میسلار واتر چیست؟ چگونه از آن استفاده می شود؟


میسلار واتر چیست

مایسلار واتر یک محصول مراقبت از پوست چند منظوره است که در بین متخصصان زیبایی و پوست بسیار زیادی پیدا کرده است. همچنین افرادی که به پوست خود اهمیت زیادی می دهند این مایع دیگر جزو جدا ناپذیری از روتین پوستی آن ها شده است.

این مایع با استفاده از آب تصفیه شده، مرطوب کننده هایی مانند گلیسیرین و سورفکتانت های ملایم که ترکیباتی هستند که برای پاکسازی، ساخته شده است. نوعی ساختار شیمیایی که به بیرون کشیدن کثیفی و چربی از پوست کمک می‌ کند.

میسلار واتر چیست؟

میسلار واتر یک مایع به همراه برخی از ترکیبات ملایم است که با عملکرد چندگانه پوست را تمیز می کند. میسلارها نه تنها روی سد محافظ طبیعی پوست تاثیر منفی نمی گذارد. بلکه آرایش و مواد آلوده روی پوست را بسیار آسان و به راحتی جذب خود کرده و پاک می کند.

نحوه استفاده از میسلار واتر

به سادگی بطری را تکان دهید و مقداری از آب میسلار خود را روی یک پد یا توپ پنبه ای بریزید.

به آرامی پد پنبه ای را روی چشم ها، لب ها و صورت خود صاف کنید و برای مدت کوتاهی روی نواحی با سنگین ترین آرایش مکث کنید.

بیشتر مراقب باشید که پوست خود را خراش ندهید.

اگر آرایش روی صورت خود داشتید باقی را با شوینده مناسب پاک کنید. در غیر این صورت می توان تنها با آب خالی باقی میلار را با آب بشویید.

5 فواید و کاربردهای آب میسلار

نحوه استفاده از میسلار واتر

1. باعث آبرسانی به پوست می شود

اکثر انواع میسلار واتر ها دارای ترکیبات آبرسانی مانند گلیسیرین هستند که نشان داده شده است که به پوست کمک می کند رطوبت را به طور موثرتری روی پوست شما حفظ می کند.

گلسیرین موجود در این مایع موجب بازگرداندن هیدراتاسیون پوست و افزایش عملکرد سد طبیعی می شود. گلیسیرین به تسریع بهبود زخم، محافظت در برابر حساسیت پوستی و بهبود هیدراتاسیون کمک کند .

علاوه بر این، سورفکتانت‌ های موجود در آب میسلار بسیار ملایم و کمتر تحریک‌ کننده هستند، و آن را برای افرادی که پوست خشک دارند، انتخابی عالی می‌سازد.

2. آلودگی و روغن را از بین می برد

میسلار واتر معمولا به عنوان یک پاک کننده صورت برای کمک به پاک کردن آرایش، آلودگی و چربی از روی پوست استفاده می شود.

این به دلیل وجود میسل ها است که ترکیباتی هستند که در از بین بردن کثیفی و چربی برای شفاف نگه داشتن پوست بسیار موثر هستند.

میسل ها همچنین می توانند نفوذپذیری پوست شما را افزایش دهند و به پاک کننده ها اجازه می دهند به لایه های عمیق تر پوست برسند .

نشان داده شده است که گلیسیرین نفوذپذیری پوست را نیز افزایش می دهد. در نتیجه می تواند اثربخشی ترکیبات پاک کننده در آب میسلار را افزایش دهد.

3. برای انواع پوست مناسب است

میسلار واتر فوق العاده همه کاره است و برای هر نوع پوستی مناسب است، صرف نظر از اینکه پوست خشک، چرب یا معمولی دارید.

این به ویژه برای کسانی که پوست حساس یا شرایطی مانند روزاسه دارند مفید است. زیرا عاری از موادی است که می تواند برای پوست تحریک کننده باشد، مانند صابون ها و الکل ها.

