پرستاری از سالمند در منزل ستارخان تهران


همه ما در خانواده خود عزیزان سالمند داریم، پدربزرگ و مادربزرگ‌هایی که بسیار محبوب و دوست‌داشتنی هستند. این عزیزان نیازمند مراقبت و نگهداری هستند تا در شرایط خوب زندگی کنند. با این وجود معمولا اعضای خانواده به دلیل مشغله‌ها و مشکلات زندگی، نمی‌توانند به طور مداوم از سالمندان خود نگهداری کنند. در این شرایط بهترین راه کمک گرفتن از پرستار سالمند است. در این مطلب از مرکز خدمات پرستاری سلامت اول قصد داریم تا پرستار سالمند ستارخان را معرفی کرده و شما را با خدمات پرستاری سالمند در منزل ستارخان آشنا کنیم.

علت وجود پرستار سالمند در منزل تهران

اولین سوالی که به وجود می‌آید، این است که چرا به وجود پرستار سالمند در ستارخان نیاز داریم؟ همانطور که گفتیم، خانواده‌ها معمولا نمی‌توانند به طور مداوم از سالمندان خود نگهداری کنند. از سوی دیگر سالمندان با توجه به شرایط خود، نیازمند نگهداری مداوم هستند. برخی سالمندان درگیر بیماری‌هایی مانند آلزایمر و پارکینسون بوده و برخی دیگر توانایی‌های حرکتی خود را از دست داده‌اند.

البته توجه داشته باشید که حتی سالمندانی که بیمار نبوده یا توانایی حرکتی نسبتا خوبی دارند، باز هم نیازمند وجود کسی هستند که به رژیم غذایی آن‌ها رسیدگی کرده و نقش یک دوست و هم‌صحبت را برای آن‌ها بازی کند. یک پرستار می‌توانند تمامی وظایف نگهداری از سالمند ستارخان را بر عهده گرفته و به نگرانی‌های اعضای خانواده پایان دهد.

پیشنهاد مقاله: استخدام پرستار سالمند در منزل شمال تهران

پرستار سالمند در محدوده ستارخان از کجا پیدا کنیم؟

یافتن یک پرستار سالمند قابل اعتماد، باتجربه و متعهد کار آسانی نیست. برای استخدام پرستار سالمند در ستارخان، نمی‌توان به هر شخصی اعتماد کرد. برخی افراد از دوستان و آشنایان خود می‌خواهند که یک پرستار سالمند را به آن‌ها معرفی کند. در این روش برای یافتن پرستار سالمند ستارخان، اگر مشکلی ایجاد شود، چه کسی پاسخگو است؟! پس با حرف دیگران، نمی‌توان به یک پرستار اعتماد کرد!

پرستاری از سالمند
برای استخدام پرستار سالمند نمی‌توان به هر شخصی اعتماد کرد.

اگر در محدوده ستارخان تهران زندگی می‌کنید و برای نگهداری از عزیزان سالمند خود به کمک نیاز دارید، می‌توانید از موسسه خدمات پرستاری سلامت اول کمک بگیرید. این موسسه دارای مجوز رسمی از سازمان بهداشت است و با پرستاران حرفه‌ای، باتجربه و آموزش دیده همکاری می‌کند. سلامت اول ارائه‌دهنده خدمات پرستاری سالمند در منزل ستارخان و دیگر مناطق شهر تهران بوده و خیال شما را بابت نگهداری سالمند خود راحت می‌کند.

پیشنهاد مقاله: بزرگ ترین مرجع پرستار سالمند در نیاوران تهران

قيمت پرستار در منزل محدوده ستارخان تهران

یکی از سوالاتی که درباره خدمات پرستاری سالمند در منزل ستارخان پرسیده می‌شود، قیمت پرستار است. عوامل مختلفی همچون ساعات حضور پرستار، خدمات ارائه شده، تجربه و سابقه پرستار و تمام وقت یا پاره وقت بودن قرارداد، بر هزینه نگهداری از سالمند ستارخان تاثیرگذار خواهد بود. برخی سالمندان شرایط ویژه‌ای داشته و نیازمند مراقبت شبانه روزی سالمند ستارخان هستند، اما برخی دیگر تنها چند ساعت در روز به حضور پرستار نیاز دارند تا برخی کارهای آن‌ها را انجام دهد.

