علم ورزش | بررسی و مقایسه بهترین برند های تولید کننده داکت اسپلیت 42000


دستگاه های داکت اسپلیت یک سیستم تهویه مطبوع با کیفیت هستند که عملکرد سرمایشی و گرمایشی را در یک سیستم به صورت همزمان دارا هستند . یکی از ویژگی های تولید دستگاه های داکت اسپلیت عرضه آن ها در ظرفیت های گوناگون است. در این مطلب به بررسی داکت اسپلیت با توان 42000 می پردازیم، با علم ورزش همراه باشید.

ظرفیت سرمایش و گرمایش داکت اسپلیت بر حسب BTU نمایش داده می شود و هرچه بالاتر باشد، داکت اسپلیت قدرت بالاتری خواهد داشت. داکت اسپلیت 42000 که مناسب فضاهایی با متراژ 120 تا 150 متر مربع ایده آل است، دستگاهی اینورتردار مجهز به بخشهای مختلفی از جمله کمپرسور، لوله مویی، کندانسور و اپراتور است. با وجود کویل آب گرم، امکان عملکرد گرمایشی هم با کم ترین مصرف میزان انرژی وجود دارد.

بهترین انواع داکت اسپلیت با توان 42000 کدام هستند؟

در این بخش به معرفی بهترین انواع داکت اسپلیت 42000 می پردازیم:

داکت اسپلیت 42000 میتسوبیشی الکتریک

یکی از  ویژگی های مهم داکت اسپلیت  42000 میتسوبیشی مصرف بهینه انرژی به واسطه وجود کیت اینورتری اندک و امکان نصب کانالی یا همان توکار است. دیگر ویژگی های داکت اسپلیت 42000 میتسوبیشی:

  • دارای برچسب انرژی A++
  • مجهز به فیلتر ضد قارچ
  • امکان اتصال به وای فای
  • بهره مندی از قابلیت دیفراست یا یخ زدایی

داکت اسپلیت 42000  ال جی

داکت اسپلیت 42000 ال جی با قابلیت کنترل فشار استاتیکی از طریق ریموت کنترل، قابلیت زمان بندی و نشانگر تعویض فیلتر، سهولت و رفاه کاربری سیستم برای مصرف کنندگان را تامین کرده است. قابلیت نصب توکار و طراحی و ابعاد مناسب و وجود سنسورهای هوشمند جهت سرمایش سریع از ویژگی های دیگر آن است. موتور روتاری داکت اسپلیت ال جی با بالا بردن عملکرد خود و امکاناتی نظیر رطوبت گیری هوا در آن باعث می شود که تهویه هوا به شکلی مطبوع صورت بگیرد.

دیگر ویژگی های برجسته این محصول:

  • فیلتر هوای قابل شست و شو
  • قابلیت اتصال به وای فای و بلوتوث
  • دارای برچسب انرژی A+
  • مجهز به گاز مبرد سازگار با محیط زیست

داکت اسپلیت 42000

داکت اسپلیت 42000  گری

کمپانی آمریکایی گری که داکت اسپلیت های خود را در کشور چین مونتاژ می کند در بازار ایران از برندهای محبوب به شمار می رود.  پمپ توکار پر قدرت، فناوری تصفیه هوا، قابلیت اتصال به وای فای، برچسب انرژی A، قابلیت سیستم یخ زدایی هوشمند و سیستم جلوگیری از هوای سرد هنگام گرمایش (گرمایش با تاخیر)، فیلترهایی نانو با قابلیت شست و شو از مشخصات قابل توجه این محصول است.

عملکرد کاملا بی صدا، قابلیت تعمیر و نگهداری آسان، جریان راه اندازی پایین به لطف کمپرسور تاخیری و استفاده از دو سنسور دمای محیطی همچنین یونیت داخلی داکت اسپلیت گری که دارای دریچه قابل انعطاف ورودی / خروجی هوا بوده این داکت را منحصر به فرد کرده است. بعلاوه داکت اسپلیت با توان 42000 هزار گری امکان نصب توکار و سقفی دارد.

