معرفی ۱۰ عطر مناسب قرارهای عاشقانه | کوئیک فیت


در این نوشته به ۱۰ عطر و ادکلن زنانه و ادکلن مردانه که بهترین انتخاب برای قرارهای عاشقانه هستند خواهیم پرداخت.

برای قرارهای عاشقانه ابتدا باید یک محیط دلنشین و آرامبخش فراهم کنید و موسیقی و شرایط مورد علاقه خود را برقرار کنید که با تعاملات و احساسات هر دو طرف منطبق باشد و با یک شام رمانتیک و یک استایل خوب برای شریک زندگیتان جذاب و دوست داشتنی جلوه نمایید.

همچنین با یک استایل و پوشش مناسب شرایط را برای همسر خود رویایی تر کنید و با همان استایل و لباس‌های جذاب و خاصی که پوشیده‌اید یک عطر خاص انتخاب کنید که بر روی مناسبات و ارتباطات شما خیلی تاثیرگذار است.

۵ عطر مردانه مناسب قرارهای عاشقانه

برای خرید ادکلن مردانه در قرارهای عاشقانه قصد داریم چند عطر مردانه با قیمت‌های مختلف که ارزش خرید بالایی دارند را معرفی نماییم.

۱.عطر مونت بلنک لجند ادو پرفیوم MONT BLANC LEGEND Eau de Parfum

این عطر مردانه در ادامه عطر پرطرفدار و دوست داشتنی لجند ادوتویلت تولید شده است که در نسخه ادو پرفیوم با رایحه غنی‌تر و پخته‌تر از نسخه قبلی عرضه شده است عطر لجند عطری برای تمام فصول است و می‌توانید در هر زمان و هر مکان از آن استفاده نمایید و با  توجه به قیمت نسبتا مناسبی که دارد تهیه و خرید این عطر برای هر قشری امکان‌پذیر است.

۲.ادکلن ورساچه اروس پرفیوم VERSACE Eros Parfum

ورساچه اروس پارفوم پس از دو نسخه ادوپرفیوم و ادوتویلت ساخته شده است این عطر با رایحه‌ای شبیه به اروس تویلت ولی سنگین‌تر و با همان دی‌ان‌ای که ۸۰ درصد رایحه شبیه به نسخه اولیه می‌باشد‌ صادقانه بخواهیم بگوییم سرسخت‌ترین خانم‌ها نیز در برابر رایحه اروس پاررفوم واکنش خوبی نشان می‌دهند و جز یکی از پربازخوردترین عطرهای تولید شده برند ورساچه می‌باشد این عطر در گروه بویایی شرقی فوژه دسته‌بندی می‌شود و رایحه ای ملایم و شیرین دارد نت‌های تشکیل دهنده آن لیمو نعنا سیب سبز شمعدانی کهربا و دانه تونکا است.

۳.عطر دیور ساواج الکسیر Dior Sauvage Elixir

این عطر یکی از بهترین عطرهای تولید شده برند معروف دیور می‌باشد اگر به دنبال عطری هستید که بازخورد بالایی برای شما به همراه داشته باشد پیشنهاد می‌کنیم که به عطر ساواج الکسیر فکر کنید این عطر با شروعی بسیار طوفانی و قدرتمند آغاز می‌شود که به نت‌های ادویه‌ای شکوه و جلال خاصی به این فضا می‌دهد و در ادامه با فرودی ملایم و دوست داشتنی نظر اطرافیان را به شما جلب می‌کند این عطر برای آقایان زیر ۲۵ سال توصیه نمی‌شود .

۴.ادکلن ژان پل گوتیه له میل الکسیر Jean Paul GAULTIER Le Male Elixir

له میل الکسیر در سال ۲۰۲۳ توسط شرکت  فرانسوی ژان پل گوتیه معرفی شد و دقیقاً در همان سال از طرف کاربران سایت مشهور فرگرنتیکا به عنوان بهترین عطر مردانه سال انتخاب شد این عطر فضایی گورماند شکلاتی و وانیلی دارد و در روایح آن نت عسل و تنباکو نیز احساس می‌شود لمیل الکسیر پخش بو و ماندگاری بسیار خوبی دارد از بطری و شیشه بسیار جذابی بهره می‌برد که شبیه به آناتومی بدن آقایان است .

