روتین پوستت رو با این 6 اپلیکیشن مراقبت پوست تنظیم کن


اپلیکیشن مراقبت پوست

امروزه تقریبا هر چیز مورد نیاز برای داشتن یک روتین پوستی خوب در دسترس است. اما برای داشتن یک پوست بی عیب و نقص اپلیکیشن مراقبت پوست کم بود که این اواخر این مورد هم به تعداد فراوان طراحی شده است. در این بین فقط باید گزینه‌ای را انتخاب کرد که نسبت به سایر برنامه‌ها، کامل‌تر باشد.
این برنامه‌های مراقبت از پوست اگر به درستی به کار برده شوند، می‌توانند ما را به یک متخصص پوست برای پوست خودمان تبدیل کنند. چون خیلی سریع و راحت می‌توان با چند کلیک ساده به تمام نکات پوستی پرداخت. اگر می‌خواهید در منزل به راحتی به مراقبت از پوست خود بپردازید در این مقاله با بهترین برنامه‌های کاربردی قابل نصب روی گوشی‌های اندروید و ios آشنا خواهید شد. با ما همراه باشید.

مقالات پیشنهادی مرتبط با روتین پوست

1. اپلیکیشن Think Dirty

اپلیکیشن مراقبت پوست

فراموش نکنید که برای داشتن یک روتین پوستی خوب به ترکیبات سالم نیاز دارید. اما تشخیص سلامت کالا معمولا کار سختی است.
این اپلیکیشن مراقب پوست به ردیابی ترکیبات اصطلاحا کثیف و مشکل سازی که در روتین مراقبت پوستی شما وجود دارد کمک می‌کند. با اسکن بارکد روی لوازم آرایشی، آنها را از نظر سلامت تجزیه و تحلیل می‌کند و بین 0 تا 10 به آنها امتیاز می‌دهد. در واقع به شما می‌گوید که این محصول چقدر کثیف است!
با کمک Think Dirty می‌توانید در مورد سلامت، مواد تشکیل دهنده و گواهینامه محصولات بررسی لازم را داشته باشید تا در مورد ادامه مصرف محصول یا جایگزین آن با محصول سالم‌تر اقدامات لازم را انجام دهید. حتی برای انتخاب محصولات شست و شوی بدن هم می‌توانید از این برنامه استفاده کنید.

دانلود Think Dirty برای اندروید و ios

2. اپلیکیشن مراقبت پوست Skincare Routine

اپلیکیشن مراقبت پوست

شما هم از روتین مراقبت پوست خود راضی نیستید؟
روتین مراقبت پوست مراحل مختلفی دارد که برای خیلی از افراد تازه کار کمی سخت است و ابهامات خاص خود را دارد. داشتن یک اپلیکیشن مراقبت پوست مناسب کمک می‌کند تا بتوان حتی مقدار استفاده از محصولات را هم پیگیری کرد.
برنامه Skincare Routine یک روال روتین پوستی به صورت انحصاری برای شما مشخص می‌کند و به طور خودکار برای پیش بردن آن به شما هشدار می‌دهد. حتی به شما در پیشگیری از استفاده‌ی متضاد محصولات هم کمک می‌کند. محصولاتی را بر اساس نوع پوست شما معرفی خواهد کرد تا شما بتوانید ترتیب مراحل استفاده از آن را یکی پس از دیگری پیش بروید. حتی با نصب Skincare Routine با چند کلیک روی عکس‌های سلفی که به آن وارد می‌کنید، روند پیشرفت پوستی شما را ردیابی خواهد کرد. می‌توانید این مرحله را به صورت هفتگی یا ماهانه برای خود تنظیم کنید.

دانلود Skincare Routine برای اندروید و ios

3. Cloe برای سلامت پوست

اپلیکیشن مراقبت پوست

اپلیکیشن مراقبت پوست Cloe به عنوان یک دفترچه یادداشت است که با شخصی سازی آن می‌توانید به مراقبت پوست خود بپردازید. این برنامه به شما این امکان را می‌دهد که روال مراقبت پوست خود را در صبح و عصر به خوبی پیش ببرید.
تقویم این برنامه کمک می‌کند تا روند بهبود وضعیت پوست خود را در به طور ماهانه مورد بررسی قرار دهید. آمارهای ارائه شده توسط Cloe بر اساس هوش مصنوعی است که وضعیت پیشرفت سلامت پوست شما را ارائه می‌دهد. می‌توانید در این برنامه تصاویری را از قسمت‌های مختلف پوست خود بگذارید تا وضعیت پوستتان را دقیق‌تر ردیابی کند.

