متخصص تغذیه در تهران | متخصص تغذیه | متخصص تغذیه بالینی


داشتن تن سالم و تناسب اندام ، خواسته بسیاری از افراد جامعه می باشد ، به همین علت توصیه می شود با یک مشاور تغذیه در تهران یا سایر شهرها صحبت کرده و برنامه غذایی مناسبی را دریافت کنید. درباره اهمیت رژیم غذایی در مقالات قبل به طور کامل توضیحاتی را مطرح نموده ایم که می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به آن ها مراجعه کنید. یک متخصص تغذیه در تهران ، علم و دانش کافی درباره مواد غذایی و اهمیت آن ها را دارد و می تواند با توجه به شرایط جسمی و روحی فرد ، بهترین برنامه غذایی را برای او تنظیم کند. اما امروزه ، به دلیل افزایش مشغله های زندگی افراد زمان کافی برای مراجعه به دکتر مهدی شادنوش ، بهترین متخصص تغذیه در تهران را ندارند ، به همین علت می توانند با مراجعه به وب سایت و فرم تکمیل فرم رژیم اینترنتی دریافت نمایند.

 

متخصص تغذیه در تهران _ دکتر مهدی شادنوش

 

وظایف بهترین متخصص تغذیه در تهران چیست ؟

  1. یک متخصص تغذیه خوب باید توضیحات جامعی درباره تغذیه و رژیم درمانی به فرد بدهد.
  2. نیازهای بیمار را شناسایی کرده و درباره آن ها با بیمار صحیت کند.
  3. برای بیمار بهترین و متنوع ترین برنامه غذایی را تهیه کند.
  4. روند پیگیری و تاثیر پذیری آن را در بیمار بررسی کند.
  5. با بیمار صحبت کرده و انگیزه او را برای پیروی از رژیم غذایی افزایش دهد.
  6. مشکلات و حساسیت های غذایی بیمار را شناسایی کند و جایگزین مناسبی برای آن ها در نظر بگیرد.

رژیم اینترنتی توسط متخصص تغذیه در تهران

امروزه با گسترش فضای اینترنت ارائه خدمات به افراد بهبود یافته و انجام بسیاری از کارها را برای آن ها آسان تر کرده است ، از جمله مواردی که بسیاری از افراد از آن استقبال نموده اند ، رژیم اینترنتی است.

در رژیم اینترنتی ، فرد به وب سایت متخصص تغذیه مورد نظر مراجعه نموده و فرم مخصوص به دریافت رژیم اینترنتی را پر می کند.

در این فرم فرد باید جنسیت ، سن ، وزن ، بیماری و غیره را پر کرده و تمام اطلاعات مورد نیاز را به طور دقیق در اختیار متخصص تغذیه قرار دهد. متخصص تغذیه نیز پس از بررسی موارد ذکر شده در فرم مخصوص دریافت رژیم اینترنتی ، برنامه غذایی مناسبی را تهیه نموده و برای فرد ارسال می کند. افراد می توانند در دوره رژیم غذایی خود با مشاوره تغذیه در ارتباط بوده و از او راهنمایی بخواهد.

 

متخصص تغذیه در تهران _ دکتر شادنوش

 

همچنین قابل ذکر است برنامه های غذایی که یک متخصص تغذیه تهیه می کند و در اختیار افراد قرار می دهد ، منحصر به فرد بوده با توجه به وضعیت جسمی او تهیه شده است.

مشاوره تغذیه در منزل

دکتر شادنوش ، بهترین متخصص تغذیه در تهران ، برای بیمارانی که نمی توانند به صورت حضوری به مطب مراجعه کنند و از خدمات رژیم اینترنتی استفاده کنند ، خدمات مشاوره تغذیه در منزل یا ویزیت تغذیه در منزل را برای آن ها فرام کرده است.

فرد پس از اینکه در خواست ویزیت تغذیه در منزل داد ، متخصص تغذیه به منزل او رفته و وضعیت جسمی و روحی بیمار را بررسی می کند و با توجه به شرایط او بهترین برنامه را برای بهبود وضعیت او تجویز می نماید.

کاهش وزن تضمینی

افرادی که قصد دریافت رژیم لاغری را دارند ، بهتر است بدانند که دکتر مهدی شادنوش به صورت تضمینی اقدام به تهیه برنامه رژیم لاغری می نماید. البته باید بگوییم که افراد باید در طول درمان طبق برنامه تهیه شده عمل کنند و دوره تثبیت را سپری کنند تا دیگر دچار افزایش وزن نشوند.

 

متخصص تغذیه در تهران _ دکتر شادنوش

 

درمان سوء تغذیه

سوء تغذیه ، از جمله مشکلاتی است که افراد در اثر تغذیه نادرست به آن مبتلا می شوند. بهتر است بدانید که سوء تغذیه در هر سنی ممکن است در افراد ایجاد شود ، پس در صورت مشاهده علائم آن سریعا به یک متخصص تغذیه خوب و مجرب مراجعه کنید.

از علائم سوء تغذیه می توان به موارد ذیل اشاره کرد :

  1. زخم ها و عفونت های ایجاد شده در بدن مدت زمان زیادی طول می کشد تا بهبود یابد.
  2. مشکلات تنفسی و نارسایی تنفسی در افراد زیاد می شود.
  3. چربی های موجود در بافت بدن از بین می رود.
  4. دمای بدن به طور غیر طبیعی کاهش می یابد.
  5. افراد زود به زود سرما می خورند.
  6. میل جنسی در آن ها کاهش یافته و بدرفتاری می کنند.

سوء تغذیه چه عوارضی دارد ؟

در صورتی که افراد با مشاهده علائم سوء تغذیه سریعا برای درمان به متخصص تغذیه مراجعه نکنند ، ممکن است دچار مشکلات و اختلالاتی اعم از جسمی ، روانی ، مغزی و غیره شوند.

برنامه غذایی مخصوص گروه های مختلف

یک متخصص تغذیه با توجه با دانش و تجربه ای که دارد ، می تواند برای افراد مختلف ، از جمله موارد ذیل برنامه غذایی ویژه ای را تهیه نماید :

  • کسانی از بیماری های قلبی ، کلیوی و غیره رنج می برند.
  • بانوانی که در دوران بارداری یا شیردهی هستند.
  • کودکان در حال رشد یا دانش آموزان و دانشجویان که به مواد مغذی نیازمند هستند.



Source link