خرید مکمل پروتئینی – خرید شیرین کننده طبیعی و خوراکی ارگانیک


یکی از مهم ترین مکمل هایی که ورزشکاران در هنگام انجام تمرینات ورزشی به آن نیاز دارند، مکمل های پروتئینی می باشد.

مصرف این مکمل ها باعث کاهش وزن، عضله سازی و همچنین افزایش انرژی می گردد.

به طور کلی می‌ توان گفت افرادی که تمرینات ورزشی انجام می دهند، نسبت به افرادی که هیچگونه تمرین ورزشی ندارند نیاز بیشتری به پروتئین خواهند داشت.

به همین دلیل مکمل های پروتئین از اصلی‌ ترین مواد برای افزایش عملکرد ورزشکاران به شمار می ‌رود. در این مقاله می خواهیم در مورد خواص، مزایا و معایبی که باید در هنگام خرید مکمل پروتئینی به آن توجه شود صحبت کنیم.

خرید مکمل پروتئینی

خرید مکمل پروتئینی در انواع مختلفی صورت می گیرد. در واقع افرادی که می‌ خواهند برای اولین بار از این مکمل استفاده کنند باید اطلاعات کاملی در مورد این محصولات به دست آورند.

این اطلاعات می تواند یک انتخاب درست را برای شما داشته باشد. در ادامه در مورد چند مکمل پروتئینی بسیار رایج برای شما توضیحاتی ارائه خواهیم داد امیدواریم این مطلب برای شما مفید واقع گردد.

خرید مکمل از داروخانه معتبرخرید مکمل از داروخانه معتبر

  • پروتئین آب پنیر:

آب پنیر محصولی است که ۲۰ درصد از آن را پروتئین‌ های شیر تشکیل داده است. به طور کلی از چند پپتید پیچیده تشکیل شده است.

پروتئین آب پنیر دارای آمینو اسیدهای ضروری برای بدن می باشد. از جمله این آمینو اسیدها (BCAA)  می باشد. از بارزترین ویژگی این محصول می ‌توان به عضله سازی اشاره کرد.

همچنین این محصول کاملا رژیمی است و مصرف آن بی خطر می باشد. علاوه بر این موارد یکی دیگر از ویژگی های پروتئین آب پنیر سرعت جذب و هضم بسیار بالای آن می باشد.

میزان مصرف این پروتئین بر روی آن نوشته شده است یا شما می توانید هنگام خرید مکمل پروتئینی نحوه مصرف آن را از فروشنده دریافت کنید.

اما به طور کلی ۱۰ تا ۳۰ گرم از این محصول را نیم ساعت قبل از تمرین و ۱۰ تا ۳۰ گرم را پس از پایان تمرین استفاده نمایید. همچنین این محصول باعث تقویت سیستم ایمنی بدن نیز می گردد.

  • پروتئین کازئین:

به طور کلی می‌ توان گفت اصلی‌ ترین پروتئینی که در شیر گاو موجود است و حدود ۸۰ درصد از آن را تشکیل می‌ دهد پروتئین کازئین می باشد.

این محصول تمامی اسید آمینه هایی که برای بدن ضروری می باشد را در خود جای داده است. از جمله این اسید آمینه ها می توان به تیروزین و پرولین اشاره کرد.

به همین دلیل است که خرید مکمل پروتئینی کازئین در بین ورزشکاران جایگاه به خصوصی پیدا کرده است.

همچنین قیمت مکمل پروتئین کازئین به صرفه می باشد و ورزشکاران می توانند با استفاده از یک مکمل ورزشی تمامی اسید آمینه های ضروری بدن خود را تامین کنند.

از مهم ترین ویژگی‌ های پروتئین کازئین آن است که تاثیرات این محصول بلند مدت و دائمی می باشد. اما سرعت جذب و هضم آن آهسته است. به دلیل هضم آهسته ایی که دارد بنابراین در معده باقی خواهد ماند.

پس بهتر است قبل از انجام تمرینات ورزشی از پروتئین کازئین استفاده نکنید و سعی کنید یک ساعت پس از انجام تمرینات ورزشی حدود ۱۰ تا ۳۰ گرم از این مکمل را استفاده نمایید.

