علم ورزش | فروش لوازم ورزشی عمده در اسپرت مال


اگر به دنبال مراکز فروش لوازم ورزشی عمده هستید، حتما به اسپرت مال سر بزنید. اسپرت مال تمامی تولید کنندگان و فروشندگان لوازم ورزشی را در ایران جمع آوری کرده است تا شما بتوانید به اطلاعات کاملی از تولیدی های ورزشی دسترسی پیدا کنید و بتوانید خرید لوازم ورزشی عمده و خرده خود را انجام دهید. پس از مطالعه اطلاعات و توضیحات تولیدی های ورزشی و فروشگاه های ورزشی و بررسی آن ها میتوانید با استفاده از راه های ارتباطی که شامل تلفن های تماس و واتس آپ هر کدام است، با آنها تماس بگیرید و ثبت سفارش خود را انجام دهید.

بگذارید داستان اسپرت مال را از ابتدا برایتان شرح دهیم:

مجموعه مهرپارسیان از آبان ۱۳۸۵ فعالیت خود را با یک آگهی نامه ورزشی با نام “ مهر پارسیان ” آغاز نمود. هدف از تشکیل این مجموعه معرفی تولیدکنندگان و عمده فروشان بزرگ به جامعه خریداران لوازم ورزشی در سطح کشور بوده و هست.

از آبان ۱۴۰۰ مجله ورزشی مهر پارسیان پس از ۱۵ سال چاپ مجله کاغذی، تصمیم گرفت که نسخه آنلاین مجله را با نام “ اسپرت مال ” به معنای “ پاساژ ورزشی ” در کنار مجله کاغذی به جامعه ورزش کشور معرفی نماید. این رونمایی در تاریخ ۱۴۰۰/۸/۱۶ در قالب یک اجتماع بزرگ از صاحبان صنایع و بزرگان ورزش کشور( دوبرابر از ظرفیت سالن همایش با وجود تمام تدابیر بهداشتی بواسطه وجود ویروس کرونا ) در هتل پارسیان آزادی تهران برگزار شد.

صنعت لوازم ورزشی، تجهیزات مورد نیاز افراد را برای بازی و ورزش در شش زمینه مختلف تسهیل می کند:

  • ورزش های تیمی رقابتی
  • ورزش های با شدت بالا
  • تناسب اندام و بدنسازی
  • ورزش های فردی
  • بازی های داخل سالن و ورزش های تفریحی در فضای باز

آمارهای صنعت نشان می دهد که فروش تجهیزات ورزشی ایالات متحده در فروشگاه های خرده فروشی کالاهای ورزشی تقریباً 41 میلیارد دلار در سال است. کالاهای ورزشی طیف وسیعی از مصرف کنندگان را به خود جذب می کنند و به انواع استراتژی های بازاریابی و توزیع نیاز دارند.

در ایران نیز صنعت ورزش و تناسب اندام رفته رفته در حال رونق گرفتن است و همه افراد اهمیت سلامت و تناسب اندام را درک می‌کنند. صنعت کالاهای ورزشی نیز دارای رونق خوبی در بازار است.

فروش لوازم ورزشی عمده در سراسر ایران

تولیدی ها و فروشگاه های لوازم ورزشی که در اسپرت مال حضور دارند، از سرتاسر ایران و با تلاش نیروی انسانی با تجربه و قدرتمند اسپرت مال و مهرپارسیان، جمع آوری شده اند. برای خرید از آن ها کافی است محصول یا نام برند فروشنده مدنظر خود را در لینک خرید عمده لوازم ورزشی جستجو کنید تا فروشندگان آن محصول به شما نمایش داده شود. با کلیک روی هر کدام از آن ها میتوانید به اطلاعات تماس و سایر اطلاعات مفید آن تولیدی ورزشی یا فروشنده عمده لوازم ورزشی دسترسی پیدا کنید.

 اسپرت مال

مانند تصویر بالا، نام محصول مورد نظر خود را جستجو کنید و لیست فروشندگان لوازم ورزشی را مشاهده نمایید و با کلیک روی آن‌ها میتوانید به اطلاعات تماس ایشان دسترسی پیدا کنید.

