پرستار سالمند در منزل در شرق تهران


امروزه به دلیل مشغله‌هایی که برای تمامی افراد در جامعه به وجود آمده است اقدامات و نیازهای پرستاری از سالمندان در منزل به یکی از دغدغه‌های این افراد درآمده است. به دلیل‌های مختلف برای افراد بسیار راحت‌تر است که سالمند خود را در منزل نگه داری کنند و به مراکز موجود مراجعه نکنند. در صورتی که محل زندگی شما در منطقه شرق تهران می‌باشد، می‌توانید از خدمات پرستار سالمند در منزل در شرق تهران سلامت اول اعم از مراقبت‌های پزشکی، مراقبت‌های شبانه روزی و… بهره‌مند شوید.

شما با سلامت اول می‌توانید با پرستاران و مراقبان فوق حرفه‌ای در ارتباط باشید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن آن‌ها را در منزل خود ببینید!

مزایای خدمات پرستاری سلامت اول

در صورتی که شما برای سالمندان خود از پرستاران سلامت اول استفاده کنید مزیت‌های بی شماری را به همراه خواهید داشت. برخی از این مزیت‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نماندن در صف‌های طولانی انتظار و قرار ندادن سالمند خود در محیط‌های شلوغ درمانی
  • نداشتن مشکل برای جا به جا کردن سالمندان عزیز خود
  • ارزان‌تر بودن هزینه‌های استخدام پرستار سالمند در منزل در شرق تهران نسبت به بستری کردن آن‌ها در مجموعه‌های موجود در شرق تهران
  • راحت بودن سالمند در محیط خانواده و آرامش داشتن بیشتر
  • امکان استفاده کردن از تمامی خدمات پرستاران سلامت اول

پرستار شبانه روزی پرستاری سالمند در منزل در شرق تهران

پرستار شبانه روزی شرق تهران

در برخی از مواقع شما نیاز خواهید داشت که پرستار سالمند شما به صورت طولانی‌تر در منزل باقی بماند، در این موقعیت‌ها می‌توانید به جای استخدام پرستار سالمند در منزل تهران به صورت ساعتی، آن‌ها را روزانه و حتی شبانه روز استخدام کنید. در این حالت پرستار شما با توجه به نیاز و درخواستی که شما دارید در منزل می‌ماند و موارد خواسته شده را به خوبی و در بالاترین کیفیت انجام خواهد داد. خدمات پرستاری شبانه روزی در شرق تهران در 2 حالت زیر درخواست داده می‌شود:

  • سالمندانی که نیازمند به مراقبت زیاد هستند (افرادی که نمی‌توانند کارهای شخصی خود را انجام دهند)
  • سالمندانی که نیازمند به مراقبت‌های ویژه هستند (افرادی که اقدامات پرستاری باید در زمان‌های کوتاه و مشخص برایشان اتفاق بیفتد)

استخدام پرستار سالمند در منزل در شرق تهران

در مرکز سلامت اول، شما می‌توانید به شیوه‌های مختلف و با توجه به نیاز سالمندتان پرستاران حرفه‌ای را استخدام کنید. در صورتی که شما پرستار سالمند در منزل را تنها برای زمان‌های خاص می‌خواهید بهتر است آن‌ها را به صورت نیمه وقت در شرق تهران استخدام کنید. اما در صورتی که سالمند در منزل خود اقامت دارد و نیازمند به پرستاری دائمی است که همراه او باشد، می‌توانید از خدمات پرستاری شبانه روزی سلامت اول استفاده کنید. علاوه بر این موضوع نحوه انجام و وظایف پرستار سالمند در دست شما قرار دارد و شما می‌توانید آن را انتخاب و تعیین کنید.

خدمات پرستاری در منزل نارمک

سالمندان به دلیل کهولت سنی که دارند در بسیاری از موارد ضعیف خواهند شد و بیشتر در معرض بیماری‌های مختلف پیری قرار می‌گیرند. این مشکلات باعث می‌شوند که سالمند شما علاوه بر احساس تنهایی کردن و دیده نشدن باعث شود که ناراحتی‌های روحی نیز در آن‌ها به  وجود آید. پرستار سالمند در شرق تهران علاوه بر آن که در مشکلات فیزیکی سالمند اعم از انجام دادن کارهای شخصی سالمند، هم دل شدن با سالمند، هم صحبتی با سالمند و…. این ویژگی‌ها باعث می‌شود که سالمند شما روحیه خود را از دست ندهد.

وظایف پرستار سالمند در منزل در شرق تهران

وظایف پرستاری در منزل تهرانپارس

برخی از اصلی‌ترین وظایفی که پرستار سالمند در شرق تهران دارد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مسئولیت پذیر بودن
  • منظم و پاکیزه
  • مرتب و صبور
  • دقیق و محتاط
  • متعهد و وفادار
  • همراه و همدم

خدمات پرستاری در منزل پیروزی

امروزه برای بسیاری از افراد پرستاری از سالمند ارزان و هزینه‌های اولیه مربوط به نگه داری و مراقبت از سالمند از اهمیت بالایی برخوردار است. علاوه بر هزینه‌های معقول دارا بودن کیفیت بالا نیز بسیار مهم تلقی شده است. به این نکته توجه داشته باشید هزینه‌های پرستار سالمند می‌تواند بسیار بالا باشد و حقوق بازنشستگان و خانواده‌های سالمندان نیز آن را کفاف نمی‌دهد و این مسئله که هزینه‌ها به چه صورت محاسبه می‌شود برای بسیاری از افراد از اهمیت بالایی برخوردار شده است. بهتر است در هنگام انتخاب پرستار سالمند شرق تهران دقت خود را بالا ببرید، به‌صرفه‌ترین پرستاران را می‌توانید در سلامت اول استخدام کنید تا مراقبت سالمندان عزیز شما باشند.

خدمات پرستاری در منزل حکیمیه

یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌هایی که مربوط به مراقبت از سالمندان می‌شود، نگه داری از سالمندی است که پوشکی می‌باشد. به عنوان مثال پرستار سالمند سلامت اول در شرق تهران به صورت کامل با اصول بستن پوشک بزرگسال را آموزش دیده است و اصول اولیه نظافت و تعویض را به خوبی می‌داند. این امر باعث می‌شود که علاوه بر خانواده سالمند، سالمند نیز احساس راحتی و آسایش داشته باشد.

برخی از اصلی‌ترین امور شخصی که پرستار سالمند در شرق تهران باید داشته باشد به شرح زیر است:

  • کمک به شست و شو و دوش گرفتن سالمند
  • شست و شوی ملحفه و روتختی سالمند
  • آراستن سالمند (شانه کردن موهای سالمند، اصلاح سالمند)
  • کمک به بهداشت دهان دندان
  • مراقبت‌های مربوط به بی اختیاری ادراری و اجابت مزاج سالمند و نظافت سالمند
  • انجام امور نظافتی منزل

سخن آخر

منطقه شرق تهران بسیار عظیم و پرجمعیت می‌باشد، به گونه‌ای که محله‌های آن بی شمار است و در تمامی این محله‌ها سلامت اول برای شما پرستار سالمند استخدام خواهد کرد. سلامت اول پرستار سالمند در منزل در شرق تهران را به افراد شرق نشین تهران اعم از شمیران نو، دلاوران، سراج، دماوند، مجیدیه، قاسم آباد، سرخه حصار، تهران نو، استخر، امام حسین، هنگام، لویزان، شهرک والفجر و تمام شرق خدمات پرستاری خود را ارائه می‌دهد.



Source link

دیدگاهتان را بنویسید