۵.ادکلن زرجف الکساندریا 2 Xerjoff Alexandria II

الکساندریا ۲ عطری بسیار غنی و پرقدرت با حس و حالی باستانی از اعراب گرفته شده است این عطر چهار نت اصلی دارد که عبارتند از عود گل رز چوب سدر دارچین که همه این نت‌ها در کنار هم حس و حالی پاییزی زمستانی و حال و هوای گرم و شیرین دارد.

الکساندریا ۲ شروعی واکسی لاستیکی دارد و در ادامه فضایی تلخ و شیرین با رایحه چرم و آمبر و چوبی اضافه می‌شود و نت‌های وانیل و دارچین در کنار کمی بوی شکلات الکساندریا ۲ را عطری خاص و لاکچری کرده است. از این عطر می توان به عنوان عطر امضا نیز استفاده کرد.

لازم به ذکر است که همه عطرهای معرفی شده فقط در نسخه اصلی کیفیت بالایی را خواهند داشت پس در خرید ادکلن اصل حتماً توجه و دقت داشته باشید.

۵ عطر زنانه مناسب برای قرارهای عاشقانه

۱.عطر ایو سن لورن سوپرم بوکت YVES SAINT LAURENT Supreme Bouquet

این عطر رایحه‌ای با طبع گرم و شیرین دارد و رایحه‌ای گلی خامه‌ای از نت‌های چوبی و کهربا با پرفورمنس شگفت انگیز دارد و مورد ستایشی بسیاری از علاقمندان به دنیای عطر ادکلن قرار گرفته است در نت‌های این عطر از ترنج فلفل صورتی گل مریم کهربا نعنا هندی و روایح چوبی استفاده شده است.

۲.عطر کرید وایند فلاورز CREED Wind Flowers

این عطر بسیار لوکس و دوست داشتنی در سال ۲۰۲۱ توسط برند مشهور و لوکس کرید تولید شد وایند فلاور در گروه بویایی گلی دسته‌بندی می‌شود و با رایحه‌ای سبک و مطبوع از پوشیدن آن خودتان و اطرافیانتان لذت خواهید برد.

۳.عطر ایو سن لورن بلک اوپیوم Yves Saint Laurent Black Opium

بلک اپیوم جز خاص‌ترین و دوست داشتنی ترین عطرهای تولید شده برند ایو سن لورن است و به دلیل وجود بوی قهوه و تنباکو در ساختار این عطر آن را بسیار خاص و کاریزماتیک کرده است وقتی که شما این عطر را اسپری می‌کنید فضایی شبیه به کافی شاپی با فضای لوکس و رمانتیک برای شما تداعی می‌شود این عطر با ماندگاری و پخش بوی خوبی که دارد گزینه مناسب برای قرارهای عاشقانه است.

۴.عطر تیزیانا ترنزی کیرکه Tiziana Terenzi Kirke

اگر دوست دارید میوه‌های خوشمزه مثل هلو گلابی و تمشک همه را در کنار هم در یک عطر داشته باشید و آن عطر پخش بو ماندگاری خوبی داشته باشد قطعاً به شما توصیه می‌کنیم عطر کیرکه را انتخاب کنید این عطر پخش بو ماندگاری بالایی دارد و در گروه بویایی مدیترانه میوه‌ای دسته‌بندی می‌شود.

۵.عطر کازاموراتی زرجوف لیرا Xerjoff Casamorati Lira

زرجوف لیرا عطری گرم و شیرین با گروه بویایی شرقی و گلی که در سال ۲۰۱۱ عرضه شد این عطر با رایحه گورماند و خوشمزه که برای فصول سرد سال شما را سر کیف می‌آورد با بویی وانیلی کاراملی و آغازی مرکباتی یکی از شیک‌ترین تولیدهای برند زرجوف است این عطر با رایحه‌ای با پرستیژ و خوشبو نظر اطرافیان را به شما جلب می‌کند.



Source link