چرا لوازم ورزشی خود را از اسپرت مال تهیه کنیم

هنگام جستجوی مرکز خرید لوازم ورزشی عمده، شما اکثر اوقات با سایت هایی روبرو می‌شوید که جنس های محدودی می‌فروشند و شاید شما نتوانید تولید کننده محصول مورد نظر خود برای خرید از بین آن ها پیدا کنید ولی اسپرت مال مرجع فروش انواع لوازم ورزشی در سرتاسر ایران است و تمامی تولید کنندگان و فروشندگان عمده لوازم ورزشی را جمع آوری کرده است. برخی از این تولید کنندگان از آنجایی که بصورت تخصصی محصولات ورزشی تولید می‌کنند و تمرکز خود را روی تولید با کیفیت گذاشته اند، وب سایت ندارند بنابراین شما نمی‌توانید آن ها را از اینترنت پیدا کنید ولی اسپرت مال این تولیدی های مجرب را نیز برای شما جمع آوری کرده است تا بتوانید با نازلترین قیمت و بهترین کیفیت محصول ورزشی عمده خود را خریداری کنید.

در واقع اسپرت مال خودش فروشنده لوازم ورزشی عمده نیست بلکه فروشندگان لوازم ورزشی را برای شما لیست کرده و خرید را برای شما راحت تر کرده است. همچنین پشتیبانی از مشتریان خود را نیز در اولویت قرار داده است و اگر مشکلی هنگام خرید یا انتقال محصول خریداری شده برای شما پیش آمد می‌توانید با پشتیبانی ما تماس بگیرید تا توسط کارشناسان اسپرت مال پیگیری شود.

تولید و پخش لوازم ورزشی در ایران

حمایت از تولید لوازم ورزشی در ایران اهمیت زیادی دارد زیرا باعث می‌شود تا تولید ملی تقویت شود و ارز از کشور برای خرید محصولات ورزشی خارجی، خارج نشود. اما تولید کننده داخلی نیاز به حمایت دارد و باید محصول خود را بتواند توسط مراکز پخش لوازم ورزشی به دست خریداران و مشتریان برساند. اسپرت مال در جهت کمک به تولید داخلی سعی دارد با استفاده از دیجیتال مارکتینگ و مجله ورزشی مهر پارسیان کالا های ایرانی و تولید کنندگان محصولات ورزشی را به خریداران عمده و مغازه داران معرفی نماید.

راهنمای خرید لوازم ورزشی در اسپرت مال

در سایت اسپرت مال علاوه بر معرفی فروشندگان عمده، راهنمای خرید لوازم ورزشی بصورت مقالات نیز در سایت ارائه می‌شود. اسپرت مال مقالات جامع و کاربردی در مورد خرید انواع محصولات ورزشی به شما ارائه می‌دهد که با مطالعه آن ها می‌توانید در خرید خود نکات بیشتری را مورد توجه قرار دهید و با انواع آن محصول آشنا شوید و تحقیق کنید که خرید عمده کدام محصول و کالای ورزشی برای شما بهتر و به صرفه تر است. برای مشاهده این مقالات ورزشی به دسته اسپرت مگ بروید.

 اسپرت مال

مقالات موجود در اسپرت مگ از منابع خارجی معتبر و کاربردی ترجمه شده است و امید است راهنمای خوبی برای خرید درست و اصولی شما باشد.

 

اگر شما مغازه فروش لوازم و پوشاک ورزشی و یا حتی یک پیج در اینستاگرام و یا یک کانال فروش در تلگرام دارید، حتما در جریان هستید که تامین جنس برای یک فروشگاه مجازی یا حقیقی ورزشی کاری بسیار مشکل و حساس است. تنوع بسیار بالای کالاهای ورزشی برای ورزش های مختلف و نیز سلیقه های بسیار متفاوت خریداران، کسب و کار فروشگاه ورزشی را با هر کسب و کار دیگری متفاوت می کند و باعث می گردد راه اندازی و اداره یک فروشگاه لوازم ورزشی کار هر کسی نباشد.

اما از آن بدتر اینکه تامین کننده هر کالا متفاوت بوده و شما باید برای هر کالای ورزشی با یک فرد یا شرکت بخصوص در ارتباط باشید و چون تامین کنندگان و واردکنندگان دست اول را نمی شناسید باعث خواهد شد تا شما قید بسیاری از کالاهای ورزشی را بزنید. همچنین برای خرید هر کالایی، تامین کننده کالا برای ارائه قیمت مناسب از شما حداقل تعداد سفارش عمده می خواهد مثلا برای هر کالا یک کارتن! می توانید تصور کنید در صورت هر گونه کلاه برداری چه سرمایه ای از شما برای راه اندازی تنها یک کالای ورزشی خواهد گرفت؟

برای اینکه ریسک خرید عمده خود را به صفر برسانید بهتر است از تولیدی های احراز هویت شده و معتبر خریداری کنید تا خیالتان از بابت جنس و فروشنده راحت باشد.

