هزینه یا قیمت جراحی پلک


هزینه جراحی پلک ،چشم ها رو میشه یکی از حساس ترین عضوهای بدن به شمار آورد. از سوی دیگه این عضو بسیار ارزشمند تاثیر زیادی توی زیبایی چهره افراد داره. شاید شما هم دیده باشین که بعضی از افراد چشمای پف کرده ای دارند و یا اینکه زیر چشم های اون ها ورم داره داره که دلیل اون پلک ها هستن. از طرفی با بالاتر رفتن سن افراد، پلک ها بالایی به سمت پایین حرکت می کنن و می تونن باعث جلوگیری از دید افراد بشن. توی این مواقع انجام جراحی پلک می تونه به سادگی مشکل رو برطرف کنه. ما توی این مطلب قصد داریم تا در خصوص هزینه جراحی پلک بیشتر صحبت کنیم.

جراحی پلک یا بلفاروپلاستی

جراحی پلک که به جراحی بلفاروپلاستی هم معروفه، نوعی عمل جراحی روی پلک های بالایی و پایینی چشم به شمار میاد. این عمل می تونه به سادگی علائم پیری که دور چشم به وجود میان رو از بین ببرده. به صورت کلی جراحی پلک به دو دلیل عمده انجام میشه:
• می پ چهره شما رو جوون تر و شاداب تر از اون چیزی که هست نشون بده
• افتادگی پلک جلوی دید بیمار رو گرفته
با افزایش سن، خاصیت ارتجاعی باقت های بدن هم شروع به کاهش می کنه. چین و چروک و شلی پوست از مهمترین علائم پیری هستند که روی صورت افراد به خصوص چشم و پلک نمایان میشه. وقتی که بنا به هر دلیلی، با مشکل افتادگی پلک روبرو شدید، می تونین به سادگی با انجام عمل جراحی پلک، مشکل به وجود اومده رو برطرف کنین. بلفاروپلاستی می تونه با برداشتن پوست اضافی و چربی برآمده از پلک ها، چهره شما رو جذاب تر و زیباتر کنه. امروزه هزینه جراحی پلک می تونه بسته به فاکتورهای بسیار مختلفی تغییر کنه که در ادامه به صورت کامل در خصوص اون صحبت می کنیم.

 

هزینه جراحی پلک

همانطور که شاید شما هم به خوبی واقف باشین، هر عمل جراحی، هزینه های مختص به خودش رو داره. جراحی پلک یا بلفاروپلاستی هم از این قاعده مستثنی نیست. پس شاید بپرسین که هزینه جراحی پلک چقدر میشه؟ در پاسخ به این سوال باید اشاره کنیم که چون فاکتورهای بسیار زیادی توی تعیین هزینه نهایی جراحی پلک تاثیرگذار هستن.، امکان ارائه یک هزینه دقیق وجود نداره.
هر کدوم از این فاکتورها می تونن به نوعی روی قیمت جراحی پلک تاثیرگذار باشن. از این رو هزینه نهایی بستگی به همه این عوامل داره. اما باید بدونین که به صورت کلی، هزینه جراجی پلک پایین در مقایسه با هزینه جراحی چلک بالا، کمتر هست. برای اینکه به صورت کامل با عواملی که می تونن باعث ایجاد تغییر توی قیمت جراحی پلک بشن آشنا بشین، ما در ادامه به صورت کامل در خصوص اون ها صحبت کردیم:

• نوع جراحی

نوع جراحی پلک به صورت مستقیم روی قیمت نهایی این عمل جراحی، تاثیر داره. بسته به این که شما قصد دارین که عمل جراحی پلک رو برای رفع افتادگی انجام بدین، یا می خواین که کیسه ها و پف های زیر چشم رو بردارین یا … هزینه نهایی هم تغییر می کنه. همانطور که قبلا هم اشاره کردیم، هزینه عمل پلک پایین با هزینه عمل پلک بالا هم متفاوته. از اون جایی که برداشت بافت یا چربی به نکنیک های مختلفی نیاز داره، پس نوع جراحی انجام شده می تونه باعث تغییر توی هزینه جراحی پلک بشه.

