8 و نیم بسیار ساده مسائل شما can do برای جلوگیری از اتلاف رژیم کتو

نمونه رژیم کتوژنیک زیر، یک رژیم 7روزه است که می توانید از آن برای اولین گام در رژیمو کاهش وزن استفاده کنید. پس نیاز به تولید انسولین کاهش یافته و به این ترتیب بدن در مقابل سلول های سرطانی مقاوم تر شده و از رشد آن ها جلوگیری می کند. بنابراین عدم استفاده از مواد غذایی حاوی کربوهیدرات در این رژیم می تواند خطرات جبران ناپذیری برای آن ها به همراه داشته باشد. تفکیک انواع رژیم کتو و اختصاص دادن هر یک از آن ها به یک گروه از افراد، باعث شده طرفداران بیشتری پیدا کند. رژیم کتو باعث کاهش PH خون، اسیدی شدن آن و کاهش بی کربنات مایع خارج سلولی می شود. الکل: با توجه به محتوای کربوهیدرات مصرفی شما، بسیاری از نوشیدنیهای الکلی میتوانید شما را از حالت کتوزیتوس خارج کند. این رژیم با توصیههای عمومی غذایی که مصرف چربی و کربوهیدرات را زیان بار میداند در تضاد است، با این وجود حدود یک قرن است که مورد استفاده قرار میگیرد و بسیاری به اثرگذاری آن ایمان دارند.

رژیم کتوژنیک که می تواند نیاز بدن شما را به انسولین کاهش داده و در نتیجه تولید آن را کم کند یک روش عالی برای درمان این سندرم می باشد. این فرآیند باعث تولید مولکولهایی به نام کتون میشود که به مغز و دیگر اعضای بدن انرژی میدهند. در نظر داشته باشید تحقیقات بر روی انسان در حمایت از این ادعا وجود ندارد. در اینجا به چند مورد از مهم ترین فواید آن می پردازیم. اما مهم ترین موردی که باید در پیروی از این رژیم به آن توجه کنید، این است که بسیاری از مواد غذایی و منابع در برنامه های غذایی آن محدود شده اند. از دست دادن ماهیچه ها و به طور کلی ضعف عضلانی شاید در سنین جوانی مشکل ساز نباشد، اما یکی از مهم ترین عوامل مخرب و دلایل مرگ و میر در سنین بالا می باشد. چگونه از خستگی و عوارض جانبی جلوگیری کنیم؟ عملکرد رژیم کتوژنیک درمانی است و شامل بهبود کنترل تشنج در کودکان، نوجوانان و برخی از بزرگسالان مبتلا به صرع، درمان برخی از اختلالات متابولیک نادر، کند کردن پیشرفت برخی از بیماری های دیگر از قبیل اسکلروز جانبی آمیوتروفیک میشود.

رژیم غذایی تنبلی تخمدان میتواند تاثیر زیادی در درمان این بیماری داشته باشد. این داستان شاید برای کسانی که رژیم کتوژنیک را جهت لاغری بکار می برند جدید باشد.برنامه زمانبندی جان هاپکینز برای بستری کودکان در بیمارستان به شرح زیر است :یکشنبه شب قبل از ورود و پذیرش دربیمارستان: شروع روزهداری کودک در منزل از غروب؛روز اول دوشنبه پذیرش دربیمارستان، ادامه روزه داری، محدودیت دریافت مایعات، پایش قند خون هر ۶ ساعت یکبار.روز دوم سه شنبه؛ به کودک برای شام مخلوط زرده تخم مرغ و شیر به میزان یک سوم کالری مصرفی رایج در شام داده میشود.

فردی که میخواهد در حدود ۵ الی ۱۰ درصد کالریهای روزانه خود را از کربوهیدراتها دریافت کند، میبایست بین ۱۰۰ الی ۲۰۰ کیلوکالری انرژی از کربوهیدراتها دریافت کند، که معادل ۲۵ تا ۵۰ گرم کربوهیدرات میشود. اتفاق بعدی این است که بدن مجبور میشود شروع به سوزاندن چربی برای انرژی کند؛ چون کربوهیدرات لازم را دریافت نکرده است. البته این رژیم برای افراد مبتلا به دیابت نوع 2 خطرات کمتری دارد. افرادی که مبتلا به دیابت هستند، نیاز به دریافت کربوهیدارت ها برای کنترل قند خون دارند. پیش تر توضیح دادیم که افراد مبتلا به بیماری صرع، از این رژیم کتون زا برای درمان بیماری خود استفاده می کردند. بعضی از افراد باور دارند که کره و خامه چون چربی اشباع شده دارند، منجر به بیماری قلبی میشوند. افرادی که فعالیت های بدنی بسیار زیادی دارند از این نوع رژیم استفاده می کنند. اگرچه مطالعات انجام شده در این زمینه کافی نبوده اما از نظر علمی می توان گفت سوختن قند و کربوهیدرات های وارد شده به بدن، باعث عدم ذخیره سازی قند در بدن می شود. اگرچه جذب پروتئین عامل اصلی ساخت ماهیچه در بدن است، اما مطالعات نشان داده، ترکیب کربوهیدرات و پروتئین تاثیر بیشتری در این امر دارد. Article w᠎as creat ed by G SA  Conte᠎nt Generat or DEMO᠎!

