نه نمونه های خیره کننده از رژیم کتوژنیک برای لاغری زیبا

لوبیا مقداری فیبر و سایر مواد مغذی را فراهم می کند، اما برای رژیم کتوژنیک برای لاغری مناسب نیست زیرا دارای نشاسته 10 نکته درباره روش کتوژنیک که نمی‌توانید از دست بدهید 1402 (کربوهیدرات) بالایی است. هرگاه شخصی از این رژیم خسته شده و احساس بدی دارد ، ما به او پیشنهاد می کنیم تا یک کاسه سوپ مرغ میل کند و شاهد از بین رفتن تمامی این علائم باشد. میزان کربوهیدرات مصرفی شما در طول روز باید کمتر از 50 گرم باشد. این بدین معناست که حاوی 2 گرم کربوهیدرات خالص می باشد. به منظور تامین دو الکترولیت دیگر می توانید آووکادو ، لوبیا و انواع آجیل مصرف کنید. همانند دیگر چربی ها روغن MCT وارد سیستم لنفاوی نمی شود. در عوض مستقیما وارد کبد می شود ، جایی که متابولیز شده و انرژی همچون کربوهیدرات را آزاد کرده و در این روند مقدار زیاد کتون ( که به عنوان سوخت استفاده می شوند ) ایجاد می کند. در واقع بیش از 20 تحقیق نشان دادند که این نوع رژیم غذایی می تواند به کاهش وزن و بهبود سلامت کمک کند. یک متاآنالیز اشاره کرده است که یکی از دلایل کاهش وزن با کتو این است که احتمال دارد که رژیم های کتویی گرسنگی را سرکوب کنند. نکته جالبی که در رژیم کتوژنیک باید به آن اشاره کنیم این بوده که این رژیم بر ورزش تأثیرات فراوانی دارد.

علت کاهش پروتئین در رژیم کتوژنیک چیست ؟ اگر میزان درصد چربی بدن خود را نمی دانید ، از ماشین حساب تنظیم کالری استفاده کرده و میزان مصرف روزانه خود را ضرب در 0.2-0.15 کنید تا میزان پروتئین مورد نیاز روزانه شما در نمونه رژیم کتوژنیک به دست آید. این فرآیند اولیه سازگاری با کتون معمولا 4 هفته طول می کشد تا کامل شود ، مرحله ای که روند تطابق چربی سوزی شما در بالاترین حد است. راهکار : برای مقابله با این مشکل پیشنهاد می کنیم در ابتدا مقدار کربوهیدارت را کم کنید. شما ممکن است تصور کنید که می دانید رژیم کتوژنیک چیست و بدون نیاز به اندازه گیری کلان خوراک ها تا اینجا اطلاعات کافی برای تغییر رژیم خود به ٰٰرژيم کتوژنیک را به دست آورده اید. آوکادو غنی از ویتامین ها و مواد معدنی است ، از جمله پتاسیم، یک مواد معدنی مهمی که ممکن است افراد بسیاری به اندازه کافی نداشته باشند.

رژیم کتوژنیک و فشار خون

بنابراین می توانید به هر اندازه که می خواهید از این مواد غذایی در نمونه رژیم کتوژنیک استفاده نمایید. ممکن است بدین دلیل باشد که کتون ها اثر ” پروتئینی ” دارند و بنابراین مصرف پروتئین به مقدار زیاد لازم نیست. آن ها را به صورت منظم در رژیم کتوژنیک خود مصرف کنید ، اما از مصرف مکمل ها نیز نترسید! هرم رژیم کتوژنیک برای افرادی که علاقه ای به شمارش میزان کالری دریافتی ندارند ، از نظر محدودیت در انواع غذاهایی که می خورند اذیت نمی شوند و ورزشکاران سطح مبتدی و متوسط مناسب است. افرادی که از رژيم کتوژنیک پیروی می کنند و میزان مصرف این دسته از چربی ها را افزایش می دهند ، اغلب در معرض ناراحتی های گوارشی قرار می گیرند. میزان کم آب ذخیره شده در بدن به دلیل کمبود کربوهیدرات ها، ممکن است منجر به کم آبی و یبوست شود. در صورت پیروی از این رژيم باید سعی کنید سطح سدیم ، پتاسیم و منیزیم بدن خود را افزایش دهید زیرا در صورت کمبود این مواد ، هم از لحاظ فیزیکی و هم ذهنی رنج خواهید برد.

