علم ورزش | سیستم سفارش گیری بوفه چیست + مزایای خرید و کاربردها


سیستم سفارش‌گیری بوفه به‌عنوان یک سیستم الکترونیک در راستای هوشمندسازی بوفه‌های مدارس و کاربری‌های مشابه دیگر طراحی شده و مزایای بسیاری به همراه دارد. استفاده از چنین سیستمی در مدارس با هدف بهینه‌سازی و مدیریت بوفه‌ها، تشویق و ترغیب دانش‌آموزان برای استفاده از خوراکی‌های مفید بسیار ایده‌آل است. همچنین به کارگیری سیستم‌های هوشمند سفارش‌گیر در باشگاه‌های ورزشی می‌تواند مزایای زیادی از جمله افزایش فروش بوفه‌ها، سهولت خرید برای ورزشکاران و عدم نیاز به حضور مسئول بوفه را به همراه داشته باشد.

تجهیز محیط‌های کاربری مختلف به چنین سیستم‌هایی جهت یکپارچه‌سازی و مدیریت صحیح در عصر تکنولوژی امروز ضروری به نظر می‌رسد. با استفاده از کیوسک‌های سفارشگیری بوفه‌ای و به کارگیری نرم افزار بوفه هوشمند، می‌توان از مزایای گوناگونی که این بوفه‌ها در خدمت ما قرار می‌دهند به انحای مختلف، نهایت استفاده را به عمل آورد؛ چه استفاده از نسخه وب نرم افزار بوفه مدارس ورزشی و راه‌اندازی سامانه ثبت نام برای پیش سفارش ناهار ورزشکاران و چه به حداکثر رساندن فروش بوفه‌های باشگاه‌ها با تحلیل خرید‌های آن ها قبل و بعد از تمرین.

با ما همراه باشید تا ضمن معرفی سیستم سفارش‌گیری بوفه راجع‌به کاربردهای آن در مدارس و کاربری‌های مشابه دیگر صحبت کنیم.

سیستم سفارش‌گیری بوفه چیست

کیوسک‌های ثبت سفارش ایستگاه‌های مستقل فلزی یا پلاستیکی با یک صفحه نمایش لمسی بزرگ هستند که معمولا در ورودی اماکن پرتردد مانند رستوران‌ها، فست فودها، سینماها و بوفه‌های مدارس قرار می‌گیرند. منوی درج‌شده روی صفحه نمایش لمسی این کیوسک‌ها متناسب با نوع استفاده آن‌ها در محیط‌های مختلف، اطلاعات کاملی از محصولات و موجودی را در اختیار مشتریان و مراجعه‌کنندگان قرار می‌دهد. کاربران می‌توانند گزینه‌های دلخواه خود را در منوی صفحه نمایش انتخاب کرده و سفارش خود را با چند کلیک ثبت کنند. قابلیت شخصی‌سازی سفارشات، درج تمام جزئیات مربوط به محصولات و منوی کامل، رابط کاربری آسان و قابلیت ادغام با سیستم‌های وفاداری مشتری از ویژگی‌های این کیوسک‌های ثبت سفارش است.

سیستم‌ یا کیوسک‌های سفارش‌پذیر دستگاه‌های الکترونیکی لمسی، خودکار و مجهز به نرم‌افزارهای بهینه‌شده با رابط کاربری آن هستند. این کیوسک‌ها به‌عنوان یک ابزار مدرن فرایند سفارش‌گیری را در کسب‌وکارهای مختلف بهبود بخشیده‌اند. طبق این تعریف، کیوسک‌های طراحی شده برای مدارس که به نرم‌افزار هوشمند بوفه مجهز هستند، به‌عنوان سیستم یا دستگاه سفارش‌گیری هوشمند بوفه شناخته می‌شوند.

این دستگاه به یک صفحه نمایش لمسی، سیستم پرداخت الکترونیکی و ویژگی‌های نرم‌افزاری مجهز است، منوی غذا یا منوی محصولات و خوراکی‌ها روی آن نصب شده است؛ درنتیجه دانش‌آموزان می‌توانند براساس منویی که در اختیار دارند، به‌صورت مستقیم سفارش خود را تکمیل کنند و هزینه تغذیه خود را به‌صورت آنلاین پرداخت کنند. با توجه‌ به تایم محدود زنگ‌های تفریح، دانش‌آموزان برای سفارش از بوفه مدرسه وقت خود را از دست نخواهند داد.

