چگونه لباس بپوشیم تا لاغرتر و بلندتر به نظر برسیم


رای خانم‌هایی که در اوج دوران شکوفایی زندگی‌ و بلوغ هستند، لاغرتر و جوان‌تر به‌نظر رسیدن دو مورد از بهترین چیزها برای تقویت اعتماد به نفس و احساس خوب بودن در میان اطرافیان و دوستان می باشد.
در این مقاله فهرستی از بهترین لباس‌ها و نکات ست کردن آن ها را ارائه می دهیم که باعث می‌شود شما تقریباً بلافاصله با استفاده از لباس‌های کلاسیک و چند رنگ و استایل لاغرتر به نظر برسید.

لباس های خوش فرم بپوشید

ظاهر خوب همیشه با لباسی که زیر لباس می پوشید شروع می شود که به شما ساختار و فرم می دهد. اگر اندازه لباس زیر نامناسب باشد، شاید خیلی تنگ باشد، یا به اندازه کافی مناسب نباشد، کل شمایل اندام شما را تغییر شکل می دهد.
روی لباس های شکل دهنده عالی سرمایه گذاری و حساب کنید!  بنابراین بسته به مسائلی که دارید، مطمئناً می‌توانید چیزی را پیدا کنید که مناسب شما باشد و برخی ارادات ظاهری اندام شما را در ظاهر مرتفع کند.

از لباس های خیلی تنگ خودداری کنید

خوب در بسیاری موارد  احتمالاً وسوسه می‌شوید که لباس‌های تنگ‌تر بپوشید، فکر می‌کنید که باعث می‌شوند احساس لاغری کنید، اما اینطور نیست. در واقع، شما اثر معکوس خواهید داشت و توجه را به همان مناطقی که می خواهید پنهان کنید جلب می کنید.
با پوشیدن لباس هایی که چند سایز بیش از حد کوچک هستند، برجستگی ها و برآمدگی هایی ایجاد می کنید که بسیار ناخوشایند هستند. 

لباس های تک رنگ (یک رنگ) بپوشید

تک رنگ به معنای یک لباس تمام مشکی نیست، و به خصوص، لزومی ندارد که به معنای چیزی پیش پا افتاده یا چروک باشد.  تک رنگ به معنای انتخاب یک رنگ شاخص و ست کردن آن فقط با رنگ‌های خنثی (مانند سفید، مشکی، بژ یا مایل به قرمز) می باشد.
سعی کنید یک رنگ جامد و کاملا اشباع را برای این نوع لباس خاص انتخاب کنید. پیشنهاد ما این است که یک لباس قرمز را امتحان کنید، زیرا این لباس تاثیرگذار خواهد بود و مناسب هر کسی است. اگر رنگ پوست گرم تری دارید، به سراغ رنگ نارنجی-قرمز بروید. همچنین پوست سرد با رنگ قرمز مایل به آبی بهتر به نظر می رسد.

تاپ هایی با یقه V را انتخاب کنید

 یقه V بلند چشم ها را به صورت عمودی هدایت می کند و باعث می شود که شبح جسم طولانی تر به نظر برسد (و نه پهن تر). آستین های بلند نیز توهم اندام باریک تری را ایجاد می کند.
لباس ها و لباس های تک رنگ (یک رنگ) بپوشید

کفش پاشنه بلند را فراموش نکنید

برای تکمیل استایل و ظاهر خود می توانید، لباس را با یک کفش پاشنه بلند برهنه ست کنید که بر قد شما بیافزاید و البته باعث می شود پاهای شما بلندتر و لاغرتر به نظر برسند. همچنین باید کفش ها را در رنگ خنثی انتخاب کنید تا جلوه جسورانه لباس تک رنگ را از بین نبرند.