• دستمزد جراح

یکی دیگه از مهمترین عوامل تعیین کننده قیمت جراحی پلک، دستمزد جراح هست. بسته به این که جراح شما چه سابقه، رزومه، توانایی، تخصص و یا تجربه ای داره، دستمزد مختلفی هم میتونه از شما درخواست کنه. البته به یاد داشته باشین که عمل جراحی پلک یک عمل دقیق و حساسه. به همین دلیل باید زیر نظر یک متخصص خبره و ماهر انجام بشه تا بهترین نتیجه برای شما به دست بیاد. از این رو با اینکه دستمزد جراح های حرفه ای بیشتره، اما نتیجه کار می تونه بسیار مطمئن تر باشه. پس به یاد داشته باشین که توی انتخاب جراح خودتون نهایت دقت رو به خرج بدین و بهترین و مناسب ترین جراح رو پیدا کنین.

• هزینه های بیمارستان و یا کلینیک

از جمله فاکتورهای مهم دیگه ای که هزینه جراحی پلک رو مشخص می کنن، هزینه و یا تعرفه هایی هست که از سوی بیمارستان ها و یا کلینیک های زیبایی درخواست میشه. بسته به اینکه بیمارستان یا کلینیک از چه دستگاه ها، خدمات، نیروها و … استفاده کنند، این هزینه هم متغییر میشن. برای مثال، هرچه نوع دستگاه ها و تجهیزات موجود توی بیمارستان ها و کلینیک های زیبایی پیشرفته تر و مجهزتر باشه، هزینه جراحی پلک هم افزایش پیدا می کنه.
از طرف دیگه، برخی از این کلینیک ها و یا بیمارستان ها، خدمات مختلفی رو قبل و یا بعد از عمل جراحی در اختیار مشتریان خودشون قرار میدن که همین مورد هم میتونه باعث افزایش قیمت و تعرفه اون ها بشه.

 

سایر هزینه های جراحی پلک

تا این جا به برخی از مهمترین هزینه هایی که می تونن به صورت مستقیم روی هزینه نهایی جراحی پلک تاثیر بزارن، اشاره کردیم. اما باید بدونین که این هزینه ها، تنها هزینه های شما برای انجام عمل جراحی پلک نیستن. شما باید هزینه های اضافی رو هم توی این مسیر انجام بدین. برای مثال، قبل و یا بعد از جراحی پلک، نیاز به انجام یه سری تست، آزمایش یا عکس برداری ها از پلک وجود داره که به جراح کمک می کنه تا تغییرات انجام شده رو به دقت زیر نظر بگیره.
هر کدوم از این آزمایش ها یا تست ها برای خودشن هزینه هایی دارن که باید توی هزینه جراحی پلک لحاظ بشنو از طرف دیگه برای دریافت بهترین نتیجه نیاز هست که شما انواع داروها، پمادها، پانسمان ها و … رو خریداری کنین که خود این موارد هم هزینه های دیگه ای رو روی دست شما میزارن.

پرداخت هزینه جراحی پلک توسط بیمه

اگر هدف از انجام جراحی چلک، زیبایی باشه، بیمه هیچ هزینه ای رو متقبل نمیشه. اما اگه دلیل انجام جراحی پلک، برطرف کردن مشکلات بینایی باشه، بخشی از هزینه های جراحی پلک توسط بیمه پرداخت میشه. البته شما باید مدارک و اسنادی رو که نشون میده افتادگی پلک باعث بروز مشکل در بینایی شما شده رو به شرکت بیمه ارائه کنین تا بتونین بخشی از هزینه های انجام این عمل رو از بیمه دریافت کنین.


Post Views: 1,025



Source link