داکت اسپلیت 42000 بوش

از جمله ویژگی های داکت اسپلیت 42000 برند محبوب بوش ، عملکرد کم صدای دستگاه، سیستم کنترل مرکزی: کنترل مرکزی داکت اسپلیت در هر مکانی در داخل ساختمان بر روی دیوار قابل نصب است و کنترل هوشمند دستگاه از راه دور بدون نیاز به ورود به هر اتاق امکان پذیر است.  قابلیت تنظیم دمای محیط خانه و محل کار، همچنین وجود حالت خواب Sleep Mode که با فعال کردن آن می توانید در زمان خواب که هیچ گونه کنترلی بر تنظیم دمای محیط ندارید دمای محیط را به دمای آسایش مورد نیاز در زمان خواب برسانید از ویژگی های خاص این محصول است. گرید مصرف انرژی داکت اسپلیت بوش A++ است.

داکت اسپلیت 42000  اجنرال

داکت اسپلیت اجنرال یکی از بهترین انواع دستگاه سرمایشی گرمایشی در بازار ایران بوده که در عین قدرت بالای آن بسیار کم صدا و دارای امکانات کاربردی است. از دیگر ویژگی های داکت اسپلیت 42000 اجنرال می توان به ارتقای قدرت تولید سرمایش دستگاه با کمپرسور قویتر، موتور فن تولید شرکت فوجیتسو جنرال فوق العاده پرقدرت و کم صدا، سیستم اینورتر نسل جدید با کاهش مصرف انرژی 70 درصد و بهره وری انرژی A+، استفاده از ورق فلزی با کیفیت در ساخت هواساز توسط شرکت Fujitsu General، رادیات گلد فین طلایی ضد زنگ، امکان اتصال به وای فای، مجهز به ترموستات لمسی و دارا بودن فیلتر هوای قابل شست و شو نام برد.

داکت اسپلیت اینورتر سامسونگ 42000

شرکت سامسونگ توانسته با استفاده از تجهیزات و قطعات بسیار با کیفیت اقدام به طراحی و ساخت  داکت اسپلیت اینورتر سامسونگ 42000 کند. این داکت اسپلیت از گاز مبرد R410 در جهت ایجاد سرما استفاده می کند که سازگار با محیط زیست بوده و همچنین دارای قدرت انتقال حرارت بالایی است. بعلاوه دارای یک کمپرسور قدرتمند تک فاز بوده که با تمام توان و با قدرت لازم گاز مبرد را به درون لوله های مسی رابط بین دو یونیت و از آنجا به واحد داخلی ارسال می کند.  همچنین این داکت قابلیت استفاده در مکان هایی با تعداد واحدهای زیاد را دارد، دارای فیلترهای هوای متعدد بوده و قابلیت اتصال کانال هوای تازه را داراست. از دیگر ویژگی های آن می توان به  کم مصرف بودن، برچسبA+، وجود کمپرسور با دور متغیر،  سیستم عیب یاب هوشمند و قابلیت نصب آسان اشاره کرد.

داکت اسپلیت 42000

معرفی فروشگاه نوین مارکت بانه

برای بسیاری از خریداران، خرید محصول معتبر و اصالت کالا از اهمیت بالایی برخوردار است. بانه یکی از شهرهای مرزی ایران است که تمامی لوازم خانگی در ابتدا به این شهر وارد شده و سپس در سراسر ایران توزیع می شود. بدیهی است که قیمت تمامی لوازم خانگی به ویژه قیمت انواع کولر گازی و داکت اسپلیت در شهر مرجع که با حذف واسطه ها به اقتصادی شدن قیمت ها کمک می کنند، نسبت به سایر شهر های دیگر ارزان تر است. یکی از فروشگاه هایی که می توان برای اقدام به خرید محصولات مورد نظر و ارجینال به آن مراجعه کرد فروشگاه نوین مارکت بانه است که به صورت حضوری و آنلاین و با مزایایی همچون پشتیبانی 24 ساعته، ارسال رایگان و پرداخت وجه بعد از اطمینان از اصالت کالا به خریداران خدمت رسانی می کند. همچنین نوین مارکت تمامی محصولات خود را با گارنتی 5 سال شامل 2 سال تعویض موتور و 3 سال خدمات پس از فروش رایگان ارائه می کند.




Source link