سیستم سفارش گیری بوفه

کاربرد و مزایای سیستم سفارش گیری بوفه

خرید بوفه الکترونیکی یک سرمایه‌گذاری درازمدت محسوب می‌شود. صاحبین و مدیران کسب‌وکارها می‌توانند با بهره‌گیری از سیستم سخت‌افزاری و نرم‌افزار بوفه هوشمند از تعداد پرسنل سفارش‌گیر کم کرده و نیروهای خود را در راستای تقویت سایر بخش‌ها و افزایش دقت در آماده‌سازی سفارشات به‌کار گیرند. به‌عنوان مثال، استفاده از سیستم سفارس گیری بوفه به مسئول بوفه امکان می‌دهد که زمان خود را برای تدارک یک منوی خوراکی مناسب صرف کند. از این منوی غذایی می‌توان به تدارک عروسی، ساندویچ‌های خانگی و … اشاره کرد. درنهایت صاحبین کسب‌وکارها می‌توانند با این ابزارهای قدرتمند، از مشتریان خود طرفدار واقعی بسازند.

کاربرد کیوسک‌های سفارش گیری در تعریف آن‌ها مشخص می‌شود. استفاده از این دستگاه و نصب آن در نزدیکی بوفه مدرسه برای دانش‌آموزان، والدین و مدیریت مدرسه مزایای بسیاری به همراه دارد. به این صورت که دانش‌آموزان می‌توانند با خرید تغذیه و خوراکی‌های میان‌وعده خود از بوفه، شکل جدیدی از سفارش محصول را یاد بگیرند و همگام با تکنولوژی، سطح تجربیات خود را ارتقاء دهند؛ این نوآوری می‌تواند ذهن آن‌ها را بازتر کند. مسئولین مدرسه نیز می‌توانند با مدیریت بوفه، نظم مدرسه را بهبود ببخشند.

درواقع دانش‌آموزان می‌توانند بدون نیاز به تعامل با پرنسل و مسئول بوفه، سفارش خود را ثبت کنند؛ به این ترتیب از ایجاد همهمه جلوگیری می‌شود. مهم‌ترین مزیت این سیستم در مدارس، قابلیت کنترل دانش‌آموزان توسط والدین آن‌هاست. والدین می‌توانند بدون این‌که دغدغه خوراکی فرزندان‌شان را داشته باشند، با نظارت درست، بهترین خوراکی‌ها را برای میان‌وعده آن‌ها در نظر بگیرند.

دستگاه سفارش‌گیر لمسی، یک مدل از سیستم سفارش‌ گیری بوفه دارای یک صفحه نمایش کوچک‌تر است که در نزدیکی محل ثبت سفارش بوفه‌ها یا روی میزهای کافه‌ها و رستوران‌ها تعبیه می‌شود. این کیوسک نسبت‌به کیوسک‌های سفارش‌گیر ایستاده و مستقل، اندازه کوچک‌تری دارد. استفاده از چنین دستگاه‌هایی در مدارس یا محیط‌های کاربری دیگر باعث صرفه‌جویی در فضای موجود شده و امکان برقراری بین مسئول ثبت سفارش و مشتری را فراهم می‌سازد.

کاربرد اصلی سیستم سفارش گیری بوفه در مدارس است. امکانات نرم‌افزاری این کیوسک‌های سفارش‌گیر، کاربرد آن‌ها را در بوفه مدارس بهینه‌ کرده است؛ اما نصب و راه‌اندازی آن در کاربردهای دیگر مانند کتابخانه‌ها، ادارات، باشگاه‌های ورزشی و کاربری‌های بسیار دیگر می‌تواند در مدیریت اصولی و ایجاد تجربه کاربری خوشایند برای مشتری‌ها بسیار موثر و کارآمد باشد.

سیستم سفارش گیری بوفه

امکانات سیستم سفارش گیری بوفه

تا اینجا با سیستم سفارش گیری بوفه مدارس، بوفه‌های باشگاهی و کاربرد این سیستم‌ها در محیط‌های دیگر آشنا شدید. مزایای این سیستم‌های سفارش‌گیر فراتر از چیزی است که بررسی کردیم. استفاده از این دستگاه‌ها در مسیر رشد و توسعه در سطوح مختلف ایده‌آل به نظر می‌رسد. نصب و راه‌اندازی بوفه‌های هوشمند و به‌کارگیری نرم‌افزار بوفه مدارس، روند مدیریت در فضاهای کوچک‌تر را بهبود می‌بخشد و با استفاده از آن در سطوح گسترده، نظم و سازماندمی اصولی در تمام بخش‌ها حاکم می‌شود.

