میکنند مشکلت حل بشه و حتی بعد خرید هم همچنان میتونی باهاشون چت کنی و مشکلت رو بگی و زود هم بررسی میکنند اما من ازشون سرور مجازی گرفتم و سرعتشون پایین بود واقعا، همش میگفتد سایتت مشکل داره و بهینه نیست و من گفتم باشه برام بهینه کنید، من ۳۲۰ تومن بهشون پول دادم که مثلا بهینه کنند و گفت بهینه شد و سرعت سایت هیچ تغییری نکرد و تهش چند تا آمار gtmetrix و … تیم فنی پارسپک بهصورت ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته، حتی روزهای تعطیل آماده پاسخگویی به سوالات و مشکلات کاربران است. هاست بکاپ: این سرویس میزبانی با هدف ذخیره سازی نسخههای مختلف از اطلاعات یک سایت به کاربران عرضه میشود. سرور میزبان هاست دایرکت ادمین در کشورهای خارجی نگهداری میشود و با خرید آن خارج به وبسایتتان تعلق میگیرد. کاملا ساده، گام به گام و ۱۰۰ درصد عملی ساخت سایت و مدیریت آن را به شما آموزش میدهیم تا شما بتوانید همین امروز کسب و کار اینترنتی خودتان را شروع کنید. منظور از هاست چیست و چگونه کار میکند؟