لاغری موضعی با RF | لاغری با دستگاه RF در تهران


لاغری موضعی با دستگاهRF

یکی از روش های رهایی از چربی هایی بدن استفاده از دستگاه های لاغری RF می باشد . این روش در کنار تغذیه مناسب می تواند به تمامی افراد با هر میزان چربی در سرعت بخشیدن به کاهش وزن کمک کند.

لازم به ذکر است که با استفاده از دستگاه RF می توانیم سلولیت های ایجاد شده را از بین ببریم . تعداد جلسات مورد استفاده از RF به میزان چربی انباشته شده و ناحیه مورد نظر دارد. دستگاه Rf برای سمت های مختلف بدن از جمله غبغب، شکم، پهلو، چربی های پشت کمر ، ران و … می توان استفاده نمود.

لاغری سریع بدون استفاده از رژیم های غذایی سخت و دشوار، یکی از آرزوهای دیرینه افرادی است که دارای اضافه وزن هستند . اما گاهی برخی افراد هستند که به طور کلی در هنگام مشاهده چاق به نظر نمی رسند،اما چند کیلو اضافه وزن داشته و یا در یک قسمت از بدن خود مانند شکم و پهلو تجمع چربی مشاهده می شود . این تجمع چربی ممکن است برای افراد خوشایند نباشد و به دنبال راهی برای رهایی از آن ها بگردند.

 

لاغری موضعی با RF

لاغری موضعی با RF

لاغری موضعی با RF

یکی از روش های رهایی از چربی هایی بدن استفاده از دستگاه های لاغری RF  می باشد . این روش در کنار تغذیه مناسب می تواند به تمامی افراد با هر میزان چربی در سرعت بخشیدن به کاهش وزن کمک نماید.

لازم به ذکر است که با استفاده از دستگاه RF  می توانیم سلولیت های ایجاد شده را از بین ببریم . تعداد جلسات مورد استفاده از دستگاه  RF  به میزان چربی انباشته شده و ناحیه مورد نظر بستگی دارد . دستگاه RF برای قسمت های مختلف بدن از جمله غبغب، شکم، پهلو، چربی های پشت کمر ، ران و … می توان استفاده نمود.

دستگاه RF با درمان سریع ، راحت ، بدون خرابی و بدون زخم منجر به سفت شدن پوست ، رفع شل شدگی و رفع سلولیت می شود . این کار بدون جراحی با دستگاه RF صورت می گیرد که در چند سال گذشته در بین مردم بسیار محبوب و رایج شده و بدون نیاز به جراحی باعث دستیابی ایده آل می شود.

رادیو فرکانس ، فناوری مورد استفاده در RF  و سایر دستگاه های دیگر  از سال ۲۰۰۱ است که جهت سفت شدن پوست بدون نیاز به جراحی است.

مزایای آر اف لاغری

لاغری با دستگاه RF یک روش کاربردی جهت لاغری موضعی است که مزایای بسیاری دارد . برخی از این موارد شامل:

یک روش غیر تهاجمی بود و بدون استفاده از جراحی می توان به نتیجه دلخواه دست یافت.

برای انواع پوست ها مناسب می باشد.

با استفاده از دستگاه لاغری RF می توان علاوه بر ارسال امواج جهت کاهش وزن همزمان لیفت پوست را نیز انجام داد . این روش باعث جلوگیری از افتادگی پوست انجام می شود.

روشی مناسب برای افرادی است که با رژیم لاغری قادر به کاهش وزن نیستند . در واقع می توان به عنوان یک شوک جهت ادامه فعالیت ها استفاده نمود.

در نتیجه زمانی که رژیم و ورزش نتیجه ای نگرفته ایم این روش می تواند یکی از بهترین  روش های موثرل در جهت نتیجه گیری باشد.

از دیگر مزایای این روش می توان به غیر تهاجمی بودن روش و همچنین عدم نیاز به جراحی اشاره کرد.

 

لاغری موضعی با آر اف برای چه افرادی مناسب است؟

کاندیدای استفاده از این روش در واقع افرادی می باشند که دارای بدنی متناسب هستند و در یک قسمت بدن خود مانند شکم و پهلو تجمع چربی دارند که با روش هایی همچون رژیم غذایی و ورزش از بین نمی رود . این روش برای افرادی که تمایل به از بین بردن سلولیت ها دارند  ، به شدت توصیه می شود .

چه کسانی نمی توانند از این روش استفاده نمایند؟

لاغری با آر اف به افرادی که به اختلال حسی دچار است  به هیچ عنوان توصیه نمی شود .  دلیل این کار است که بیمار قادر نمی باشد تا مشکل خود در این زمینه را به خوبی انتقال دهد.
شواهدی تا کنون جهت خطرناک بودن روش RF برای بانوان باردار تاکنون مشاهده نشده است . اما بهتر است این روش در طول دوران بارداری و شیردهی استفاده نشود .
افرادی که از دستگاه پیس میکرو مخصوص بیماران قلبی و عروقی است و یا کسانی که از پروتز های فلزی ، صفحه های دندانی و … استفاده می کنند ، نمی توانند از روش RF استفاده کنند.