این کیوسک‌های قابل استفاده در مدارس به امکانات متعددی از قبیل رزرو خوراکی از راه دور، قابلیت مشاهده سوابق خرید دانش‌آموزان، قابلیت تعیین سقف خرید برای دانش‌آموزان، امکان نظارت والدین بر نوع تغذیه دانش‌آموز و هزینه خرید، قابلیت شارژ آنلاین کارت و همچنین شارژ آفلاین حساب دانش‌آموز توسط والدین یا مدیر بوفه، قابلیت اتصال به چند کیوسک یا انبار برای مدیریت خودکار بخش‌های مختلف بوفه، امکان رزرو صبحانه، میان‌وعده و ناهار از منوی غذا در روزهای قبل، امکانات و مزایای دیگر مجهز هستند. والدین می‌توانند از طریق سامانه ثبت‌نام نرم‌افزار بوفه هوشمند یا نصب اپلیکیشن اندروید و آیفون از حمل نقدینگی توسط دانش‌آموزان خود جلوگیری کنند‌.

ویژگی‌های کیفی و نحوه عملکرد سیستم سفارش گیری بوفه

باتوجه‌به استفاده فراوان و مکرر این دستگاه‌ها توسط دانش‌آموزان، انتظار می‌رود که کیوسک‌های هوشمند بوفه از شاخص‌های کیفی بالایی برخوردار باشند. از این شاخص‌ها می‌توان به صفحه نمایش استاندارد، زاویه دید و وضوح مناسب، پردازنده قوی، امنیت بالا، اتصال به شبکه، پشتیبانی از کارت‌های بانکی مختلف، قابلیت شخصی‌سازی و ویژگی‌های سخت‌افزاری بهینه‌شده اشاره کرد.

این دستگاه از دو بخش سخت‌افزاری با قابلیت‌های کارآمد و بخش نرم‌افزاری پیشرفته تشکیل شده است. قسمت نرم‌افزاری خود شامل چند بخش منوی محصول، ثبت سفارش دانش‌آموز، اطلاعات و تصاویر مربوط به خوراکی‌ها، موجودی آن‌ها و پرداخت یا پیش پرداخت هزینه خرید می‌شود.

در بخش سخت‌افزاری نیز یک صفحه نمایش لمسی، یک دوربین، یک کارتخوان، یک فیش پرینتر و بارکدخوان وجود دارد که درنهایت این تجهیزات به اینترنت متصل می‌شوند. روند ثبت سفارش محصولات بوفه توسط دانش‌آموزان به‌دلیل رابط کاربری آسان آن بسیار ساده است و دانش‌آموزان به‌راحتی می‌توانند سفارشات خود را شخصی‌سازی کنند. ثبت سفارش توسط خود دانش‌آموزان یا مدیریت بوفه انجام می‌شود.

سیستم سفارش گیری بوفه

کیوسک‌های سفارشگیر برای بوفه باشگاه ورزشی

کیوسک‌های باشگاه ورزشی سیستم‌های پیشرفته با فناوری نوآورانه و رابط تعاملی کاربرپسند هستند که به ارائه خدمات باکیفیت به مشتریان و درنهایت مدیریت بهینه باشگاه کمک می‌کند. این کیوسک‌ها مانند سیستم سفارش ‌گیری بوفه از دو بخش سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تشکیل می‌شوند. آنچه سبب تفاوت این دو سیستم سفارش‌گیری می‌شود، برنامه‌های نرم‌افزاری خاصی است که برای هریک از آن‌ها تعریف می‌شود. ورزشکاران و بدنسازان می‌توانند با استفاده از این دستگاه بدون نیاز به تعامل با نیروی انسانی در باشگاه ثبت‌نام کنند و کلاس‌ها و برنامه‌های ورزشی خود را رزرو و مشخص کنند.

مسئولین باشگاه نیز می‌توانند با کمک این کیوسک‌ها وظایف خود را به درستی انجام دهند. کیوسک‌های باشگاهی معمولا در نزدیکی لابی باشگاه، دفتر ثبت‌نام بوفه و … نصب می‌شوند و از طریق قابلیت‌های نرم‌افزاری مختلف، مزایای خود را ارائه می‌دهند.