برای افراد مبتلا به دیابت، تطبیق یک رژیم غذایی با کربوهیدرات بسیار کم، مانند رژیم کتوژنیک، ممکن است مزایایی را در مورد مدیریت گلوکز ارائه دهد. اما جایگزین سدیم از دست رفته بسیار حیاتی است ، به ویژه زمانی که در حال تمرین هستید. اگر تمایل به نوشیدن شیک های پروتئین بعد از اتمام تمرین دارید ،فقط کافیست مطمئن شوید که در طول روی به مقدار زیاد پروتئین دریافت نکرده اید. اگر قصد کاهش وزن دارید ، میزان چربی دریافتی را 200 الی 500 کالری و یا 22 الی 55 گرم کاهش دهید. رژیم کتو یک روش مؤثر برای کاهش وزن و کاهش خطر انواع مختلفی از بیماری ها است. کتو اسیدوز ( کم شدن pH خون و بافت ها ) چطور ؟ مصرف پری ورک اوت ها نیز هیچ مشکلی برای شما پیش نمی آورند. این تنوع به پروتئین و سبزیجات مصرفی شما بستگی دارد. شام: مرغ با سُس پستو، پنیر خامهای و سبزیجات. بعد از پخت، سینههای مرغ را از قابلمه بیرون آورید و باقیمانده مواد داخل قابلمه را با همزن دستی یا بلندر بهخوبی یکدست کنید. پس از داغ شدن روغن، مرغ های مخلوط شده را در قابلمه بریزید و به مدت 8 تا 10 دقیقه بپزید و مرتب هم بزنید.

کاهش وزن کتوژنیک

اما توجه داشته باشید که شکلات تلخ مورد استفاده باید حداقل حاوی 70% مواد جامد کاکائو بوده و در حد اعتدال مصرف شود. شکلات تلخ و کاکائو منابع خوشمزه آنتی اکسیدان هستند. شکلات تلخ و پودر کاکائو منابع غذایی خوشمزهی آنتیاکسیدانها محسوب میشوند. صبحانه: ماست نارگیل پرچرب که روی آن آجیل، دانهها و پودر نارگیل بریزید. ماست بدون طعم و پنیر کاتیج مواد غذایی سالمی هستند که پروتئین زیادی دارند. صرفاً لازم است که استفاده از آنها را کمی افزایش دهیم و با غذاهای طبیعی، حتی آنهایی که ارزش استخراجی بیولوژیکی بالایی دارند، مانند پروتئینهای آب پنیر فوق خالص، یا با اسیدهای آمینه (به اصطلاح بلوکهای سازنده عضلات، مواد فعال) یکپارچه شوند. گاهی اوقات از آنها به عنوان رژیم های کتوژنیک یا “کتو” یاد می شود. برای تصمیمگیری در مورد اینکه آیا رژیم کتوژنیک مناسب شما است یا خیر، درباره برنامه غذایی رژیم کتو خود با پزشک خود صحبت کنید.

وقتی این اتفاق میافتد، بدن شما در سوزاندن چربی برای تبدیل آن به انرژی فوق العاده کارآمد میشود. با این وجود ، وقتی اولین بار این رژیم غذایی را شروع کردید دریافت مقادیر زیاد چربی آسان نخواهد بود. با این حال ، این هنوز قابل بحث است. با این حال از آنجا که حفظ کتوز در هنگام روزه داری اغلب آسانتر است ، بسیاری از افراد اغلب رژیم های کتوژنیک را با انواع روزه داری ، معمولا رژیم ناشتای متناوب ترکیب می کنند. با این حال ، در مصرف چربی های غیر اشباع مانند سویا ، ذرت و یا روغن آفتابگردان زیاده روی نکنید! تنوع زیاد مواد تشکیل دهنده به شما در تهیه مواد غذایی متفاوت کمک می کند! شما می توانید لیستی از انواع مواد غذایی پرچرب را در اینترنت پیدا کنید. ماکیان مانند بوقلمون، مرغ، بلدرچین، قرقاول، غاز و اردک در هر ۱۱۵ گرم خود کربوهیدرات ندارند. من پیشنهاد می کنم که تنها 5 درصد کالری شما کربوهیدرات باشد ، که معمولا چیزی حدود 30 گرم کربوهیدرات است. مهم نیست که رژیم قبلی شما چگونه بوده است ، رژيم کتوژنیک یک فرصت بزرگ است. اکنون می دانیم رژيم کتوژنیک چیست .

 Art᠎icle was c reated wi th GSA Con te​nt ᠎Generato r DEMO᠎!

