برنامه حجم بدنسازی

برنامه چربی سوزی

برنامه بدنسازی چربی سوزی

2019-06-19

برنامه عضله سازی بدنسازی

برنامه عضله سازی بدنسازی

2019-06-22

برنامه حجم بدنسازی برای بسیاری از افراد به معنی تمرینی مداوم و طولانی است ، اما برخی از افراد نیز به دنبال افزایش سریع حجم بدنشان هستند و دلایل خودشان را برای این امر دارند. هرچند انجام این کار مقداری دشوار است ، اما غیرممکن نیست.

در این برنامه حجم بدنسازی ، تمرین هایی وجود دارند که در کوتاه مدت باعث افزایش حجم عضلات می شوند. در این مقاله یک برنامه بدنسازی 3 روزه به شما ارائه می دهیم که تمامی موارد پایه ای را شامل می شود و پایه مناسبی را برای شما فراهم می کند!

  • هدف اصلی : افزایش حجم
  • نوع تمرین : دو بخشی
  • سطح تمرین : مبتدی
  • مدت زمان برنامه : 4 هفته
  • تعداد روزهای تمرین در هفته : 3 روز
  • زمان تمرین : 15 تا 30 دقیقه

برنامه روز اول : قسمت بالایی بدن

روز دوم : قسمت پایینی بدن

روز سوم : قسمت میانی بدن ( نیم تنه )

جهت مشاهده سایر مقالات مرتبط با این مقاله ، به صفحه برنامه بدنسازی و جهت مشاهده سایر مقالات به صفحه کیمیا بلاگ مراجعه نمایید.

Qimia

دیدگاهتان را بنویسید