اصول صحیح سوزاندن چربی‌های اضافی بدن

5e1d4305bfc79 2020 01 14 07 56 - اصول صحیح سوزاندن چربی‌های اضافی بدن

اصول صحیح سوزاندن چربی‌های اضافی بدن

برای سوزاندن چربی‌های اضافی بدن خود بهتر است اصول و روش صحیح آن را به کار ببندید. بسیاری از افراد برای کاهش وزن و رسیدن به تناسب اندام در طول زمان رژیم غذایی خود از مصرف غذاهای دارای قند پرهیز می کنند اما بهتر است بدانید که رعایت رژیم غذایی مناسب و تاثیر پذیری از الگوی غذایی موثر و مفید در این زمان بسیار ضروری است.

تمرینات هوازی

در هفته ۳-۴ بار انجام تمرینات هوازی و فعالیت‌های ورزشی مانند پیاده روی، دو چرخه سواری و دو می‌تواند در جهت سوزاندن چربی‌های اضافی بدن نقش موثر و مفیدی داشته باشد.

4e0ca71c b2ce 4613 89d3 6759e673783a e1535363061192 - اصول صحیح سوزاندن چربی‌های اضافی بدن

مصرف پروتئین

مصرف روزانه ۱۰۰ گرم پروتئین می‌تواند سبب حفظ، ترمیم و ساخت بافت‌های ماهیچه ای شود و رعایت آن در طول دوره رژیم غذایی سوخت و ساز بدن را افزایش می‌دهد.

مطلب مرتبط: مواد غذایی چربی سوز برای کمک به روند سوخت و ساز بدن و کاهش وزن

چربی‌‌های سالم

جالب است بدانید که حدود ۲۰ درصد از کالری مصرفی روزانه شما از چربی‌های سالم مانند مغز‌های آجیل است. چربی‌های سالم برای عملکرد مناسب هورمون‌ها، مغز و چربی سوزی لازم و ضروری هستند.

مطلب مرتبط: چربی سوزهای زمستانی ، خوراکی های چربی سوز در فصل زمستان

1551 - اصول صحیح سوزاندن چربی‌های اضافی بدن

کربوهیدرات و قندها

از مصرف شکر سفید و آرد سفید به طور کامل خودداری کنید و به جای آنها از جو، میوه‌ها و سبزیجات در طول رژیم غذایی خود استفاده کنید. جالب است بدانید که در دوران رژیم خود هر چه بیشتر میوه مصرف کنید زودتر کاهش وزن را با چشمان خود می بینید.

به منظور بهره مندی از رژیم غذایی آنلاین دکتر رویا خادمیان بر روی لینک زیر کلیک کنید:

رژیم غذایی اینترنتی

دیدگاهتان را بنویسید