اسپرت مال تولیدی ها و وارد کنندگان لوازم ورزشی معتبر را جمع آوری کرده است و اطلاعات کاملی از تولیدی ها، شرکت ها یا برند ها به شما می دهد. این اطلاعات شامل لیست محصولات، ساعت کاری، آدرس فروشگاه، نام صاحب برند، شماره تماس ها، تصاویر محصولات قابل فروش و لینک واتس اپ آنها می باشد.

شما کافی است این اطلاعات را بررسی کنید، تماس بگیرید، استعلام قیمت نمایید و خرید خود را انجام دهید.

تجهیز سالن باشگاه بدنسازی با اسپرت مال

اسپرت مال با معرفی تجهیز کنندگان سالن های ورزشی به باشگاه داران، کار تجهیز باشگاه های ورزشی را بسیار تسهیل می کند. شما کافی است روی لینک خرید لوازم بدنسازی عمده کلیک کنید و از لیست موجود، شرکت یا برند خود را انتخاب کنید و با ایشان تماس بگیرید و خرید خود را انجام دهید.

لوازم و دستگاه های بدنسازی از مهمترین خرید هایی است که یک صاحب باشگاه باید انجام دهد. برای همین منظور خرید لوازم یک باشگاه بدنسازی از لینک بالا می تواند کمک شایانی به صاحبان و گردانندگان باشگاه های بدنسازی نماید.

شما در لینک بالا می توانید لیست فروشندگان معتبر کل ایران و منیریه را مشاهده نمایید و روی هر آگهی یا صفحه که کلیک نمایید به راحتی می توانید با تولیدکنندگان یا تامین کنندگان آن محصول تماس بگیرید.

در واقع اسپرت مال خودش فروشنده لوازم ورزشی عمده نیست بلکه فروشندگان و عمده فروشان در اسپرت مال جمع شده اند و اسپرت مال بستر مناسب برای آن ها و خریداران عمده و حتی خریداران خرد می باشد.

با خیال راحت از تولیدی ها و عمده فروشان لوازم ورزشی موجود در اسپرت مال خرید کنید و بعد تمرکز خود را روی فروش خرده خود بگذارید و کسب و کار خود را توسعه دهید.

خلاصه

جدول زیر را به عنوان خلاصه ای در مورد اسپرت مال در نظر بگیرید.

نام مرکز فروش لوازم ورزشی عمده اسپرت مال
مزایا ·         همه تولیدی ها و عمده فروشان موجود در اسپرت مال معتبر هستند.

·         لیستی از تولید کنندگان و وارد کنندگان به راحتی دسترسی خواهید داشت.

·         اطلاعات جامعی از هر تولیدی ورزشی برای خرید عمده وجود دارد.

·         امکان مقایسه تولیدی ها و عمده فروشان وجود دارد.

·         امکان ثبت نام شما برای دریافت مجله کاغذی مهرپارسیان بصورت رایگان

·         لیست محصولات و تصاویر محصولات بروز هر تولیدی در صفحه مخصوص به خودش وجود دارد و به صورت مداوم به روز رسانی می شود.

انواع لوازم ورزشی موجود ·         انواع پوشاک ورزشی

·         انواع لوازم رزمی

·         انواع کفش ورزشی

·         لوازم شنا عمده

·         لوازم بدنسازی عمده

·         دستگاه های بدنسازی عمده و خرده با کیفیت

·         لوازم ورزش های توپی

·         انواع کفپوش های ورزشی

·         انواع تجهیز کنندگان باشگاه های ورزشی

·         انواع لوازم یوگا و پیلاتس

·         انواع تجهیزات ورزشی

تجربه کاری نزدیک به دو دهه
تعداد تولیدی ها، شرکت ها و فروشنده های لوازم ورزشی موجود در اسپرت مال در حال حاظر بیش از 200 تولیدی ورزشی در اسپرت مال حضور دارند و به زودی به بیش از 1000 تولیدی، شرکت و فروشنده معتبر لوازم ورزشی از سراسر ایران خواهد رسید.



Source link