دانلود Cloe برای اندروید و ios

4. اپلیکیشن مراقبت پوست Trove Skin 2.0 Tracker

اپلیکیشن مراقبت پوست

این برنامه یکی از بهترین و پرکاربردترین برنامه‌های مراقبت پوست است. نصب فعال زیادی دارد و مجهز به هوش مصنوعی است. از این طریق رویکردی جامع برای پیش بردن روندی عالی برای بهبود وضعیت پوستی خود خواهید داشت. برنامه Trove Skin 2.0 Tracker با اسکن پوست شما روند پیشرفت را بررسی خواهد کرد. همچنین سایر محرک‌هایی که روی سلامت پوست تاثیر دارند مانند رژیم غذایی، محصولات مراقبت پوستی، میزان خواب و مصرف آب، سبک زندگی و عادات فردی و بسیاری از موارد دیگر تاثیرگذار روی سلامت پوست را مورد بررسی قرار می‌دهد. همچنین روتین‌هایی را برای صبح و عصر ارائه می‌دهد.

در این برنامه شما امکان این را دارید که محصولات مورد علاقه خود را طبق تاریخ انقضا، سطح استرس، خلق و خو، میزان پیشرفت پوست و خیلی موارد دیگر را پیگیری کرده و یادداشت کنید. همچنین با مورد بررسی قرار دادن تصاویر پوست خود از زوایای مختلف می‌توانید روند پیشرفت پوست خود را ثبت کنید. در واقع شما با Trove Skin 2.0 Tracker امکان این را خواهید داشت که بدانید چه چیزی برای شما مفید است و چه چیزی مضر!

دانلود Trove Skin 2.0 Tracker برای اندروید و ios

5. FeelinMySkin برای مراقبت و حفظ سلامت پوست

اپلیکیشن مراقبت پوست

FeelinMySkin یک دستیار روتین مراقبت از پوست است که کاربری بسیار ساده‌ای دارد. به کاربرانی که آن را نصب می‌کنند کمک می‌کند تا دیگر نگران مراقبت از پوست خود نباشند و روال مراقبت پوستی خود را شناسایی کنند. به طور انحصاری روی نیازهای پوست فرد کار می‌کند.
به صورت اختصاصی روتین صبح و عصر برای هر روز فرد مشخص می‌کند تا به طور مداوم بتوانید به پایش سلامت پوست خود بپردازید. همچنین امکان درج ترکیباتی که به آنها حساسیت دارید را خواهید داشت تا به هشدارهایی از استفاده محصولات حساسیت‌زا برای پوست شما، هشدارهای لازم را بدهد. شما می‌توانید محصولات مصرفی مراقبتی و آرایشی پوست خود را در این برنامه تحلیل کنید تا آگاهانه به روند سلامت پوست خود بپردازید.

دانلود FeelinMySkin برای اندروید و ios

6. اپلیکیشن مراقبت پوست Facetory برای یوگا و ورزش عضلات صورت

اپلیکیشن مراقبت پوست

اگر قرار باشد پوست صورت خود را لیفت کنید، تمرینات یوگای صورت، ماساژ و ورزش مناسب برای صورت، بهترین گزینه است.
برنامه کاربردی Facetory یک مربی یوگای شخصی برای صورت شما خواهد بود. این برنامه صورت شما را اسکن می‌کند تا تکنیک‌های لازم را به صورت سفارشی برای شما ارائه دهد. لیفت صورت گزینه‌ای عالی برای پیشگیری از پیری زودرس پوست است و مزایای زیادی دارد.
تمرینات ارائه شده به شما کمک می‌کند تا به درستی روی عضلات کلیدی صورت کار کنید و نتایج خوبی کسب کنید.

دانلود Facetory برای اندروید و ios

مقالات پیشنهادی مرتبط با روتین پوست

شما بگویید

برای بهتر پیش بردن روتین پوست خود، از چه راهکارهایی استفاده می‌کنید؟
برنامه‌های کاربردی معرفی شده در این مقاله از مجله کوئیک فیت، گزینه‌هایی هستند که برای سلامت پوست تاثیرات مطلوبی را به همراه دارند. به ویژه برای افرادی که در ابتدای راه هستند و می‌خواهند به بهترین شکل روتین پوست خود را پیدا کنند و پیش ببرند.

منبع: lifestyleasia



Source link