کرانچ معکوس روی نیمکت شیبدار

حرکات انفجاری پشت بازو

حرکات انفجاری پشت بازو

2021-04-10

تقویت عضلات پا

حرکات تقویت عضلات پا

2021-04-21

کرانچ معکوس روی نیمکت شیبدار / ورزش کرانچ معکوس / شکم کرانچ نیمکت / حرکت کرانچ معکوس / کرانچ معکوس روی زمین / شکم کرانچ معکوس

کرانچ معکوس روی نیمکت شیبدار ، تمرین کشش ناحیه شکم است. این تمرین بسیار متداول بوده و تمامی ورزشکاران این تمرین را در برنامه ورزشی خود دارند. اکثر تمرینات مربوط به شکم شامل حرکت شکم کرانچ معکوس بوده ، به گونه ای که یکی از بهترین تمرین های ناحیه میانی شناخته شده است. از آنجایی که تمرین دراز نشست آسیب های جدی به کمر وارد می کند ، امروزه کرانچ جایگزین عالی برای آن می باشد! الگوی حرکت آن ها یکسان بوده ، با این تفاوت که کششی در ناحیه کمر احساس نخواهید کرد.

  • عضله اصلی درگیر در حرکت کرانچ معکوس روی نیمکت شیبدار : عضله شکم
  • نوع تمرین : قدرتی
  • مکانیزم : جداسازی
  • سطح تمرین : مبتدی
  • نوع نیرو : کششی ( دو طرفه )
  • ابزار مورد نیاز : وزن بدن ، نیمکت شیبدار
آناتومی بدن ( عضلات شکم )
آناتومی بدن ( عضلات شکم )

نحوه انجام تمرین کرانچ معکوس روی نیمکت شیبدار :

  1. در حالی که سر شما در بالای نیمکت شیبدار قرار دارد ، به پشت روی آن دراز بکشید. بالای نیمکت را با هر دو دست بگیرید ، سپس در حالی که باسن همواره روی آن قرار دارد،پاها را روی یکدیگر قرار داده و به صورت موازی با سطح زمین نگه دارید. زانوهای شما باید کمی خم باشند و با استفاده از عضلات شکم ، تعادل خود را حفظ کنید. این نقطه شروع حرکت کرانچ معکوس روی نیمکت شیبدار خواهد بود.
  2. اکنون نفس خود را بیرون داده ( بازدم ) و با استفاده از عضلات شکم و خم شدن از ناحیه لگن ، پاهایتان را بالا ببرید. انقباض را برای لحظه ای حفظ کنید ، سپس هم زمان با داخل کشیدن نفس ( دم ) پاها یتان را به آرامی به محل شروع بازگردانید.
  3. مطمئن شوید در مدت انجام دادن این تمرین پاها کشیده هستند.
  4. تا جایی که می توانید تمرین کرانچ معکوس روی نیمکت شیبدار را تکرار کنید.

مزایای ورزش کرانچ نیمکت :

حرکت کرانچ ممعکوس یک تمرین پیشرفته است که به بهبود ثبات عضلات شکم شما و ایجاد شکم های بزرگتر ، بهتر و فرم گرفته کمک می کند. حتی افراد باتجربه تر نیز این تمرین را به عنوان یکی از تمرینات چالش برانگیزتر برای عضلات شکم می دانند. این ورزش یکی از معدود حرکات منحصر به فردی است که با استفاده از موقعیت بدن برای جدا کردن آنها ، عضلات شکمی راست روده و عضلات تحتانی شکم را هدف قرار می دهد. در حالی که کاهش چربی شکمی کار غیرممکنی است ، این ورزش واقعا به رشد عضلات شکم کمک می کند ، باعث می شود عضلات شکم بیشتر دیده شوند و در مدت زمان کوتاهی شکم شش تکه ( سیکس پک ) به دست آورید.

  • زاویه نیمکت باعث افزایش شدت تمرین می شود
  • بهترین تمرین برای چربی سوزی شکم
  • با افزایش زمان یا افزایش وزن می توان با گذشت زمان در ورزش کرانچ معکوس پیشرفت کرد

جهت مشاهده سایر ویدیوهای مرتبط ، به صفحه حرکت شکم و جهت مشاهده سایر مقالات به صفحه کیمیا بلاگ مراجعه نمایید.

Qimia

دیدگاهتان را بنویسید