همچنین بعضی مطالعات اثرات مفید این رژیم روی آسیب مغزی و اوتیسم نشان داده اند. رژیم کتوژنیک چرخه ای : این نسخه علاوه بر روزهای کتو شامل روزهای تغذیه مجدد با کربوهیدرات بیشتر نیز می شود. می توانید در این نوع رژیم، 5 روز از هفته از رژیم استاندارد و دو روز باقی مانده از رژیم غیر کتوژنیک پیروی کنید. به این ترتیب که مقدار چربی مصرفی را کاهش و مقدار پروتئین را افزایش می دهد.

تمرینات بر اساس سطح سختی دسته بندی می شوند. این رژیم غذایی شما را قادر به اضافه کردن کربوهیدرات در اطراف تمرینات می کند. سن، وزن، میزان فعالیت، فرهنگ و اولویتها و علائق غذایی، طراحی این رژیم را تحتالشعاع خود قرار میدهند. این میتواند کربوهیدراتهای خالص، کتونهای قند، کربوهیدراتهای دیابتی و موارد دیگر را کنترل کند. بدین ترتیب، استفاده از تریگلیسرید با زنجیره متوسط، این اجازه را میدهد تا از چربی کمتر و پروتئین و قند بیشتری در وعدههای غذایی استفاده شود. به همین دلیل پیروی طولانی مدت از این رژیم می تواند اثرات مخربی بر بدن شما داشته باشد. این رژیم به علت تاثیر زیادی که در کوتاه مدت روی لاغری می گذارد بسیار مورد توجه است.

ردیاب رژیم غذایی کتو با دستور العمل های کتو رایگان به شما اعلان های هوشمندی ارائه می دهد که می تواند به شما در مدیریت رژیم کتوژنیک با بودجه کمک کند. دستور العمل ها برای شما بر اساس شرایط سلامتی و BMI شما شخصی سازی شده است. در این تغییر شما بهتر ورزش خواهید کرد کالری دریافتی نیز سوزانده و عضله سازی کرده اید. میوه ، لبنیات و غلات بهترین انتخاب برای جذب این مقدار کربوهیدار در رژیم کتوژنیک هدفمند می باشد. رژیم کتو، کیتو، کتون زا یا کتوژنیک (Ketogenic diet) چیست و چگونه عمل می کند. اما به یاد داشته باشید که در صورت عدم فعالیت کافی، پروتئین نیز می تواند مانند کربوهیدرات به گلوکز تبدیل شود و ممکن است روند کاهش وزن را آهسته یا متوقف کند. دستور العمل های کتو رایگان همچنین شامل ردیاب کاهش وزن و مدیر کربوهیدرات است. ردیاب رژیم کتو به طور موثر کالری دریافتی، پروتئین، کربوهیدرات شما را هر روز ردیابی می کند و برای هر وعده غذایی در روز یک پیشنهاد هوشمندانه ارائه می دهد. در ابتدای مطلب اشاره کردیم که هر نوع رژیم لاغری سریع بدون مشورت پزشک می تواند عوارض زیادی برای شما داشته باشد، چرا که رژیم مورد نظر با توجه به شرایط بدنی شما طراحی نشده و حتی آن ها را نادیده گرفته است.

بنابراین باید این نکته را نیز در نظر بگیرید. این خیلی مهمه که شما در ابتدا خیلی آروم و با یک شیب ملایم سبک غذایی خودتون رو از حالت عادی به کتو تغییر بدین. همچنین می توانید از خدمات مشاوره پزشکی تلفنی آزمایش آنلاین بهره مند شوید. یا 75٪ چربی، 20٪ پروتئین و فقط 5 درصد کربوهیدرات می باشد. مقادیر متوسط پروتئین مورد نیاز است، که در غذایی مانند جمله گوشت و مرغ ارگانیک، تخم مرغ، آبگوشت استخوان، ماهی و گوشت قرمز وجود دارد. دلیل این خاصیت وجود مقادیر زیاد فیبر هست.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با rdiet وب سایت خود باشید.