استفاده از این تجهیزات هوشمند به‌دلیل ویژگی‌ها و قابلیت‌های خاصی که دارد، رضایت مشتریان را افزایش می‌دهد. کاربران می‌توانند از طریق این کیوسک‌ها در کمترین زمان‌ممکن و بدون انتظار، کارهای مربوط به عضویت در باشگاه را انجام داده یا آن را تمدید کنند. ارائه لیست کلاس‌های ورزشی مانند منوی سیستم سفارش ‌گیری بوفه، تصویر شفافی از خدمات باشگاه را در اختیار اعضای آن قرار می‌دهد.

از دیگر ویژگی‌ها و امکانات این سیستم‌های پیشرفته می‌توان به پرداخت هزینه‌ها به‌صورت ایمن، قابلیت اطلاع‌رسانی و تبلیغات، مانند تبلیغات کلاس‌ها، مربیان و …، صرفه‌جویی در زمان اعضا و پرسنل، بهبود تعامل و وفاداری اعضا، بهبود کارایی باشگاه و خودکارسازی فرایندهای ورود و خروج، ثبت‌نام و سایر امور روزمره، امکان برنامه‌ریزی‌های درست و اصولی براساس اطلاعات دریافت‌شده در بازه زمانی مشخص، کاهش هزینه‌های نیروی انسانی، قابلیت ادغام با نرم‌افزار مدیریت باشگاه و موارد دیگر اشاره کرد.

سیستم سفارش گیری بوفه

مزایای استفاده از کیوسک‌های باشگاهی

مهم‌ترین مزیت مکانیزه کردن باشگاه‌های ورزشی به‌وسیله سیستم هوشمندی مانند سیستم سفارش گیری بوفه و استندهای سفارش‌گیر در بهبود تجربه کاربری با افزایش سرعت سفارش‌گیری و تسریع در روند ارائه خدمات باشگاهی تعریف می‌شود. باشگاه‌هایی که به این سیستم‌ها مجهز هستند، نظم و مدیریت بهتری دارند و تمامی برنامه‌های ورزشی آن‌ها طبق روال مشخصی پیش می‌رود. طبیعی است که در‌این‌صورت میزان رضایتمندی اعضای باشگاه نیز افزایش یافته و به‌صورت مستقیم بر سطح درآمدزایی آن اثر می‌گذارد.

مدیران باشگاه‌های ورزشی و استخرها می‌توانند از طریق دسترسی و بررسی سوابق اعضای خود و سطح رضایتمندی آن‌ها از برنامه‌ها، خدمات مربیان و میزان تراکنش‌های انجام‌شده، کیفیت تعاملات خود را ارتقا داده و استراتژی‌های بازاریابی کارآمدی را تدوین کنند. باتوجه‌به این‌که اطلاعات شخصی افراد در این سیستم‌ها وارد می‌شود و تراکنش‌های مالی نیز از طریق همین کیوسک‌ها صورت می‌گیرد، این دستگاه‌ها از ویژگی‌های امنیتی بالایی برخوردارند.

امکان نظارت حداکثری مدیران باشگاه‌های ورزشی، علاوه‌بر مدیریت همه جانبه، پرداخت هزینه ورودی و شهریه‌ها را برای اعضا آسان می‌سازد. استفاده از کیوسک‌های مبتنی‌بر صنعت سلف سرویس در باشگاه‌ها در فرآیند برندسازی آن‌ها تأثیرات مثبت قابل‌توجهی دارد.

نرم‌افزار بوفه هوشمند باشگاهی چیست؟

سیستم سفارش‌گیری بوفه باشگاه خود یک سیستم مجزا از کیوسک‌های سفارش‌گیری مجموعه‌های ورزشی، استخرها و باشگاه‌ها بدنسازی است. باشگاه‌هایی که به بوفه‌های خوراکی مجهز هستند، از امتیازات بیشتری برخوردارند. داشتن تغذیه سالم در کنار فعالیت‌های ورزشی برای بسیاری از ورزشکاران و بدنسازان اهمیت ویژه‌ای دارد.

نرم‌افزار بوفه باشگاهی معمولا به منوی غذای رژیمی و سالم مجهز است. ورزشکاران می‌توانند از طریق شارژ آنلاین کارت خود از طریق سامانه ثبت‌نام و اپلیکیشن بوفه، غذاهای رژیمی و مکمل‌های خوراکی خود را قبل از شروع تمرین سفارش دهند.