باید به این موضوع توجه داشته باشید مصرف پروتئین کازئین زمانی الزامی است که فرد تنها دو وعده اصلی غذا داشته باشد.

  • پروتئین سفیده تخم مرغ:

مهم ترین پروتئینی که در سفیده تخم مرغ وجود دارد آلبومین نام دارد. علاوه بر آن ۴۰ نوع پروتئین دیگر در این ماده غذایی وجود دارد. زرده تخم‌ مرغ نیز دارای انواع مختلف پروتئین می باشد.

اما استفاده از پودر سفیده تخم مرغ نسبت به زرده آن رواج بیشتری دارد. یکی از مهم ترین ویژگی هایی که باعث خرید مکمل پروتئینی سفیده تخم مرغ می شود آن است که فاقد لبنیات می باشد و کیفیت بسیار بالایی دارد.

سرعت جذب و هضم این نوع مکمل متوسط و سریع می باشد.

در واقع می‌ توان گفت سرعت جذب آن بالا است، اما اگر آن را با پروتئین آب پنیر مقایسه نماییم سرعت جذب پایین تری خواهد داشت. و حدود ۶۰ دقیقه زمان برای هضم آن نیاز است‌.

میزان مصرف این پروتئین با توجه به نظر مربی بدنسازی ۱۰ تا ۳۰ گرم حدود ۴۵ دقیقه قبل از انجام تمرینات ورزشی و همین طور ۱۰ تا ۳۰ گرم یک ساعت پس از انجام تمرینات ورزشی می باشد.

این محصول برای کسانی که نسبت به طعم تخم مرغ حساس هستند و مصرف آن را دوست ندارند بسیار مناسب می باشد.

یکی دیگر از مکمل های ورزشی که دارای تمامی اسید آمینه های ضروری می باشد پروتئین سویا نام دارد. این پروتئین دارای آرژنین و گلوتامین می باشد.

پروتئین سویا حدود دو برابر بیشتر از پروتئین های گرفته شده از شیر می باشند. به همین دلیل این موضوع را یکی از ویژگی‌ های بارز آن می‌ دانند.

همچنین افرادی گیاهخوار می‌ دانند خرید مکمل پروتئینی سویا بهترین منبع پروتئین برای آن ها می باشد.

سرعت جذب و هضم پروتئین سویا متوسط است. می‌ توان گفت ما بین پروتئین آب پنیر و پروتئین کازئین قرار دارد.

میزان مصرف آن نیز به گونه ای می باشد که حدود ۱۰ تا ۳۰ گرم از آن ۴۵ دقیقه قبل از انجام تمرینات ورزشی و ۱۰ تا ۳۰ گرم و بلافاصله پس از پایان تمرینات ورزشی در نظر گرفته شده است.‌

همچنین پروتئین سویا برای کسانی که نسبت به پروتئین تخم مرغ و شیر آلرژی دارند بسیار مناسب می باشد.

انواع مکمل پروتئینی

سایت معتبر برای خرید مکمل پروتئینی

برای خرید مکمل پروتئینی بهتر است به داروخانه های مجاز و همچنین فروشگاه‌ های معتبر مراجعه فرمایید. دقت داشته باشید که قیمت مکمل پروتئینی اصل در تمامی فروشگاه‌ ها و داروخانه های مجاز یکسان می باشد.

پس به هیچ عنوان این محصولات را از مراکزی که دارای مجوز رسمی نیستند خریداری نفرمایید.

ما به شما فروشگاه اینترنتی سلامتی را پیشنهاد می‌ دهیم که دارای سابقه درخشان در فروش انواع مکمل های ورزشی اصل می باشد.

همچنین مشاورانی که در این فروشگاه حضور دارند می توانند به صورت آنلاین در مورد قیمت مکمل پروتئینی، مزایا و نحوه مصرف آن اطلاعات مورد نیاز را به شما ارائه دهند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه به وب سایت زیر مراجعه فرمایید:

www.diet.ir

فروش مکمل پروتئینی



Source link