لاغری موضعی با آر اف چگونه انجام می‌شود؟

ابتدا یک کرم بی حسی برای بیمار در ناحیه مورد نظر زده می شود . این بی حسی جزئی می باشد و نیاز به بی حسی کلی نیست . بعد از اعمال بی حسی کرم با استفاده از الکل از ناحیه مورد نظر پاک می شود . با استفاده از ترکیب امواج می توان ترکیب دوقطبی و تک قطبی را از روی ناحیه مورد نظر پاک نمود . کارشناسی که به آن مراجعه نمودید با استفاده از آموزش های لازم طبق دستگاه تنظیمات را برای هر فردی باید به طور منحصر به فرد انجام دهد ( تنظیمات دستگاه برای هر فرد متفاوت است ). این کار باعث می شود تا انرژی به طور یک دست در تمامی قسمت ها اعمال گردد.

بعد از اعمال بی حسی و تنظیمات ابتدایی از کرم جهت روان کردن پوست استفاده می شود . کرم و یا روغن را در ناحیه مورد نظر قرار می دهند تا به راحتی هندپیس دستگاه بتواند روی پوست حرکت کند . با حرکت دادن هندپیش روی ناحیه ، آدیپوسیت‌ ها ، اسید های چرب در قسمت لنفاوی  آزاد می نمایند . سپس از آزاد شدن اسید های چرب ،  آدیپوسیت‌ ها کوچک می شوند و باعث دست یابی دلخواه می گردد . بعد از انجام مراحل می توان کمپرس و یا لوسیون را روی پوست قرار داد.

دوره نقاهت بعد از استفاده از دستگاه لاغری موضعی RF

ممکن است بعد از انجام کار با دستگاه آر اف دچار قرمزی خفیف شوید . ای قرمزی بسیاری شدید نبوده و در حد آفتاب سوختگی می باشد . نگران نباشید این قرمزی ها به سرعت برطرف می شوند و حتی نیاز به مرخصی از محل کار نخواهید داشت . بعد از انجام این کار می توانید به فعالیت های روزانه خود باز گردید . تها کاری که لازم است انجام دهید ، استفاده از لوسیون بعد از استفاده از دستگاه RF می باشد.

آیا استفاده از دستگاه FR بی خطر است ؟

به طور خلاصه ، بله – تا زمانی که شما برای انجام این کار نزد یک متخصص بروید تا با استفاده از علم این روش و آشنایی کامل کار با آن و همچنین شناخت نسبت به شما اقدام به درمان شما نماید.

 

راه های ارتباطی با خانم بهاره هندیجانی

شماره تماس مستقم : ۰۹۰۳۱۳۱۳۱۱۹

آدرس : بلوار کشاورز، بین جمالزاده و کارگر، ساختمان پزشکان بهار، پلاک ۳۴۰، طبقه دوم، واحد ۱۲

اقدامات لازم برای قبل و بعد از کاهش وزن موضعی با دستگاه RF 

همانطور که قبلا اشاره شد ، استفاده از دستگاه آر اف نیاز به مراقبت و دوره نقاهت خاصی ندارد  . این در واقع جزء نکات مثبت در این روش به شمار می آید . اما رعایت برخی نکات می تواند در بهتر شدن نتیجه و کمتر شدن عوارض احتمالی کمک کند . بر خی از موارد شامل:

بهتر از چند روز قبل و بعد از انجام آن از استعمال دخانیات خودداری نمایید.

مصرف نوشیدنی های الکلی سه روز قبل و بعد از انجام کار با آر اف توصیه نمی شود.

دو الی سه  روز قبل از انجام کار از انجام ورزش سنگین بپرهیزید.

همچنین تا یک هفته بعد از انجام RF از انجام ورزش سنگین خودداری نمایید.

در طول روند درمان بهتر است روزانه بین ۸ الی ۱۰ لیوان آب بنوشید.

مصرف آسپرین و داروهای ضد التهابی توصیه نمی شود .

نتیجه گیری

در روش موضعی rf  مشابه عملی که ما در باشگاه ها برای گرم کردن بدن انجام میدهیم اتفاق می افتد این روش که روشی رادیو فرکانسی است و به واسطه ی الکتریسیته کار می کند است با نفوذ در لایه های عمیق پوست و با بالا بردن دمای بدن چربی های مزاحم ناحیه مورد نظر را گرم و این گرما همان گرمایی است که ما در هنگام ورزش برای لاغری به آن نیاز داریم.

در نتیجه چربی ها آماده ی دفع و تبدیل به سوخت و ساز برای بدن هستند.

همچنین در این روش با متمرکز کردن انرژی در اعماق پوست روی لایه های زیرین پوست تاثیر و در نتیجه پوست بدن را کشیده صاف و نرم می کند و باعث بهبود ساختار بافت زیرین پوست می شود.

 



Source link