پرستار سالمند در ستارخان
بهترین راه برای نگهداری از سالمند کمک گرفتن از پرستار سالمند است

بدون شک زمانی که پرستار به صورت تمام وقت در منزل حضور داشته و کلیه امور شخصی سالمند مانند نظافت شخصی، پخت غذا و غیره را انجام دهد، هزینه بیشتری دریافت خواهد کرد. در مجموع، باید گفت که نرخ ثابتی را نمی‌توان برای قیمت مراقب سالمند ستارخان عنوان کرد و شرایط شما و خدماتی که نیاز دارید، تعیین‌کننده هزینه‌ها است.

چرا از سلامت اول خدمات پرستاری سالمند ستارخان بگیریم؟

موسسه خدمات پرستاری سلامت اول دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است. این مرکز آماده ارائه خدمات پرستاری سالمند در منزل ستارخان بوده و می‌تواند بهترین خدمات را ارائه دهد. پرستارانی که با این مرکز همکاری دارند، کلیه شرایط لازم را دارا بوده و سلامت جسمی و روحی آن‌ها مورد تایید است. این پرستاران دلسوز، آماده نگهداری از عزیزان سالمند شما در منزل هستند و تلاش می‌کنند تا بهترین شرایط زندگی را برای آن‌ها فراهم کنند.

یک پرستار سالمند در ستارخان تهران که توسط موسسه سلامت اول اعزام می‌شود، کلیه مراقبت‌های بهداشتی، تغذیه‌ای، روحی و بررسی سلامت و بیماری‌های سالمند را بر عهده گرفته و زندگی آرامی را به او هدیه می‌دهد. سلامت اول دارای پشتیبانی 24 ساعته بوده و سرعت بالایی در خدمات‌رسانی دارد. پس از تماس شما با کارشناسان این مرکز و مشخص شدن شرایط قرارداد همچون ساعت کاری و خدمات مورد نیاز، بهترین پرستار سالمند برای شما انتخاب شده و اعزام می‌شود.

پیشنهاد مقاله: پرستار سالمند در اندرزگو

سخن پایانی

در این مطلب بهترین روش استخدام پرستار سالمند در ستارخان تهران را معرفی کرده و شما را با موسسه خدمات پرستاری سلامت اول آشنا کردیم. البته این مرکز علاوه بر اعزام پرستار سالمند ستارخان، خدمات پرستار بیمار و پرستار کودک را نیز ارائه می‌دهد. شما می‌توانید نگهداری از عزیزان خود را به پرستاران موسسه سلامت اول سپرده و کاملا آسوده خاطر باشید. دریافت خدمات مراقب سالمند ستارخان از یک سو شرایط مناسبی را برای زندگی سالمند تامین کرده و از سوی دیگر به نگرانی‌های دیگر اعضای خانواده پایان می‌دهد.


سوالات متداول

چرا به وجود پرستار سالمند در منزل نیاز داریم؟

سالمندان گروه سنی حساسی هستند که ممکن است به بیماری‌های مختلف مبتلا بوده یا توانایی‌های حرکتی محدودی داشته باشند. این عزیزان برای انجام امور روزانه خود به کمک نیاز دارند. با توجه به اینکه اعضای خانواده مشغله‌های خاص خود را دارند، نمی‌توانند به صورت مداوم مراقب عزیزان خود باشند. در این شرایط بهترین کار، استخدام یک پرستار سالمند است.

پرستار سالمند ستارخان چه خدماتی را ارائه می‌دهد؟

یک پرستار با توجه به توانایی‌های سالمند خدمات مختلفی را ارائه می‌دهد. این خدمات شامل انجام امور شخصی و نظافتی سالمند مانند حمام کردن، تهیه وعده‌های غذایی و غذا دادن به سالمند، مراقبت‌های سلامت، برقراری ارتباط با سالمند، فراهم آوردن آرامش روحی و روانی، همراهی سالمند در خارج از منزل و غیره است.

هزینه نگهداری از سالمند ستارخان چقدر است؟

برای قیمت نگهداری از سالمند نمی‌توان نرخ ثابتی را معرفی کرد. هزینه یک پرستار سالمند با توجه به نوع خدمات ارائه شده توسط پرستار، توانایی‌های سالمند، ساعات کاری حضور پرستار در منزل و غیره متفاوت است.

آیا امکان دریافت مراقبت شبانه روزی سالمند ستارخان وجود دارد؟

بله، شما می‌توانید در منطقه ستارخان یا دیگر مناطق شهر تهران، از موسسه خدمات پرستاری سلامت اول، یک پرستار سالمند به صورت تمام وقت (24 ساعته) را درخواست کنید.



Source link