از رنگ ها استفاده کنید

این ترفند های انتخاب پوشاک همه در مورد ایجاد توهم متناسب بودن با بازی با نسبت ها و رنگ های مناسب برای دستیابی به جلوه مناسب استوار است. هنگام ست کردن یک لباس، همیشه آنچه را که می‌خواهید به دست آورید و ظاهر مطلوب خود را و قسمت‌های مورد علاقه و کم‌پسندتان را در نظر بگیرید.
به عنوان مثال، می توانیم از تئوری رنگ برای افزودن یا کاهش حجم مناطق خاص استفاده کنیم. از روی تجربه آرایش می‌دانیم که رنگ‌های روشن‌تر باعث برجسته‌تر شدن یک ناحیه می‌شوند، در حالی که رنگ‌های تیره‌تر، قسمت‌ها را باریک‌تر می‌کنند یا باعث می‌شوند قسمت‌ها عقب‌تر یا فرو رفته تر به نظر برسند.

شلوار کمر بلند بپوشید

برای ایجاد یک نیمه بلند که شما را قد بلندتر و احتمالا باریکتر نشان می دهد، شلوار بلند با کمر بلندتر انتخاب کنید. البته اگر شلوار دارای خط برشهایی باشد که در طول ادامه پیدا کنند و در یک نقطه مناسب هم برسند، فرض لاغر بودن را در اطرافیان به وجود می آورند.

یک ژاکت تنگ برای برجسته کردن کمر خود انتخاب کنید

اگر کمر کوچکی دارید و می‌خواهید آن را به یکی از ویژگی‌های لباس خود تبدیل کنید، یک ژاکت تنگ انتخاب کنید. این یک قطعه لباس شاخص برای ماهیت استایل شما است، بنابراین به عنوان یک گزینه در کمد لباس شما بسیار مفید است. این نوع کت در قسمت کمر کاملا هم فرم می گیرید و هم فرم اندام را نمایش می دهد، بنابریان دکمه آن را کاملا ببندید تا ظاهر مورد نظر خود به به دست آورید.

کت‌های گشاد تر به رنگ تیره را با شلوار یا دامن تیره ست کنید

اگر می‌خواهید فوکوس را از قسمت میانی خود تغییر دهید، یک کت بلندتر انتخاب کنید که به جای دور کمر، چشم را به صورت عمودی جذب کند. به این ترتیب تمرکز از کمر شما برداشته می شود لاغر تر به نظر می رسید.

از کمربند با رنگ شاخص استفاده کنید

خانمها همیشه می خواهند قد خود را بلندتر جلوه دهند، زیرا بلندتر به نظر رسیدن اغلب به معنای لاغرتر به نظر رسیدن نیز هست.برای این منظور از  یک کمربند با رنگ روشن استفاده کنید، و به این نحو برای خود یک قطعه لباس شاخص خواهید داشت که به ظاهر شما کمک خواهد کرد.

از کیف های فرم دار  یا بزرگ استفاده کنید

وقتی نوبت به کیف‌ها می‌رسد، یک کیف فرم دار عالی برای خود تهیه کنید که سایز بزرگی دارد. پوشیدن آن در مقایسه شما را بسیار باریک‌تر نشان می‌دهد و تیپ شما جذاب‌تر می‌شود. و همه ما می دانیم که ما خانم ها چیزهای زیادی برای حمل با خود داریم، بنابراین فضای اضافی همیشه مورد استفاده و قدردانی قرار می گیرد.

جواهرات بلند و آویزان بپوشید

جواهرات یکی دیگر از مواردی است که می تواند استایل شخصی شما را منعکس کند و به ظاهر شما حالت خاصی بدهد. اگر هدف شما لاغرتر به نظر رسیدن است، مطمئن شوید که از جواهرات درشتی که بسیار نزدیک به گردن شما هستند دوری کنید. اینها عرض و وزن را به شکل شما اضافه می کنند. در عوض، به سراغ چیزهای ظریف و آویزان بروید که پایین می‌آیند زیرا طول را برجسته می‌کنند.



Source link