سیستم‌های سفارش‌گیری مبتنی بر وب که به‌عنوان وب کیوسک شناخته می‌شوند، بر پایه اینترنت طراحی شده‌اند. کاربران می‌توانند از طریق تلفن‌های هوشمند، رایانه‌های شخصی یا حتی یک تبلت ساده به این سیستم‌ها دسترسی پیدا کنند. مشتریان می‌توانند از طریق سامانه ثبت‌نام یا اپلیکیشن مخصوص محیط کاربری به منوی غذا یا سایر محصولات و خدمات دسترسی پیدا کرده و به‌صورت آنلاین سفارش خود را ثبت کنند. باتوجه‌به عملکرد مبتنی بر وب در این دستگاه‌ها دسترسی به آن‌ها در هر زمان و هر مکانی امکان‌پذیر است.

با استفاده از چنین سیستم‌هایی می‌توان در هزینه‌های خرید و نگهداری دستگاه نیز صرفه‌جویی کرد. استفاده از سیستم سفارس گیر بوفه مبتنی بر وب به والدین کمک می‌کند که نظارت دقیقی بر مخارج روزانه فرزندان خود داشته باشند و تغذیه مصرفی دانش‌آموزان را مطابق با فاکتورهای سلامتی و علاقه آن‌ها سفارشی‌سازی کنند‌.

این سیستم سفارش‌گیری در مجموعه‌های ورزشی ضمن کمک به مدیریت بوفه باشگاه و مزایای قابل‌توجهی که برای این محیط‌های کاربری دارد، به ورزشکاران و بدنسازان کمک می‌کند که با برنامه غذایی سالم، تمرینات خود را دنبال کنند. قطعا وقتی افراد دغدغه‌ای از بابت برنامه‌های بدنسازی خود نداشته باشند، با قدرت بیشتری در این مسیر پیش می‌روند. این موضوع در مسیر پیشرفت باشگاه نتایج مثبتی ایجاد می‌کند.

قیمت بوفه الکترونیکی برای مجموعه های ورزشی توجیه پذیر است؟

استفاده از سیستم سفارش‌ گیری بوفه یا سایر کیوسک‌های سفارش‌گیر در محیط‌های کاربری مختلف نیازمند یک سرمایه‌گذاری مشخص است؛ بنابراین، اگر با فاکتورهای موثر در قیمت بوفه الکترونیکی آشنا شوید، خالی از لطف نخواهد بود. قیمت این دستگاه‌ها به آیتم‌های مختلفی ازجمله نوع کیوسک، قدرت پردازش و حافظه آن، اندازه و کیفیت صفحه نمایش، قابلیت‌ها و ویژگی‌های دستگاه، برند سازنده، گارانتی و خدمات پس‌ازفروش و حتی کشور سازنده بستگی دارد.

هرچه اندازه و کیفیت صفحه نمایش و سایر قابلیت‌های جانبی مانند امکان اتصال به شبکه اینترنت، پشتیبانی از کارت‌های بانکی مختلف، چاپ رسید و … بیشتر باشد، قیمت دستگاه نیز افزایش می‌یابد. بهینه‌سازی ویژگی‌های نرم‌افزاری در کنار سخت‌افزار این دستگاه مانند قدرت پردازش قوی و حافظه بوفه الکترونیکی عملکرد آن را در ارائه خدمات افزایش می‌دهد.

به همان نسبت نیز قیمت بوفه هوشمند بالا می‌رود. کیوسک‌هایی که در کشورهای آمریکایی و اروپایی ساخته می‌شوند، به‌دلیل ویژگی‌های کاربردی بهینه و قابلیت‌های بیشتر، قیمت بالاتری نسبت‌به کیوسک‌های تولید شده در کشورهای آسیایی دارند‌. این سیستم‌ها با گارانتی‌های مدت‌دار عرضه می‌شوند. به‌عنوان راهنمای خرید بهتر است به این نکات توجه کنید.

پیشنهاداتی برای استفاده از کیوسک سفارش‌گیر بوفه در باشگاه

برای انتخاب یک کیوسک مناسب باید نوع خدماتی که ارائه می‌دهید را در نظر بگیرید. به‌عنوان مثال، اگر مسئول بوفه مدرسه هستید، به یک سیستم سفارش گیر بوفه مجهز به صفحه نمایش واضح، قابلیت استفاده آسان توسط دانش‌آموزان با هر سطحی از سواد، امکان شارژ آنلاین کارت، قابلیت سفارش از راه دور، پرداخت یا پیش پرداخت آسان، قابلیت بررسی سوابق و سایر آیتم‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری نیاز خواهید داشت. مسئولین مدرسه باید ضمن در نظر گرفتن حجم بالای سفارش‌ها در طول روز حتما به قدرت پردازش، حافظه و کیفیت سخت‌افزاری دستگاه توجه داشته باشند.