چرا این اتفاق در رژيم کتوژنیک رخ می دهد ؟ با مصرف زیاد پروتئین در رژیم کتوژنیک چه اتفاقی رخ می دهد ؟ شما در طول کل زندگی خود شنیده اید که چربی باعث چاقی شما می شود و خطرات احتمالی همچون سکته قلبی و مغزی به همراه دارد. گزینه آخر شاید شما را متعجب کند ، اما برای بسیاری از افراد کارساز است. امکان از دست دادن مقداری عضله در هر رژیمی وجود دارد. در میان انواعی که نام بردیم، رژیم استاندارد و پروتئین بالا به طور گسترده مورد مطالعه قرار گرفته اند. هنگامی که یک رژیم کتوژنیک را دنبال می کنید ، اکثر افراد به طور ذاتی با یک ترس از چربی این رژیم را شروع می کنند. با این حال، چندین مطالعه نشان داده که در اکثر افراد، چربی اشباع شده با بیماری قلبی ارتباطی ندارد.در واقع، برخی مطالعات نشان می دهد که مصرف متعادل لبنیات پرچرب خطر سکته قلبی و مغزی را افزایش نمی دهند و حتی ممکن است این خطرات را کاهش دهند.خلاصه:کره و خامه تقریبا فاقد کربوهیدرات هستند و اگر در حد متوسط و متعادل مصرف شوند اثری خنثی و یا سودمند در سلامت قلب دارند. این آستانه در افراد مختلف متفاوت است ، اما یک راهنمای خوب برای اکثر افراد این است که بین 5 الی 15 درصد کل کالری دریافتی روزانه آنها باید به عنوان یک نقطه شروع عمل کند.به طور معمول ، سطح کتون می تواند به هر فرد کمک کند تا محدوده ای را پیدا کند که به آنها اجازه دهد در کتوزدگی بمانند.

رژیم غذایی کتوژنیک عالی است، اما نه برای همه!

در حالت کلی آنها میوه هستند، اما در پخت و پز همانند سبزیجات استفاده می شوند. سبزیجات با برگ های سبز منبع عالی پتاسیم و منیزیم هستند. رژیم غذایی کتوژنیک عالی است، اما نه برای همه! سبزیجات کمکربوهیدرات جایگزینهایی عالی برای مواد غذایی پرکربوهیدرات به شمار میروند. سبزیجات با برگ های سبز نیز بسیار مقوی بوده و حاوی مقدار زیادی فیبر هستند. در چند روز اول ، ممکن است بسیار تمایل به این دسته مواد غذایی داشته باشید. در ابتدای رژيم کتوژنیک من به شدت نگران بودم که به دلیل میزان پروتئین دریافتی بسیار کم ، تمام حجم عضلاتی که به دست آورده بودم را از دست بدهم. پاسخ بسیار ساده است : باید با رژیم کتوژنیک خداحافظی کنید! با این حال، کسانی که از رژیمهای گیاهی، از جمله وگان استفاده میکنند، میتوانند از رژیم کتوژنیک نیز پیروی کنند. آنها همچنین دارای بسیاری از ویتامین ها و مواد معدنی از جمله پتاسیم و ویتامین های B هستند. درک افزایش سدیم برای خیلی ها دشوار است ، زیرا آنها مصرف سدیم را با احتباس آب و کاهش چربی مرتبط می دانند. کاهش مصرف کربوهیدرات ها باعث می شود که بدن انسان در یک حالت متابولیک که به آن کتوز گفته می شود قرار گیرد.

دریافت رژیم کتوژنیک رایگان فارسی از آنجا که میزان دریافت کربوهیدرات باید بین 0-15% انرژی روزانه مصرف شود ، مصرف غذاهایی مانند برنج ، سیب زمینی ، نان ، ماکارونی ، میوه و سایر غذاهای حاوی کربوهیدرات عملا غیرممکن می شود که در رژیم غذایی فرد قرار گیرد ، مگر اینکه به مقدار خیلی کم باشد. مانند تمام رژیمها و انواع روشهای لاغری، رژیم کتوژنیک تنها زمانی میتواند ثمربخش باشد که در اجرای آن ثابت قدم باشید و برای مدتی طولانی آن را دنبال کنید. چربیهای ناسالم: مصرف محصولاتی مانند روغنهای گیاهی تصفیه شده و مایونز باید محدود شود. محصولاتی که عناوین کم چرب یا رژیمی دارند: این خوراکیها اغلب فراوری شده هستند. محصولات رژیمی و فراوری شده. اگر شما عادت کرده اید تا پروتئین دریافتی روزانه خود را به ازای وزن بدنتان ( به جای حجم توده های عضلات ) محاسبه کنید ، ممکن است تحمل رژیمی با میزان پروتئین کمتر از نصف این مقدار برایتان اندکی دشوار باشد. می توانید در این نمونه رژیم کتوژنیک به جای گوشت خوک ( بیکن ) از گوشت بوقلمون و یا ران مرغ استفاده کنید.