گلیسیرین، یکی از ترکیبات اصلی موجود در آب میسلار است. که نشان داده است التهاب و تحریک پوست را کاهش می دهد.

4. پوست را شفاف نگه می دارد

میسلار واتر می تواند به شفاف نگه داشتن پوست کمک کند، به خصوص برای کسانی که آکنه، منافذ مسدود شده یا لک های سرسخت دارند.

شرایطی مانند آکنه اغلب به دلیل مسدود شدن منافذ ایجاد می شود که می تواند ملتهب شده و به جوش تبدیل شود. استفاده از یک شوینده ملایم صورت می‌تواند به بهبود آکنه و کاهش جوش‌های سرسیاه کمک کند.

علاوه بر این، میسلار را می‌توان تنها با استفاده از یک پد پنبه‌ ای استفاده کرد. این گونه نیاز به برس‌ها و پارچه‌ های شستشوی صورت را که می‌توانند میکروب‌ها و باکتری‌ها را پخش کنند، از بین می‌ برد.

5. قابل حمل و راحت

علاوه بر تمام مزایای مربوط به میسلار واتر، این محصول را به راحتی با خود می توانید همه جا ببرید. همچنین برای مسافرت عالی است و می تواند در شرایطی که ممکن است به آب جاری دسترسی نداشته باشید مفید باشد.

4 مزیت میسلار واتر ها

 پاک کردن آرایش با میسلار واتر

1. پاک کننده آسان آرایش با میسلار واتر

اغلب پاک کردن کامل آرایش کار دشواری است. اما استفاده از میسلار واتر این کار را بسیار آسان کرده است. زیرا به آرامی آرایش چشم و صورت را در یک مرحله پاکسازی و پاک می‌کند.

ترکیبات این مایع هر آنچه از چربی آرایش روی پوست باقی مانده باشد را هدف قرار می دهد و آن را به آرامی پاک می کند. همچنین دیگر نیاز نیست از دستمال مرطوب هایی که باعث خشک شدن صورت پوست می شود استفاده کنید. علاوه بر این حاوی الکل نیست و هرگز اگزما نمی زند. بنابراین می توانید با خیال راحت از آن در اطراف چشم خود استفاده کنید

2. تقویت کننده پوست

میسلار واتر در واقع تمام کثیفی و چربی که روی سطح پوست است را پاک می کند و همچنین منافذ پوست را نیز شستشو می دهد. فرمول سبک آن باعث شده مشابه آب به نظر برسد.

اما ترکیبات این مایع آن را آن را به یک پاک کننده عالی برای پوست شما تبدیل می کند. ترکیباتی که داخل آن است می تواند از ویتامین ها تشکیل شده باشد. این گونه هنگامی که پوست را تمیز کرده آن را تغذیه نیز می کنید.

3. ضدعفونی کننده دست

 ضدعفونی‌کننده‌های دست اغلب مبتنی بر الکل می‌توانند پوست را خشک یا تحریک کنند. ضدعفونی کننده دست خود را با میسلار جایگزین کنید

به سادگی کمی در کف دست خود بریزید و دستان خود را به هم بمالید. بدون نیاز به آبکشی

4. تمیز کردن براش آرایشی

شما می توانید میسلار واتر به عنوان یک پاک کننده براش آرایشی استفاده کنید. مزایای میسلار این است که برای از بین بردن کثیفی و چربی ساخته شده است که به خلاص شدن از شر تمام تجمعات روی برس های آرایشی شما کمک می کند. 

در آخر:

میسلار واتر یک محصول مراقبت از پوست است که می تواند به پاکسازی و تقویت پوست کمک کند. علاوه بر تقویت آبرسانی به پوست، از بین بردن آلودگی و چربی و کمک به شفاف نگه داشتن پوست، برای انواع پوست از جمله پوست های حساس مناسب است.

بعلاوه، قابل حمل و آسان برای استفاده است که آن را به یک مکمل ارزشمند برای روتین مراقبت از پوست شما تبدیل می کند.

منابع:
dermstore



Source link