یک مسئول کتابخانه، مسئول باشگاه یا هر محیط کاربری دیگر باید متناسب با نوع خدمات خود، سیستم مناسبی را انتخاب کند. پس از خرید بوفه هوشمند باید محل نصب آن مشخص شود‌. محل مدنظر باید امکان دسترسی راحت به کیوسک، جلوه بصری و جذابیت بالا، فضای امن برای تجهیزات کیوسک، اتصال به برق، پرینتر و اینترنت، اتصال به سیستم‌های مدیریتی و سایر قابلیت‌های لازم را فراهم کند. برای راه‌اندازی نهایی نیز باید بخش‌های مختلف نرم‌افزار بوفه شامل منو، قیمت، نحوه سفارش و نوبت، تعریف باشگاه و امتیاز، تعریف گزارش و … را تنظیم کنید.

جمع‌بندی

این روزها در تمام المان‌های زندگی بشر رد پایی از تکنولوژی دیده می‌شود. استفاده از سیستم سفارش‌ گیری بوفه در رستوران‌ها، کافه‌ها، سلف سرویس‌های دانشگاه‌ها، استفاده از سیستم‌های سفارش‌گیر یا دریافت نوبت و سایر خدمات مشابه در ادارات مختلف، بانک‌ها، بیمارستان‌ها و … چندان دور از انتظار نیست. کیوسک‌های سفارش‌گیر در انواع مختلف با ویژگی‌های سخت‌افزاری منحصربه‌فرد، طراحی زیبا، جلوه‌های بصری خاص و از همه مهم‌تر نرم‌‌افزارهای کاربردی و بهینه‌سازی‌شده در ادارات و محیط‌های کاربری دیگر، این امکان را فراهم می‌سازند که مسئولین و کارکنان دپارتمان‌های مختلف بتوانند بدون کوچک‌ترین خطا، سفارشات مشتریان و ارباب رجوع را ثبت کرده و به آن رسیدگی کنند.

کیوسک یا استندهای لمسی تجهیزات دیجیتالی شبیه به سیستم سفارش‌گیری بوفه هستند که در بهبود عملکرد باشگاه‌ها و تجربه کاربری افراد نقش بسیار مهمی دارند. این سیستم‌های پیشرفته با عملکرد خودکار به کاربران امکان می‌دهند که بدون نیاز به راهنمایی و کمک مدیران باشگاه یا مسئول بوفه، از خدمات آن استفاده کنند. این کیوسک‌های دیجیتالی امکانات مختلفی دارند. رابط کاربری قابل فهم این سیستم‌ها به افراد کمک می‌کند که به‌راحتی به اطلاعات مورد نیاز خود در رابطه‌ با خدمات باشگاه دسترسی پیدا کنند.

در این مطلب راجع‌به سیستم سفارش گیری بوفه مدارس صحبت کردیم و کاربرد و مزایای آن را مورد بررسی قرار دادیم. این تجهیزات تکنولوژی بیشتر در مدارس به منظور مدیریت صحیح بر تغذیه دانش‌آموزان مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ اما استفاده گسترده از این سیستم‌های هوشمند در سایر کاربری‌ها ازجمله باشگاه‌ها و مجموعه‌های ورزشی نیز دیده می‌شود. راه‌اندازی این سیستم‌ها ضمن تسریع و تسهیل در روند سفارش‌گیری، به مدیریت بهتر بر تعامل و ارتباط با مشتری کمک می‌کند و به این ترتیب میزان رضایت‌مندی مشتریان افزایش می‌یاید.

درنهایت این سیستم‌ها به‌عنوان یک روش سرمایه‌گذاری منجر به تحقق زودهنگام اهداف برندسازی کسب‌وکارهای مختلف می‌شوند. انتخاب یک سیستم سفارش‌گیر به فاکتورهای مختلفی ازجمله قیمت بوفه الکترونیکی، امکانات آن مانند سوابق خرید، امنیت دستگاه، برند سازنده و فاکتورهای بسیار دیگر بستگی دارد. برای رسیدن به عملکرد بهینه در استفاده از این سیستم‌ها و ایجاد تجربه کاربری خوشایند برای دانش‌آموزان در مدارس و سایر کاربری‌ها بهتر است در خرید خود دقت کافی داشته باشید.




Source link